анал 1

аз телевизия гледам много рядко – новините, чат-пат някой филм, понякога спортно състезание. сега обаче покрай олимпиадата гледам почти всяка вечер, в почивните дни почти по цял ден.

най-рядко обаче гледам програмата на нашия национален канал, който е №1. просто най-малко ми харесва или и аз не знам защо, до днес не се бях замислял.

снощи обаче нещо се прецака кабелярката, към която сме вързани и вместо да си гледам юроспорт се принудих да прибегна към класическия метод на антена от две жици, разтворени под определен ъгъл (нарича се дипол, ако се не лъжа). через този метод обаче можеш да гледаш единствено програмата на величествения български канал1.

хора, нема по-тъпа и непрофесионално направена програма от тази. направо съм бесен. снощи, вместо да ни покажат най-доброто от изминалия ден, както правят всички нормални спортни програми, ние гледаме как некакъв тъп гей с розова ризка си лафи с кака ви румяна нейкова и мъжо й. поклон пред кака руми, па и пред мъжо й, ама дали пък нямаше и по-интересни неща от това 20 мин. да я слушам как си говори с бабата и дечурлигата и с тъпия, мазен гей с розовата ризка. всъщност кака ви руми не е виновна за това, предполагам че с огромно удоволствие би заменила това изключително тъпо интервю срещу един здрав сън, примерно.

сутринта пускам телевизора и що да видя – анал 1 излъчва епохален мач!!! баскетбол ЖЕНИ аустрелия срещу нам си кво, танганайка сигурно. НА ЗАПИС! при наличието на финалите на плуването, финалите в леката атлетика, финалите при колоезденето на писта… да оставим, че не са излъчили мача испания – сащ баскетбол МЪЖЕ, който е бил значително по-интересен, сигурен съм. обаче няма как да ги гледаме тия неща, кабелярката с юроспорт изгърмя, а анала ще ни пусне сигур квалификациите по фърляне на чук ЖЕНИ.

сега фърляме боб и гадаем по звездите кога ли тия олигофрени ще пуснат нещо по-интересно от това, което на тях си им е интересно.

и това е програма, която е на държавна издръжка. демек – на нашите пари виси – моите, твоите – НАШИТЕ. чух, че 8 милиона лева са платили за правата за излъчване на олимпиадата. това са ОСЕМ МИЛИОНА ЛЕВА ОТ НАШИТЕ ПАРИ, отишли нахалост.

чеки че ного се ядосах, че земем да се предобрим нещо..

6 Отговори to “анал 1”


  1. 1 Svetlina 17.08.2008 в 12:01

    Е, това е щото си лягаш рано и изтърваш Сънчо. Тогава публикацията ти щеше да е с пъти по-гневна. Как можаха да развалят такова емблематично предаване и аз не разбрах…

  2. 2 simplyblue 17.08.2008 в 12:50

    ти остави, ами олигофренията по „българската национална телевизия“ продължава (пуст късмет, че точно сега нашата кабеларка има сериозен проблем).
    дават на запис супер безинтересни състезания, докато текат на живо финали!!!!! а сега вместо да пуснат леката атлетика, където нашата Ивет ще бяга полуфинал на 100м, те ми дават на живо некакво си награждаване, на некакъв китаец, при спортната гимнастика, където няма българско участие. за сведение, утре по обед ще е интересното в спортната, тогава Данчо ще се бори за олимпийска титла.
    дет вика батето, ние китайската телевизия ли гледаме?!
    в мижавите новини, за 2 минути пуснаха на бърз каданс резултатите от изпуснатите финали преди обед!
    немам думи 😐
    то лошо няма, нека дават колкото се може повече надпревари, ама когато има финали, те да ми дават безмислени записи, не е истина!!!!!

  3. 3 bozho 18.08.2008 в 21:14

    Ми нормално – подавват ни го анално. Телевидението де.
    След заговора на всички ефирни телевизии да се олеят едновремено и да не излъчат европейското, сега анал 1 хитро намигва – „ето ви олимпиада, ама друг път!“

  4. 4 mislidumi 23.08.2008 в 13:16

    Твърде много ТВ гледаш и твърде малко пишеш тук, батпепе.
    А аз сега какво да чета?
    Тези работи вече ги прочетох преди време.

  5. 5 batpep 23.08.2008 в 17:31

    е па земи прочети некоя умна книжка, стига се блещи у моите глупости. па ако те мързи да четеш книжки – я що глупости за четене има и по другите блогове 🙂

    а и точно ти да ми правиш забележка, че малко съм пишел.. земи се засрами малко 🙂


  1. 1 целувки с шоколад « simplyblue Trackback за 17.08.2008 в 22:32

Вашият коментар




dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

август 2008
П В С Ч П С Н
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

дари живот!