най-готините търсения в блогоидното ми септември-октомври 2008

не мога да спра да се удивявам на нещата, по които разни хора търсят и, което е най-странното, намират в интернетя пространството на моята скромна личност. тук ще положа само най-интересните и най-безобидните, тъй като жена ми остро протестира срещу каквито и да били нецензурни изрази и думи, с каквито бил изобилствал този блог.

да започваме 🙂

 

цункам пъпче

абе то верно, че обичам да цункам пъпче, па и съм специалист, но да уточним за протокола – ти чие пъпче цункаш? а надолу от пъпчето слизаш ли? а как точно го цункаш?

крав от ануса

ако „крав“ е мъжкото на „крава“ – не мога да помогна. таквоз нещо все още не ми е излизало от ануса.

колко е алкохол 0,9

ми де да знам, има си инструменти за измерване на тези неща.

меко русо

къде го това? я  дай телефонче!

идиот, тъпанар, боклук

здравей 🙂 приятно ми е да се запознаем 🙂

фрикасето ми става на

е, моето не става на, пукни се! ня-ня-ня-ня-няаа-няаа :Р

големи цици

ее – цял свят знае, че съм почитател на малките, добре оформени такива. как пък реши, че точно тук ще намериш големи?!?

вибратор маймуна

не бях чувал за такъв вибратор, но човек се учи докато е жив, нали?

миниятюрни инструмен

е тука вече ме изловихте. ама.. то че ми е малък – спор няма, но чак миниатюрен…

стъкълце

ха! а шаренко ли е? а реже ли? а цигарка с него можеш ли да си запалиш? ехааа…

виш

охоо! бравос! машала!

gluposti

ефстефстфено! ако търсиш умности иди чети нещо друго.

изненада за мъжът ми

хм, можем да му предложим, разбира се, но съм старомоден човек и първо бих желал поне да се запознаем 🙂

вибратор wikipedia

е те тая те марка за първи път я чувам, може ли малко повече инфо?

гиздави педераси

за първи път изобщо ми минава през ума, че имам нещо общо с тях, но пък за всяко нещо си има първи път, нали? очевидно съм се променил без да се усетя. благодаря, че ми отвори очите:)

за големите ташаци

странно, точно по това ли ме търсите… щото моите са доста.. ъъ… спретнати и .. продуктивни, но не – не са големи. съжалявам, че те разочаровам.

ЧЕТИРИЗНАЧНИ ТАБЛИЦИ

абе чувал съм аз за тез чудесии, но беше мноого отдавна. интересно ми е къде ли в този блог има таквоз чудо, та търсачката го е изплюла.

anal пари

абе, хора, парите са за харчене, не за завиране на въпросното място! или имате там много пари и търсите начин да ги извадите?!?

абе, да не ти пари на гъза?

кога се вадят моркови

нямам абсолютно никаква представа, предполагам че денем 🙂

габана защо такъв

`жалява, не `знава габана и, съответно, няма идея защо такъв.

но ако имате възможност да ми изпратите повече информация на някакъв сравнително правилен цивилизован език (имам предвид от тези, които се ползват в европа) – може би ще успея да помогна 🙂

33 Responses to “най-готините търсения в блогоидното ми септември-октомври 2008”


  1. 1 ruinitall 27.10.2008 в 16:59

    🙂 Най-любимите ми, с което са намирали моя блог, са:
    – нещо си
    – oformlenie na etiketi za kokteili
    – спагети карбонаре слонче
    – изоставен москвич
    – щдк
    – mat star кецове с колела
    – голи артисти
    – двуъгълник

    Излишно е да казвам колко често пиша по тези теми… Иначе сега като имаш такава тема с изброените резултати, ще идват заради тях още по-често, поне в моя случай така стана.

  2. 2 batpep 28.10.2008 в 11:56

    ааа – яко! айде всеки да си напише по какви критерии са го търсили, супер забавно е, не мислите ли?! 😀

  3. 3 размишльотини 28.10.2008 в 16:08

    Колко несправедливо… Не стига, че блогът ти е смешен, ами и търсачите са нечестно забавни!!!

  4. 4 allmera 28.10.2008 в 21:20

    Взех една здравословна доза смях 🙂
    Но и на runitall двуъгълника си го бива.

  5. 5 vilford 30.10.2008 в 17:23

    Чудя се на кое да се дивя повече – на бисерните изрази или на уникалния правопис. На „миниЯтюрни“ се поспрях да отдам почит на гения на тоз’ граматик.
    А сега отивам да търся къде из статиите ти се среща „цункам пъпче“. 😉

  6. 6 batpep 31.10.2008 в 09:12

    размишльотини, блогът е смешен?
    на мене ми е малко тъжен всъщност, но то е въпрос на гледна точка..

    allmera, на мене пък са ми фаворити „нещо си“, „щдк“ а най-удивителното е „голи артисти“

    vilford, не мой да се абиш, ми земи да основеш култ към писанията ми, батпепевизъм, да речем 🙂 представи си – сбираме се на по бира:
    – аз съм вилфордист – казвам.
    – ти луд ли си бе, нема по-тъжно битие от вилфордовото! – казваш ти.
    – хм, е що ще ми предложиш тогава – умолително и тъжно поглеждам аз, тъкмо като красноселско помиярче.
    – ела при нас, стани батпепевист!

    ето как ще построим живота нов, живота нов!

