пролетно-лятно-есенно

навън грее слънце, ако не сте забелязали. и дръвчетата са цъфнали. тревата е приятно зелена, с онова зелено, свежото. байка ми е с напомпани гуми, смазана верига и центровани спирачки и скорости. в колата има нафта, чувалите са изпрани, палатката е натъманена, посудата и газеничето са в пълна изправност. бебето е достатъчно голямо, струва ми се🙂

едва ли мястото ми е сред блогърите. то по принцип не ми е тука мястото. а пък сега, сред тия цъфналости и слънцета – съвсем.

аз съм слънчев човек. обичам също водата и вятъра. и шума на разлюляната от полъха гора. и цвърченето на птичките, сумтенето на язовеца и лая на кучето ми, което ни пази.

а, щях да забравя – и здравия рокенрол сред искрите на вечерния огън под обсипаното със звезди небе. може да съм дърт, уморен, изтормозен и постен, обаче атмосферата в блог-сферата е по-зле и от мене. тя е нещо, което едва ли ще мога да понеса – поне докато не се смрази времето, не се схлупи небето и не почнем да палим камината.

доскоро. вероятно докъм никулден😀

2 Responses to “пролетно-лятно-есенно”


  1. 1 Ани 27.04.2007 в 11:29

    оооо, ааааа, Слънчев, няма да е чак до никулден, знам те аз тебе – няма да издържиш дълго и ще пропишеш отново…и да, блогосферата е доста сдухана…затова и не мисля, че имам място там, но пък място под слънцето има за всеки, така че писането е за удоволствие, не непременно за тези, които те четат.

    :-))) Поздрави на сумтящите язовци…

  2. 2 Michel 27.04.2007 в 11:36

    Браво батпеп, яко си го казал!!!🙂

    На мен ми се ходи навън и надалеч под слънцето… ама нямаааа– засега само офисът ме чака, всеки ден:-/


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

април 2007
M T W T F S S
« Март   Май »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

дари живот!


