часът на истината

а! спряха да ми пищят ушите, чеки да ви разправям 🙂

вчера радио тангра навърши една годинка. лично аз се надявам да иляди, защото събитието беше отбелязано с невероятен концерт. страхотия.

започна се към 19 и нещо с изпълнение на нашенците waste of time. аз не знам що са си избрали това име, но момчетата хич не си губиха времето, забиха здраво. обаче звукът им беше мазноват, в смисъл че замазваха. а певачката беше под всякаква критика. не знам що не й бият един шут в гъза и не си намерят нещо по-свестно.

за тия – толкоз.

после се появиха момците от с4. класи отгоре. аз много не си падам по дед и траш, ама наистина са добри. добро музициране, приличен звук, хармонично изпълнение, работени композиции. харесаха ми.

холанците от mark foggo`s skasters направиха страхотно шоу, близо час биха здраво ска, направо се потрошихме от реване и подскачане. много симпатична група, само не ми стана ясно що не са си дали зор да поработят повечко над изпълнителските си умения. то ска е готин стил – ритъмче, мелодийка – ама човек за да е добър в нещо требе и да се потруди. айде, майната им на вокалите, това е ска все пак, не акапела. обаче браса беше фалшивичък на моменти, а нещо в китарите през цялото време ми дразнеше ухото. така и не разбрах какво.

иначе голем купон, по едно време мислех че ще се пръсна от подскачане 🙂

след тях излязоха хиподил.

кво да кажа. не ги бях гледал наживо. и със сигурност няма да повторя. всъщност те бяха единствените, които ме накараха да изляза от залата и да ходя да пикая, да пия бири, да говоря по телефон и да се разхождам на свеж въздух.

слушайки студийните им записи имах друго впечатление за тях. на сцената обаче това е една сбирщина недоебляци и постни простаци без капка музикални умения. фронтменът е пълна скръб: не само не може да пее, направо квичи. нито има някакво сценично поведение, нито има чувство за ритъм, нито нищо. послушах го 20-тина минути – кво му се дървело, да го еба, кой какъв гъз имал и кой какво имал в гъза си, кое как му смърдяло, незнам си какво там за путките.. и си излязох навън.

всички музиканти от групата са.. ъъ.. посредствени. на всичко отгоре бяха и много на брой, едно 10-тина души екип, даже дръм секцията беше от барабани и перкусии, деба. страшна работа, ша знайш.

не ми стана ясно що са ги поканили тия а не уикеда примерно.

и тъкмо мислех, че ще умра от умора и децибели, и скъпа бира….

СТАНА 00,00 ЧАСА. НАСТЪПИ ЧАСЪТ НА ИСТИНАТА

the toy dolls излязоха на сцената и пометоха всичко

трябва да отбележа, че отдавна съм си фен на тия момчета. мноого отдавна, има двайстина години сигур. сега обаче съм ЗАПАЛЕН фен. няма такива хора, просто не са истински. не че си падам много по пънка, ама тия наистина са невероятни.

няма да досаждам с изреждане на парчетата, които изпълниха снощи. само ще ви кажа: МОЖЕТЕ СПОКОЙНО ДА СЕ АПЕТЕ ОТЗАД, ЧЕ ИЗТЪРВАХТЕ ПРЕДСТАВЛЕНИЕТО ИМ

появиха се в класическия си състав: миста дънкан на тупаните, миста томи на баса и олга, ефстестфено. трима души. ТРИМА. не можете да си представите какво могат да направят тия тримата. само дето не срутиха залата.

перфектен звук, перфектно сценично поведение, перфектни композиции, почти перфектно изпълнение (олга се насмете един-два пъти на скоростните солажи и веднъж томи нещо ме издразни с баса, нещо не се чуваше добре). а миста дънкан… няма такъв барабанист! само не знам – сигурно си купува нов комплект барабани след всеки концерт, просто ги спука от млатене тоя човек. и изобщо: абе кви батерии имат тия хора бе, един час правиха бесен рокендрол БЕЗ ДА СПРАТ ЗА СЕКУНДА :-О

