за обидата

винаги ми е било интересно за причините, поради които някой се обижда от или на нещо или някого. така и не успях да проумея какво означава „да се обидиш“ и защо това все пак се случва. нека разгледаме процесът на обиждане, като за удобство ще именуваме обиждащото същество в среден род.

ето: някакво обиждащо нещо ми има зъб и разпенено врещи срещу ми, че съм педераст, идиот, тъпанар, олигофрен и каквото там се сетите. нека оцветим още малко – изпитвало любощенски подсети към майка ми, жена ми, дъщеря ми, че и към мене самия.

какво ще се случи в моята нежна душа?

ами то ми стана смешно още докато го пишех горното. защото единственото нещо, което прави това същество е ясно да покаже на всички какво представлява самото то, т.е. да се самоохарактеризира. защото ако съм педераст, идиот, тъпанар, олигофрен и н`ам си още какво то това би трябвало да е очевидно за всеки човек с нормален интелект. следователно това, което неоспоримо заявява с врясъците си обиждащото е, че самото то е изключително тъпо, щом чак сега е проумяло изродската ми същност. да оставим настрана факта, че ако обиждащото ме обижда пред хора, които ме познават, ще се прояви като опасен луд, тъй като хората прекрасно знаят, че моята скромна личност съвсем не притежава гореизброените характеристики (е, може да съм малко тъп, но симпатично 🙂 ).

фактът, че изпитва непреодолимо сексуално влечение към 1. майка ми; 2. жена ми; 3. дъщеря ми и 4. към мене и т.н. означава, че това същество има сериозни психични отклонения и се нуждае от спешна клинична интервенция. иначе как да си обясним, че то само, пред всички заявява, че е христоматиен: 1. некрофил (майка ми почина преди 15 години, но дори и да не беше починала щеше да е на възраст, в която сексуалните влечения на по-млади към нея се нарича герантофилия) ; 2. лесбийка (виж, ако е мъж по втора точка не мога да го обвиня в нищо, тъй като самият аз имам силно сексуално влечение към жена си, пък и сума ти народ още, защото тя наистина е много красива); 3. педофил (щерка ми е на 1,5г.) 4. педераст (тук пък ако е жена не мога да я обвиня, тъй като все още съм батка, па и май фащам окото – поне така разправят колежките) и т.н.

как бих реагирал в гореописания случай?

ами бих се смял от сърце, ако обиждащото не е агресивно. даже бих го майтапил дорде не почне да гъгне и да се дави в собствената си злъч. ако обаче е агресивено бих го сбухал надве-натри и бих се обадил на съответните инстанции да дойдат да си го приберат това, ненормалното.

та така.

пп

чак сега стоплих защо се казва „да се обидиш“. лелее – колко съм бил тъп!

всъщност този, който обижда, обижда сам себе си!

тоест:

да обиждаш=да се обиждаш -> на всеослушание да обявиш какъв долен и нещастен боклук си!

е сега вече мога да ида да си направя едно кафе 🙂

6 Responses to “за обидата”


  1. 1 mislidumi 16.01.2008 в 18:31

    🙂 гледам, че си се вдъхновил, все така! 🙂

  2. 2 simplyblue 17.01.2008 в 18:07

    не се обиждам, ако някой ме напсува… ама много, много, МНОГО се ядосвам, щото откъде накъде То ще обижда роднините ми…

    чак сега стоплих защо се казва “да се обидиш”. лелее – колко съм бил тъп!

    всъщност този, който обижда, обижда сам себе си!

    :mrgreen:

  3. 3 batpep 18.01.2008 в 09:34

    ти пък го наплюй!

    😀

  4. 4 razmisli 18.01.2008 в 17:34

    Абсолютен съвпъдък с моето мнение за обидата… тя функционира само ако човекът прицелен се съгласи да се обиди. Ако не се обиди тогава настъпва хаос и паника в главата на кандидат-обиждача. А и съм забелязала, че обидните думи/изрази са един краен списък, от който обиждачът на практика си избира според случая 🙂

  5. 5 saty 14.03.2009 в 15:59

    Хахахахаха… мноо точно:). Аз не знам защо тия неща ги открих сравнително късно. За сметка на тва вече трудно ще ме изкарат от равновесие по тоя начин; но вярно е, че реагирам повече на нападки с/у близки хора, отколкото на такива с/у мен.

    @Размисли: и още по-смях е като почне да повтаря списъка 🙂 🙂


  1. 1 балада за прошка « batpep Trackback по 10.03.2008 в 12:30

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

януари 2008
П В С Ч П С Н
« Дек   Февр »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

дари живот!


