`талянците (увод)

последващите статийки може да ви се сторят длъжки, за което моля извинение

***
преди време циганите се решеха с обилно намазан с олио гребен. така гъстите им, тежки коси ставаха още по-лъскави и ароматни.

същински `талянци

***
пак тогава пиронът в културния ни живот беше излъчването на стари записи от фестивала в сан ремо (като изключим записите от изпълненията на балета на гдр по нова година :mrgreen: ).

викахме си: бахти, глей ги `талянците!!! (ей, чшш – и каките от гдр!!!!!)

***
банишорските дупета още в зората на гъзарското движение си имаха лаф:

– гледам се у огледалото и си викам: бе не мое съм па ча толко красиф и ентелегентен, д`*ба маа си `талянска!!!

***
по някое време се бехме споили с едно моме от витиз. от нея освен с многобройните предназначения на аспиринчето и кама сутрата се запознах и с бруно бодзетто. после пък отнякъде ми попадна една касета на матия базар.

и си рекох – ей, това `талянците са голема работа!

***
с жоро ни сбра интереса към музиката и литературата. беше си висок по рождение, а после реши близо година да зоба некви гадости, за да налеел врат. след още година го видях – уекинко надрусан, бавно дъвчейки дъвка зад барикадата на слънчевите очила се беше подпрял на беемвето. причакваше некъв човечец, да му троши кокалите. не щял да плаща нещо си.

`талянец та дрънка

***
живеейки сам сред `талянци, скромно свел чело, вперил поглед в напуканите си, прашни обувки, реших да споделя некоя мисла:

(следва)

10 Responses to “`талянците (увод)”


  1. 1 vira111 09.04.2008 в 21:41

    Вече чакам с нетърпение 😀 Нарочно ли си намислил да го прекъсваш на най-интересното място (гледам, че завършва с двуеточие 😀 )?

  2. 2 mislidumi 09.04.2008 в 21:55

    и после какво стана? 🙂

  3. 3 simplyblue 09.04.2008 в 22:49

    мани, дори аз нямам идея за какво иде реч :mrgreen:

    чакам с нетърпение продължението 😀

  4. 4 batpep 10.04.2008 в 20:32

    хаха 😀

    то и аз не знам за кво иде реч, всъщност. но пък съм убедителен, а?!

    а снощи ми се до.. ъъ.. пуши, а у нас се пуши само в моя кенеф. там пък се зачетох в една книжка, а после седнахме да хапваме. след това влязох да се къпя и ми се доспа.
    та така. ще пиша някой път, вервайте :mrgreen:

  5. 5 scanman 13.04.2008 в 22:26

    Един път тръгнали на експедиция да търсат съкровището на цар Сануил втория ми баща и брат му, Бог да го прости. Но както е обичайно за такива експедиции началото на пътя минавало покрай кръчмата и те се отбили да пият по неколко ракии за да им върви търсенето. Пили що пили и излезнали и се спрели на центъра пред един камък. И баща ми, като по осведомен рекъл- Към съкровището требва да сочи един конник подобен на мадарския. Виждаш ли го така на тоя камък, а брат ми? И чичо ми му отговорил – бе ако пием още неколко ракии може и конник да ми се привиди. И така се върнали в кръчмата и се случило така, че отложили търсенето за друг път.

    И аз така за да ти повервам ше требва да си сипем още едно уиски;)

  6. 6 Графът 14.04.2008 в 11:46

    Предполагам това ще бъде „Първи сезон“?
    Хе, не съм предполагал, че ще се заинтересувам от сериал… 🙂

  7. 7 batpep 14.04.2008 в 20:38

    хахаах, ше се напикам!?!!

    обещавам скоро да зема да седна да се пробвам да продължа писанието.

    ето: честна пионерска!

  8. 8 Pippilota Mentolka 16.04.2008 в 13:53

    Еееееееее хайде де, по-скоро! Ние бодрите чавдарчета те молим! 🙂

  9. 9 Watch Weeds Online 17.04.2008 в 17:16

    Очаквам продължението. 🙂

  10. 10 razmisli 29.04.2008 в 20:56

    Ужас, как не го бях видяла това прозрение!

    Много интересно това за този Жоро. Италианците може да са корумпирани мафиоти, но са страхотни и в двете (литературата и музиката). И може би оттам произлиза мафиотизма. Не ме учудва, че е станал италианец.


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

април 2008
П В С Ч П С Н
« Март   Май »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

дари живот!


