добре, че не съм учител

аз съм ултрааполитичен. даже днес разбрах, че утре имало избори.

но нещо ме издразни ноо яко:

„учителите, които дават частни уроци, могат да правят това единствено ако писмено е уведомен директорът на училището и са си платили допълнителните данъци.“

ебати тъпотията.

монтьор съм в автосервиз. за разлика от колегите си – аз съм кадърен. има редица клиенти, които искат услугите ми, но не ограничени от правилата, които важат в сервиза. ето защо аз В ИЗВЪНРАБОТНО ВРЕМЕ, В СОБСТВЕНИЯ СИ ГАРАЖ, ги приемам.

и те си плащат. при това с удоволствие. а мене никой не ме гони за данъци, такси и нам си кво. и си живея живота.

добре, че не станах учител.

1 Response to “добре, че не съм учител”


  1. 1 Ani 01.11.2007 в 16:13

    http://bglog.net/Obrazovanie/15307

    Да ти кажа…след акто прочетох статията за протеста на учителите, и най-вече след като изгледах видеоматериалите, си мисля с гняв,
    че ако това не бяха даскали, кротки и възпитани хора повечето, а хамали или строителни работници, този в колата щяха да го изкарат и да го пребият.
    И нито едно дебело полицайче нямаше да е в състояние да ги спре, нито да дъвче дъвка бездушно.


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

октомври 2007
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!


