кой как мисли

една публикация наскоро твърдеше, грубо казано, следното:

мъжете мислят само за e*ане и за това как да си напълнят търбусите

жените пък мислят само как да се начешат с нещо чуждо и как да си отгледат децата после

ето ви мазня 😀

6 Responses to “кой как мисли”


  1. 1 Ani 11.04.2007 в 08:02

    Тц, пак никой няма да клъвне.
    Много елементарно обобщение, пробвай с по-тънки провокации, знам, че го умееш добре. 😉

  2. 2 batpep 11.04.2007 в 16:44

    бе не е въпроса кой къде и на какво ще кълве. по принцип в мисленето на мъжете и жените наистина има ..ъъ.. сериозни разлики. интересно ми беше да чуя (видя де 🙂 ) и други хора какво мнение имат по темата. щото аз си имам твърдо изградено собствено такова 8-Р

  3. 3 Ани 12.04.2007 в 11:21

    Ми виж сега, то всеки има „твърдо изградено такова“, моето е, че като цяло има такова нещо, обаче е хубаво, че въпреки различията, има и сходства и се срещаме някъде. Особено с тези, които обикваме и с които избираме да вървим рамо до рамо – умението да правиш компромис не е просто куха фраза.

    Много сериозно взех да звуча, знам

  4. 4 Ани 12.04.2007 в 11:22

    …ама вместо да се взирам во разликите, предпочитам да търся нещата, които ни събират. Хармонията е крайната цел.

  5. 5 Michel 13.04.2007 в 12:15

    мъжете мислят само за ебане и за това как да си напълнят търбусите

    жените пък мислят само как да се начешат с нещо чуждо и как да си отгледат децата после

    Не съм сигурен, дали съм съгласен с тези твърдения… малко ни опростяват и мъжете и жените … но иначе съм съгласен че има и ТАКИВА ХОРА, само не мисля, че ВСИЧКИ са такива 😉

    Поздрави 🙂

  6. 6 batpep 15.04.2007 в 14:13

    аз се подразних от статията и най-вече от космическия тираж на изданието, където съзрях тази изключително обогатяваща информация.

    обаачее

    има нещо вярно в това, не мислите ли? като мъж мисля, че е много важно да си напълниш гушата. също така много би било добре да има и какво да хруснеш. а то има 😀

    от друга страна ако бях жена – че кво да се забатачвам с папуняк като бате пепи, ми я – то бъка от пичове 😀

    сега сериозно: едно време имах един професор, който водеше някакъв курс, не помня точно, май по педагогическа психология. професор ангушев, мир на праха му. та той ме наведе на едни мисли…

    според мене:

    1.жените мислят пунктоално. те виждат детайлите изключително ясно. и ги помнят.
    2.мъжете мислим обобщително. и само не ме занимаайте с глупости!

    хармонията идва в момента, в който започнем да мислим ЗАЕДНО

    литература:
    ми.. ъъ.. то има много, ама я да препрочетем оня диалог на платон .. ъъ.. за любовта там дето беше. за АНДРОГИНИТЕ


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

април 2007
П В С Ч П С Н
« Март   Май »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

дари живот!


