ку-ку

привет-мривет. наскоро си скъсах хранопровода, та няма кво интересно да правя и реших да попиша, да не зема да забравя как се правеше. за какво да ви разкажа.. ми де да знам, дай да почнем с моренцето.

моренцето.. за мене морето е свързано с гнойна жега, чалга, тумби пияни скандинавци, медузи, щипалки и водорасли, чалга, пясък из всички отвърстия, гларуси, спинозни курви, чалга, кофти храна, чалга, дрисък, обрамчени с мухи купища боклуци, чалга и т.н.

ай да не изреждам всички прекрасности

не че не обичам морето, напротив. ама айде да е некъде края на септември, началото на октомври ако е по-топличко. като се изпоприберат тълпите там, откъдето са изпълзели.

обаче ние си имаме едно 11 месечно диване и то ТРЯБВА да ходи на море. само не може още, та решихме – юни. лично аз и друг път съм бил през юни на море, ама тогава бях войник и изливахме плоча на виличката на капитана, та не знам много като как е било. ама чалга имаше много, това помня. колко приятно изненадан останах, когато тази година на атлиман намерих един подреден и почистен плаж. и – ако щете вярвайте – никаква чалга! дори нямаше медузи, та успях да поплувам доволно. ама това юни, до юли кой знае какво ще стане.

та: влизам в едно магазинче да зема бирки-мирки, колички-молички, едно-друго. аз не съм свенлив, мълчаливо си бъркам из хладилниците и стелажите и си трупам на тезгяха. отзад една баята мома ги пъха в пликове. приключих и я погледнах.

– 7,40 – отсече тя. бръкнах у жобата и й подадох двадесетолевка.

– е па немате ли ситни, господине – кълчи език тая.

– имам едно – викам – ама е на плажа с майка си. ти що питаш?

момата се смота нещо, позачерви и без туй розовите бузки:

– извинете, помислих ви за чужденец, щото не сте много черен, пък и не носите никакви вериги по себе си, а ние нямаме дребни, та…

бахмааму. чужденец съм, щото не съм циганин и немам вериги по врато. и хубаво – чужденец, ама що реши, че съм сърбин – заговори ме на сръбски.

яко, а!

0 Responses to “ку-ку”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

юли 2007
M T W T F S S
« Май   Септ »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

дари живот!


