да го духаме

сутринта бъш ммсе разбуждахме и некви експлозии ни издухаха от леглото.

аз коментари относно взривовете в софия няма да правя, не ми е в стила.

само се чудя: докога военните ще ги приемат като военни само ако са с жълта книжка? или то само такива си кандидатстват за длъжността? а по принцип военните дали не са си генетично увредени по рождение? или само такива ги назначават? имам предвид – ОЛИГОФРЕНИ?

и: защо сутринта в 7 часа от всички отговорни лица само бате бойко си вдигаше телефона и беше на мястото на трагедията? а сега неква овца (тая за първи път я виждам – неква министърка с турско име) се кекерчи по телевизора и разправя как си била свършила работата – ДВАНАДЕСЕТ ЧАСА СЛЕД ИЗДУХВАНЕТО НИ ОТ ЛЕГЛАТА?!?!! ква работа си свършила ти, ма!?

дебелоочието е невероятно, дори аз се учудвам. което си е негатив в лично отношение.

помните ли оная стара комедия?

да го духат бедните.

10 Responses to “да го духаме”


  1. 1 UZUMAKI 03.07.2008 в 21:54

    Да го духа безсънието. Заради тоя джангър съм спал има-няма 3 часа… Аре, лека нощ.

  2. 2 vasilev 03.07.2008 в 23:25

    за първата част си напълно прав.
    за втората не знам. БББ беше там да си прави реклама по радио и телевизия, а като е на негова територия той би трябвало първи да сформира кризисен щаб 😉

  3. 3 scanman 04.07.2008 в 01:14

    оти махна щерка си с поучително-назидателнио поглед и тури неква гарга бре, да не си спрел пиенето?

  4. 4 Апостол Апостолов 04.07.2008 в 08:51

    Пие, пие той, та се пушек вдига. Ама нали знаеш, като препиеш, почваш или мишки да виждаш, или гарги…

  5. 5 Michel 04.07.2008 в 11:59

    @batpep: AA да се банне, спамър е той! пише в 1000 блога коментари не по темата за да си рекламира непосещавания сайт;-)

  6. 6 Michel 04.07.2008 в 12:03

    Колкото до взривовете… Ние нищо не чухме, на отворени прозорци. Явно е, защото спим като пънове, LOL;-)

  7. 7 batpep 04.07.2008 в 14:21

    мишеул – мене пък аа не ме притеснява. той е като мухите – досада, ама кво да прайш. на всяко лайно си се лепят 🙂

    vasilev, аз съм човек абсолютно аполитичен, да ти кажа. даже в пионерското досие ми го пише – изобще не съм перспективен кадър за който и да бил крадлив некадър.
    а се издразних, щото тука бумти, червата в гърлото ми се качиха, хем сме на поне пеесе – шейсе километра от събитието, в другия край на поселището. и когато човек се чуди кво става, накъде да фаща, щото столицата на държавата ОЧЕВИДНО се атакува по некъв начин (вътрешно, външно – дреме ми на гъза!; ние живеем тука, имаме деца, роднини, близки, приятели), ВСИЧКИ отговорни лица (не ги знам задници имат ли, не съм проверявал, което е пропуск 8-X) спят или си драпат макарите, или нам си кво там драпат.
    военните са олигофрени, наблюдавал съм ги дъълги две години и кусур. олигофрени са и журналята, дето уж сме колеги. но вчера те си вършеха работата, кой както може. ама СТРАШНО МЕ ДРАЗНИ хора, чиито заплати плащаме аз и ти, а и далаверите им са на наш гръб, да спинкат спокойно в именията си, докато ние не можем да спим изобщо. звучи ми като да го духам под вода, та да не се вдига прах.

    еей, сканмане, де се затри, бре:)
    бъш ми е драго, чеки да ти сипем:)
    гаргата я турнах, що оня ден, преди да се обръснем, се снимах. стори ми се интересно.
    е те това е снимката:) автопортрет:)
    а щерката я махнах, щото не ми е по сърце некви слузести, потни и омазани със сперма педофили из нетя да точат лиги по нея, гнясаво ми е некак, иде ми да убивам

  8. 8 гравитон 04.07.2008 в 15:49

    Аз пък разбрах от неква национална телевизия, че Бат Бойко бил на местопроизшествието ОЩЕ в 6 часа и 40 минути, а Емел Етем, ЧАК в 7 часа без 20 минути ???????????
    Ама иначе добре стана, 18 години дето не можаха да ги унищожат тия боеприпаси, за една сутрин ги унищожиха, и то без жертви…

  9. 9 vasilev 05.07.2008 в 22:17

    Виж, никого не защитавам. Даже напротив. Всички ги осъждам за развоя на събитията, а и за причините довели до тук. Но просто не ми харесва навсякъде да хвалят БББ като национален спасител. В блога си пуснах един пост с цитати от новинарсктие сайтове. Борисов беше навсякъде, имаше си Пи аР на име Иван Бояджиев – този бая потупвания по рамото си изпроси в онзи ден.

  10. 10 simplyblue 06.07.2008 в 08:26

    който си го може, го може :mrgreen:


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

юли 2008
П В С Ч П С Н
« Юни   Авг »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

дари живот!


