търсения 3

ястие без нещо

изстискването на пъпка

пишката на batpep

taz обича яйца

gotini vibratori

блогове зеленяш

демек

Здрав Анал

tumor v mozaka

ami

списък с обидни думи

интелигентност на бъл

кашкавал и сирене

защо си потен защото с

istinska nadomna rabota

спокойни улици по пра

тютюнджийска кашлица

ястие с бира

ния име за момиче

вълшебен камък

Може ли да се получи с

фогата

зяпай точка ком

jeni s pishki

от къде да купя златна

баницата на калина

приказките

кога се бие ваксината

духам

шол е месо

бръмбари

гърбов газим баби

НАЙ ГОТИНИТЕ ГОЛИ ЖЕН

9 Отговори to “търсения 3”


  1. 1 Svuio 24.12.2008 в 10:36

    Винаги съм смятал, че българинът пращи от талант :D

  2. 2 scanman 24.12.2008 в 12:18

    Много ора не пият достатъчно ракия по празниците и те така се получава. А наздраве!

  3. 3 Nikola 24.12.2008 в 14:56

    пишката на батпеп и зяпай точка ком бият всичко :)

  4. 4 batpep 24.12.2008 в 16:34

    стига се майтапихте бре, яз за изстискването на пъпка ода щех да пишем!

  5. 5 Acnapyx 24.12.2008 в 22:05

    Тъкмо се юрнах да си регистрирам зяпай.ком и се оказа, че… абе вече бил резерве. Пфу, язък :o

  6. 6 Djgeorgie 26.12.2008 в 06:00

    Батка, тва за „пишката“ го писах аз в Google, щото исках да видя на всичко ли с Batpep те открива и да – ако напишеш и самолета на батпеп пак излизаш ти. Даже и Batpep в Nasa връща резултат поне в Лондон излиза, тука нещо не стаа с тия търсения.

  7. 7 Le_Grand_Elf 29.12.2008 в 16:10

    Много секси думички, хахаха :))))

    Аз тука няма да пиша нито една от моите, да не стане като при Деничеро ;) Споделих й малко фън, после ме псува дважди трижди повече пъти, задето сега й се лепят всякакви луди търсещи :)))

  8. 8 vilford 06.01.2009 в 13:45

    Според този списък явно си добре нахранен, напоен, надарен, умеещ да ругае, заобиколен с жени (е, и баби). Направо си си за завиждане! Само не разбрах: кога все пак се бие ваксината??? ;)

  9. 9 batpep 06.01.2009 в 14:23

    е да, ама според същия този списък имам тумор в мозъка, заобиколен съм от космати жени с пишки, храня се с ястия без нещо или пък с бира, целия съм в пъпки, имам тежка тютюнджийска кашлица и съм потен. да оставим, че блогът ми е зеленяш.

    общо-взето – духам баницата на калина, така че май не съм много за завиждане :)

    пак добре, че си имам вълшебен камък и аналът ми е здрав :)

    а ваксината се бие (както казва Надеждата на Целокупнии Бълхарский Народ, Негово Мадридчество Спасителя в Горите) – „когато му дойде времето“ :)


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

декември 2008
П В С Ч П С Н
« ное   яну »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

