ОО

сега пък, незнайно защо, ми се приписа. ама не наследство в америчко или кат от къща – пост ми се приписа.

щех да разпраям за униформените, ама нещо ме мързи, въпреки че матриал – много.

за селяците в софия щех да задълбавам, ама нема време, щото тия са толкова много и толкова активни, че проблемите с тях ми отнемат поне половината ден. от всеки един ден от живота. моя. отнемат.

сметам човек требе да пише за неща, които разбира. твръдо се придържам към въпросната теза. ето затова тази вечер ще пиша за….

– кръчмитеее! – ще изкрещите вие.

– рокендролът!  – плахо процеждат съседите.

– мацките! – това са гласовете на всички мои бивши и, надявам се, бъдещи.

– ракията! – това вероятно е жена ми.

– книгите! – това е глас от отвъдното, вероятно на майка ми.

……

но не. днес ще пиша пост за кенефите.

кенефът е сакрален елемент в човешкото битие. кенефът е редом с олтарът, защото това са сакрални елементи, свързани с духовността човешка. всъщност това са символите на човечеството и на мене ми е страшно интересно защо не присъстват като символи в националните гербове, примерно. зер – вие да сте виждали некое дживотно да медитира в кенеф? не сте.

леглото и масата, столовете, презервативът и т.н. – всичко това са дребни удобства, развити от лигавщината и мързела на човека. може да спиш и да правиш любов и на земята, може и в клоните на дърветата, аз и двете неща съм ги правил в асансьор, например. може да ядеш на маса, може на земята, може на крак, па може и да не ядеш, в крайна сметка. аз лично съм ял сандвич в моргата на масичка за дисекции, щото докато бях студент беше голем глад и се налагаше да мия трупове, та да си докарам некой лев.  презервативът е за лигльовци, които не могат да се контролират, но също върши работа и за гейове, както и за любителите на мръсници, общо-взето нещо като дезодорантът – средство за прикриване на собствената нечистота. кърпата за бърсане е много интересно изобретение, но няма нищо общо с човечността и нобилитета, например поради липса на друго лично аз съм се бърсал с чифт чорапи и пак бях сух и чист. но както и да е.

кенефът е място по-свято от църквата. твърдя го напълно отговорно. в църквата все има кой да те дразни – пиян поп пелтечи нещо, трезвен поп търси печалба с груби тарифи, греховна бабка се мъчи да купи индулгенция, цигани просят на входа…

на мене всички видове религиозни храмове ми приличат нещо на молове. без значение християнски ли са, мюсюлмански ли, индуиски ли… но това е тема, по която бих могъл да пиша много, ама друг път.

а кенефът… кенефът е друго. това е храм, в който оставаш очи в очи с бога. само ти и бог, без никаква външна намеса. нещо като чистилище. оо, това велико човешко творение, това, което отличава клечащия в храсталака от нобилитета! това, което различава „разтоварващия самосвала“ от „хранещия птиците“!

наскоро ви раправях как пихме у пийпълсо и за първи път от доста време бех изненадан – у кенефа вместо мръсни хартишки, локви от пикня и запушена от турбоупотребени дамски превръзки видях..

но за Негово Величествено Сиятелство Кенефа ще пиша по-нататък.
и се чудя се дали да не взема лаптопа, да седна като бял човек, да затворя вратата за където и когото и да било, да пусна вентилацията, да пална цигарка и да се вдълбоча…

10 Responses to “ОО”


  1. 1 simplyblue 29.09.2008 в 20:15

    к`ви „бъдещи“ бе, алоу!

    гледай да не започнеш и да спиш в кенефа!:mrgreen:

  2. 2 Ани 29.09.2008 в 20:15

    Много сполучливо си ми влязъл в тона – щото аз моята анкетка точно по тоя повод я подех – да видя, какъв процент, ъъъ, читатели на книги, четат в, ъъъъ… сещаш се, по темата ти😉

    Поздрави!

