глупости

седим си неска и си пием.

по едно време гледам – само си пием неска!

щото бех скочил на крака – ми то некъв ми човърка колата!? ама скица неземна – залегнал отдоле, заврел се под калника и човърка!

излязох аз, отивам при човеко, питам почти изискано:

– е как ми е предницата, брато, добре ли ти изглежда?

човеко се стресе, поизхлузи се навън, потри мазна вежда, па вика:

– бе май не е мноо добре, ама аз и не разбирам кой знае колко.

фанах го за реверя, па го завлекох у съседното кръчме. човеко взе по една бира, зер – нали нема да яде бой.

 

изпуснал си човеко некакво топче от некаква си там машина под колата ми, та клекнал да си го потърси. изненадващо му било, че замалко да го сбия. яз изпих бирата, па мръднах колата, да си търси човеко онова, което си търси всъщност.

интересно – колко ли от нас намират точно това, което си търсят?

6 Responses to “глупости”


  1. 1 Ани 18.09.2008 в 15:17

    :-)))) Съсипващ си просто!..

  2. 2 Michel 18.09.2008 в 15:33

    Съсипващ, да!!! Каква история!

    Аз вече си мислех, че някой ти краде колата (ама защо от калника ще почне?) и после седите и пиете бира заедно (???) а то какво било…

    Трилъри трябва да пишеш, батпеп, трилъри! Хем и ще се харчат добре!😉

  3. 4 Svetlina 19.09.2008 в 08:35

    Кажи за топчето🙂 Намерихте ли го?

  4. 5 batpep 20.09.2008 в 09:32

    хе

    топчето не зная дали си е намерил човека, ама знам аз какво намерих – повод за шътокуа🙂


  1. 1 Под чужда кола « Ничия земя Trackback по 13.10.2008 в 22:16

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

септември 2008
M T W T F S S
« Авг   Окт »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

дари живот!