бил съм на всички концерти на известни банди от миналото и нито стоунс, нито илектрик, нито пърпъл, нито сабат, нито рамацоти, нито.. абе никой не може да се сравни с представянето на той долс. само се моля думите на олга, че това е последният им концерт, да са шега. щото те доста се шегуваха, предимно със себе си (много се смях на майтапите им, даже томи понеже отскоро си пуснал шкембенце, та и с това се бъзикаха 🙂

големите той долс. към края на концерта мислех, че ще умра. просто ще се спукам и ще се разтроша като стъклено човече. яко размазване

към организаторите имам две забележки: не може да натъпчеш 4 хиляди човека в тая смотана зала бе, хора. стара е, скапана е, малка е. щяхме да се издушиме вътре. и второ: кой реши хиподил да свирят между скастърите и той долс? тъпо беше.

за публиката – освен освен вмирисаните на кир и ганджа боклуци ще дам 2 примера:

след концерта с брато отидохме до фантастикото, да си земеме по бирка, която не струва 3лв. пред нас един обясняваше по телефона как досега бил на концерт на … хиподил! муахахаа

а точно до мене имаше един мъжага. глава и половина над мене (аз съм към 1,80м висок) и към 120 кила. атлетично телосложение, кожено сако, ризка, панталон, скъп часовник, тежък парфюм. тоя мъж един час се дра, знаеше всяка дума от песните на той долс. малко страшно стана като започна да подскача, уплаших се да не се продъни пода 🙂

към себе си също имам забележка: за кво трябваше да съм в 19 часа в залата ми не отидох направо към 21? шот съм тъп, вероятно

та така. яд ли ви е, а? А?

6 Responses to “часът на истината”


  1. 1 Ани 25.03.2007 в 08:15

    :-)ми не, мен не ме е яд, ти така хубаво ми разказа всичко, че като филтрирам хиподил, потната публика и липсата на въздух, остават той долс, дето ей-са ще си ги пусна у дома да ми попеят на хубавите колонки…:-)

    Не винаги има защо да се съжалява, колкото и да обичам музика на живо.

    🙂

  2. 2 Eowyn 25.03.2007 в 11:09

    И аз, ъм, не съжалявам.Ама това не е ли втората годишнина? Че аз миналата година като че ли ходих на първата – когато свириха Габана …Странно защо Габана са единствената група, която помня, а имаше и по-известни имена, хм.

  3. 3 batpep 25.03.2007 в 13:53

    абе не е така. може би съм пристрастен – много обичам музика наживо, съвсем различно ми е някак. истината е, че съм маанджия и чувам и виждам неща, които другите не отбелязват. ето защо коментарът ми може би ви се е видял негативен. ако питате някой друг обаче сигурно ще ви каже, че онази вечер концертът беше перфектен.

    както и да е, аз не съжалявам нито за парите, нито за времето, което прекарах в душната зала христо ботев. и ако утре той долс решат да направят още един концерт пак в тази мизерна зала, аз пак ще отида. при това с огромен кеф 😀

  4. 4 beliata 01.04.2007 в 03:30

    Хей batpep, не само се хапя отзад а ми идва да си оскубя перушината от яд.
    Преди 10-на години бях на концерт на Exploited и се размазах отвсякъде, това при положение че не съм им луд фен.
    Toy Dolls си ги купувах на касетки някъде в началото на 90-те, жената в “music center”-а в Пловдив още от вратата ме светваше дали имат нещо ново издадено.
    Имаш едно голямо “болшое спосибо” за детайлния и цветущ коментар.
    Остава ми само надеждата да ги хвана някъде, ако не се пенсионират междувременно.

  5. 5 batpep 03.04.2007 в 18:08

    ей, беля, ти да не си оная беля от банско??! 😀

    иначе концерта на тия тримцата беше невероятностно страхотен

    аз като стар пърпаляга си мислех, че като видя пърпъл и мога да си мра. обаче пърпъл ги забравих на третия ден, а ТИЯ ПЪНКАРЧЕТА ОЩЕ МИ ДЪРЖАТ ВЛАГА

    изключителни


  1. 1 уик-уик-уикеда « batpep Trackback по 31.08.2008 в 11:13

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

март 2007
П В С Ч П С Н
« Февр   Апр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

дари живот!