  7. 7 vilford 31.10.2008 в 15:57

    😆
    Все пак мисля първо да се допитам до Blue за страничните ефекти от батпепевизма и чак тогава да се впусна в основаването на фен-клубове. 😉

  8. 8 Michel 03.11.2008 в 09:58

    Култови!!! И аз си взех дозата смях! 😀

  9. 9 Графът 05.11.2008 в 09:46

    Не съм се заглеждал при мен. Ама започвам да събирам! 🙂

  10. 10 vilford 05.11.2008 в 10:55

    Графе, то понякога не е за заглеждане. Ето на – последните 3 дни са ме намирали по: „vili okolo shumen“ 🙂 , „хъркане жени“ (това хъркане във всякакви вариации ме направи известна в Нета), „канибали“ (???) и (най-притеснителното) „размяна на партньори“ 😳

  11. 11 batpep 05.11.2008 в 14:45

    хаха, вил, едва ли ще мога да ти помогна в размяната на партньори, тъй като днес са ме търсили чрез „knijka pensioneri“ 😆

    освен това очевидно много хъркаш, въпреки че имаш вила около шумен, където ядеш хора

  12. 12 Ивката 05.11.2008 в 14:57

    :))))))))))))))))) Да, пък мен два дни подред ме намират по „хубаво ли е с вибратор?“ Ще взема да пробвам накрая!!!

  13. 13 batpep 05.11.2008 в 20:15

    ее, ти пък! дотам ли стигна вече..

    то и при мене има сума ти вибратори, ама ей го на – още карам по класическия метод, не се предавам!

  14. 14 Ивката 06.11.2008 в 12:27

    Много зависи от коя страна на вибратора ще си 😉

  15. 15 batpep 06.11.2008 в 12:45

    ц,ц,ц,ц…

    ти май наистина сериозно си се замислила..
    жалко, че сме толкова отдалечени, иначе като приятел незабавно бих ти помогнал да вземеш правилното решение 😆

  16. 16 Ивката 06.11.2008 в 12:56

    според един приятел заради тези вибратори се е прецакал световния мир и баланс! 🙂 Пък нали съм си пацифистче – няма опаснст в скоро време да предизвиквам световни войни 😛

  17. 17 batpep 06.11.2008 в 13:17

    ох, успокоих се.

  18. 18 vilford 06.11.2008 в 14:01

    @Ивката. Цитирам по памет:
    „Из дневника на една дама:
    3 август – Пътешествието с луксозния презокеански лайнер е чудесно. Капитанът ме ухажва.
    5 август – Капитанът ми прави неприлични предложения.
    7 август – Тази вечер на палубата капитанът каза, че ако не спя с него ще потопи кораба.
    8 август – Спасих живота на 400 човека.“
    Благодарим ти, Иве, че поддържаш световния мир!!! 😀

  19. 19 Ивката 06.11.2008 в 14:09

    мммммм… vilford, сложи на кантар капитан на презокеански лайнер с бяла униформа срещу някаква си джиджавка на батерии, от която ако те бие ток, значи те обича и ще разбереш значението на световния мир 🙂

  20. 20 batpep 06.11.2008 в 16:27

    е, да, ама ако на въпросния капитан батериите са му слаби?

  21. 21 Ивката 06.11.2008 в 17:26

    Ще го пратя в твоя блог да търси “knijka pensioneri” 😀

  22. 22 vilford 06.11.2008 в 17:49

    😆
    @ Ивката & батпеп
    Хей, вие двамата като хванете да се надприказвате, на нас останалите ни остава само да се оттеглим почтително и да се хилим.

  23. 24 Marfa 20.11.2008 в 21:43

    Уаааааа, пет минути вече се хиля като някаква пача! 😆 Впрочем тоз израз е доста интересен, щото аз захилена пача не съм виждала. Тези,с които съмс е срещала, ги консумирам предимно с чесън… Добре де, отплеснах се. Факт е, че не още се смея и на определени интервали като се присетя и ме избива пак на луд хилеж! :mrgreen:

    А при мен търсят скучни неща. Например kak se pravi kiselo zele или да кажем gugal. Последното, признавам, доста ме озадачава, но просто не може да се сравни с горепосочените описания. А това ме натъжава 😦 Ще следя вече по-редовно, дано попадна на по-забавни индивиди! 😀

  24. 25 Marfa 20.11.2008 в 21:44

    А, само да добавя… Току-що видях, че днес точно при мен са търсили „папуда“. Какво, по дяволите, е папудата? Някой знае ли? 😐

  25. 26 Ивката 20.11.2008 в 22:24

    виж тая „папуда“ нищо не ми говори, но разгадах значението на „щдк“-то – това е you на латиница, само че наисано на БДС 🙂

  26. 27 размишльотини 20.11.2008 в 23:36

    Може би става въпрос за пануда (народен обичай).

  27. 28 размишльотини 20.11.2008 в 23:38

    Аха, само трябваше да проверя в гугъл. 🙂
    Папуда=вид дребен боб 🙂

  28. 29 simplyblue 21.11.2008 в 15:42

    това гуглето е голема работа, като две по-малки :mrgreen:

  29. 30 Marfa 23.11.2008 в 14:01

    А днес при мен има „С какво мога да начуквам“…

  30. 31 batpep 23.11.2008 в 20:11

    това е, ъъ.. наистина интересно.

    та: с какво всъщност можеш да начукваш ?!?!!?

  31. 32 Marfa 24.11.2008 в 14:48

    Не знам! Тоест… Ъъъъъ… 😳 Така де, ако са пържоли, все ще оправя някак. Ако става въпрос за гвоздей, също ще спася положението. Но пък за сметка на това днеска са попаднали на мен, като са търсили 4036… Е!

  32. 33 batpep 24.11.2008 в 15:27

    4036?

    интересно каво са намерили, сега да видя..

    оппаа! МРЪСНИЦА!!!!

    а ти виж след некой ден като публикувам новите при мене – ехаа!


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

октомври 2008
П В С Ч П С Н
« Септ   Ноем »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

дари живот!