    PS А кога ще е пълният постинг за 00???🙂

  3. 3 Svetlina 29.09.2008 в 21:46

    Хехе, аз още от малка знам всички неща, които си написал тук. Баня+тоалетната ни е 6*12 плочки и аз все се катерех върху тоалетната чиния, да зяпам през прозореца, ама тайно де, шпионаж🙂 Имах си и всякакви неща скрити зад казанчето и забележи – върху душа – върху онова нещо, дето има дупки за водата🙂 Влизаш в банята, скачаш, за да стигнеш закачалката (имах специална хавлия, която криеше стъклото на горния крй на вратата на моята тайна лаборатория), след това сваляш капака и почваш да връзваш синджира и всички въженца, които носиш из джообвете си. Като включиш цялата станция, почваш да си буташ носа в комарника и да шпионираш. То нищо не се вижда, де, това лято проверих, ама така. Вашите чукат по вратата, ти не отговаряш първите сто пъти. Чуваш да те търсят, после се сещат къде си, ама казваш, че няма да ги пуснеш…
    Весела история. Сега мрежата направо е откъсната в долния край. Дълги години вадех кабърките и си пъхах цялата глава, а на излизане ги слагах пак, ама сега гледам, че ги няма. Не знам какво е станало, ма е тъжно😦

  4. 4 Ивката 30.09.2008 в 07:45

    У нас, понеже сме на ТЕЦ (то вече не е модерно, ама…) въпросното помешение е най-топлото и удобно. Имах една приятелка, която след посещение в тоалетната възкликваше: „Ивелино, ако бях на твое място си слагах масичката пред тоалетната чиния и там щях да си пия водката!“. Аз пък там си учех уроците като ученичка… сега пак там чета…

  5. 5 vilford 02.10.2008 в 22:03

    Toчно до книгите имаше празно руло от тоалетна хартия. За няколко втрещяващи секунди си помислих, че книгите са сложени като заместител… (зер на село нарязват некой стар вестник) Пффууу, още потръпвам!!! Ама клипчето е супер – най-обичам уют във WC-то.🙂

  6. 6 batpep 03.10.2008 в 07:26

    хаха, то и аз така. обаче после видях топчето хартия, което си стоеше на мястото и прозрях цялата красота на ситуацията. само дето това заведение е със 100-тина места, а кенефите са само два и си представям какво ще стане ако некой вземе наистина да седне и да се зачете вдълбочено.. щото там предразполага – топличко, чистичко, лека музичка има..

  7. 7 vilford 03.10.2008 в 07:59

    Хахаха! С глас се смях на простата аритметика с броя на местата и WC-тата. Това си е изтънчен начин да се държиш жестоко с напълно непознати. Особено, ако отговаряш с напрежение в гласа на почукванията. Къде е това заведение, а?

  8. 8 batpep 03.10.2008 в 09:21

    е как бе, пийпълсо, култовото заведение до голямата ритуална зала в красно село. то май по-скоро в хиподрума се води де.. абе отлево на ритуалната зала, в парка, има две кръчмести барчета, по-оборотното е пийпълсо. много е хубаво там, обаче лятото да се опнеш на масите отпред, в паркчето. иначе е твърде скъпо и има доста гиздари дето си гиздеят там, това са му недостатъците

  9. 9 vilford 03.10.2008 в 10:27

    Tука на чат го обърнах – ще извиняваш батпеп, ама темата ми е много близка.😉 Като влязох за първи път в WC-то на кино Арена 20 мин. не мога да се ориентирам в ситуацията – то кьораво копче или врътка няма там. Седя и гледам тъпо, а съм инж. все пак. Мъжа ми отвън чупи пръсти и се притеснява – като че ли кой знае какво може да ти се случи на такова място. А иначе и до нас има едно гиздарско заведение, ама по едно време минавахме оттам на прибежки и припълзявания, че бяха почнали да се стрелят. Но положението отдавна се уталожи, та да вземем да ви поканим с Блу да дойдете в „Калипсо“ в „Гоце Делчев“ – хем да се запознаете с нас с Диана(Вира), хем да стравните ваш’те гиздари с наш’те.😉

  10. 10 batpep 03.10.2008 в 11:48

    аа, с удавольствием, само дето не знам точно каква програмка за почивните дни ми е заформила кака ви блу🙂
    телефони дайте, на личната поща, пък ще се чуем.

    пп
    ама ние сме без диването (младоженци, дет се вика) този уикенд, че ще ходи да бере шипки с баба си в гората🙂

    а калипсото го търсихме оня ден, ама валеше и ни мързя да скитаме в дъжда, та закиснахме у пийпълсо. било някъде в някакъв голям двор на цар борис, преди кр. село, от руски паметник като идваш


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

септември 2008
M T W T F S S
« Авг   Окт »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

дари живот!


