случка

да ви разпраям какво ми се случи наскоро.

във фирмата раздаваха безплатни ваксини срещу грип. и нали е аванта – праснах си и аз една. резултат: точно след 5 дни се сринах яко болен. надута гуша, изцъклени очи, температури, гадене, дрисъци… красота!

обадих се на лекарката си и тя ми предписа сто илача, да се церя. купих илачите (цените им не ми се обсъждат), легнах и почнах лечението. по едно време звъни надзирателя (в модерните фирми им викат „супервайзори“) и вика:

– до 48 часа от заболяването болничният трябва да е в офиса! иначе гориш!

шашнах се, звъннах на докторката да го напише и – ни жив, ни умрял – запалих колата и тръгнах към кабинета й да си зема хартишката. по трасето направих непозволен ляв завой и… кацнах точно върху „хранилката“ на един Орган.

излизам аз от колата, ни жив, ни умрял и се запътвам към патрулката.

– ти си пиян, бе – блещи се страховито органът

– не, просто съм болен, от 2 дена не съм ял, щото драйфам, и съм силно заразен, вероятно – изфъфлих

– ще духаш – отсече органът.

– то е ясно, че ще го духам, нали направих нарушение – викам

– не бе – вика органът – алкохолна проба

– няма проблем. стига да не припадна дорде се напъвам – викам. и без туй от два деня и вода трудно пия, че я повръщам после.

налапах мунщука, духнах и… отчете 0,82 алкохол. облещих се. после се изпотих. ръцете ми се разтрепериха, причерня ми…

… докато ми взимаше кръв за изследване лекарката сподели, че в моето състояние дори пет капки алкохол моментално влизат в кръвта и аз се сетих, че три пъти на ден приемам по 20 капки спиртен извлек саменто и тъкмо си бях взел и втората доза…

.. и си помислих да ида да убия лекарката си, ама после се сетих, че жената ми е дала лекарства и болнични, за да лежа в леглото, а не да бродя с автомобили из града..

и така. кръвната проба показа 0,6 – достатъчно, за да ми вземат книжката за месец.

на следващия ден ме изхвърлиха от работа за грубо нарушаване на дисциплината.

адвокатът ми каза, че когато излезе наказателното постановление без проблеми ще ги изпоосъди всички. имам болнични, рецепти, опаковки от лекарства – всички нужни документи. но това, дори и да ме върне за известно време на работа, едва ли ще ми помогне кой знае колко. защото Органите, дори и да изгубят дело, не поемат разноските по него. поемаш си ги ти, независимо че си невинен. а фирмата.. те ще ме възстановят на длъжност, но така или иначе вече ще съм белязан..

та така. чакам си книжката и си търся работа. а семейството ми ще трябва да гладува известно време заедно с мене. щото се полакомих да си бия ваксина срещу грип на аванта.

13 Responses to “случка”


  1. 1 simplyblue 19.10.2007 в 10:52

    въпреки всичко, ние сме най-щастливото и богато семейство на света! *-:

  2. 2 Ani 19.10.2007 в 10:58

    😦 Идиотии…та и на верижка са чак една след друга.

    Сори за всичко, дето те сполетя. Май за добро онзи ден отказах да ми бият такава ваксина, че нещо явно е станало мода по офисчетата…

    А това с болничните…да си таковат…таковата. Човек болен, мре на леглото, обикновено е достатъчно да се обадиш и като се върнеш, ще им го дадеш да се отчетат счетитата – що им се върза, ич не знам. Така и така после за смешните стишки на здравната каса се чака по два месеца…а ти ще си трошиш главата да бързаш, пу, изряден работник ми бил…Сори пак, ма ме хвана яд…

  3. 3 Michel 19.10.2007 в 11:01

    Ужасна случка:((((

    Пичове, дайте една сметка за дарения, да организираме кампания да ви помагаме?…

  4. 4 dusheto 19.10.2007 в 13:15

    Много съжалявам за нелепата история, звучи като история на Борис Виан, тъжно ми е, че точно на вас трябва да се случват такива неща!

  5. 5 Marfa 19.10.2007 в 13:29

    Е абсурд. Това е. А тая простотия с болничния как да я коментирам? Влизаш за спешна операция, но преди да те оперират бягаш да си оставиш болничния, след което лягаш на масата вече спокоен. Ся, човек може и да има кой да му занесе болничния, но може и да няма, нали?! То пък това дори не е и абсурдно, не знам как да го нарека.

  6. 6 Eneya 19.10.2007 в 16:54

    Олелел, горкото, много неприятна история. ;(

  7. 7 BORIME4KA 29.11.2007 в 14:33

    1. Болничните се дават в първия работен ден след постъпване на работа на служителя. Ако мрънкат от службата, обади се на Инспекция по труда, за да им намериш по-важни занимания за следващите 3 месеца.
    2. Нямаш право да караш под въздействието на лекарства, които съдържат алкохол. Ако на опаковката на лекарството не пише, че не е подходящо за шофиране, съдиш фармацевтичната компания. Ако пише, ти си си виновен, че не си прочел листовката.
    3. Съжалявам😦

  8. 8 scanman 19.12.2007 в 15:19

    Кви лекарства против грип бре? Те такива още не са измислени. Грипа е вирус, доколкото знам срещу него бронебойни патрони нема открити, освен собствената ти имунна система де.

  9. 9 vanilla 06.02.2008 в 10:04

    Старо е, но не мога да се въздържа. Човече, такова навързано чудо само на мен може да ми се случи!… Наскоро 1 приятелка ми каза, че вероятно се изживявам като фаталистичен характер.

  10. 10 marulkite 08.02.2008 в 20:04

    И аз имах подобна случка с фирмата в която работя……… и стана така че един от тези, така наречени супервайзъри се отърва само с един шамар защото останалите колеги бяха достатъчно бързи да ме спрат……… казах им сбогом и си тръгнах……. само след няколко часа самият шеф ми звъни ,че ме иска на другия ден на работа и сега онзи гледа като съм в офиса да си стои в стаята и да не ми се вре в краката. А за полицията, мен ме спират за проверка само 300 метра, след като съм потеглил, още парното не е заработило както трябва, студено ми е, а те ми викат….. колко си изпил….. ще духаш тука.. добре ще духам и квоо нищо показва нула и тези гадове не вярват, че е така и пак да духам то бузите ми станаха като на тромпетист с 30 годишен стаж а като им кажа, че ми е студено те ми се хилят и казват, че и на тях им е студено…. е пуснаха ме след 25 минути. Търси си правата, и за фирмата в която работиш, и за ония талибани дето гледат само как да ти навредят още.

  11. 11 batpep 09.02.2008 в 00:03

    хе

    благодаря, ама минала работа, гледаме напред🙂


  1. 1 обяви « batpep Trackback по 05.02.2008 в 10:07
  2. 2 по пътя* « batpep Trackback по 18.06.2008 в 12:12

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

октомври 2007
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!


