вместо коментар

тия дни, гледам, бая народ има перипетии с таратайките си. бях седнал да пиша коментари, ама ме домързя и реших вместо да пиша десет да прасна един тука, пък който иска да го чете.

та – като се оженихме с жената изненадващо посъбрахме некой лев от волните пожертвования на приятелите, нали знаете – дето целят да помогнат на младото семейство. та запалих някак аз семейната (вече) колица, включих по някакъв начин на скорост и бавно и спокойно я закарах в един сервиз, който ползвам от години за поддръжката на служебния автопарк. собствениците на този сервиз са супер специалисти по френските автомобили (само рена много-много не обичат да им се мяркат пред очите; като видят рено почват да обаждат такива цифри и срокове, само и само да си обираш крушите и повече да не те виждат).

та отивам аз в сервиза. единия от собствениците – голема фога, то и аз съм майтапчия, ама тоя просто е недостижим! – я огледа, па се опита да я подкара.

– абе, как го караш тоя.. ъъ.. конструкт?! – промърмори след изпитанията фогата.

– трудно – викам – нали затова съм тука, да видим може ли да стане по-лесно.

– е – смее се фогата – явно си наистина мноого добър шофьор, щом изобщо можеш да го караш.

– и кво – викам – наемаш ли се да я правиш? – поглеждам го аз с влага в очите.

– оохх… ами кво да правя, нали има лъвче отпред, ще я правя, кво да правя – простена фогата.

повъртя се напред назад, почеса се там, дето не го сърби, па извика един от работниците си:

– жоркаа, я вкарай това.. ъъ.. съоръжение вътре, да видим какво ще го правим.

след време звъня да видя докъде е стигнал ремонта.

– здрасти – бодро викам аз – аз съм оня горд собственик на двеста и петичката, докъде я докарахте?

– оная, сивичката ли, дето беше за реставрация? квото можахме – направихме, може да дойдеш да си я вземеш.

отивам аз и, щастлив, правя тест-драйва. чудесна работа, както винаги. разплащаме се и човеко вика:

– айде, със здраве, и по-бързо да се отървеш от.. ъъ.. това нещо.

– абе – викам – намислил съм да купя една дачия на изплащане, ама чисто нова ще си я взема, от магазина… – тръгвам аз да споделям светлите си планове с фогата.

той ме изгледа странно, позавъртя се насам-натам, па рече:

– е, комай е по-добре да си караш тази тогава, ето ти я – вече върви, че и спира! не че искам да ти давам акъл, просто ние това нещо (трябваше да го видите, отвращението бликаше от всяка пора на тялото му🙂, дето си намислил да купуваш, няма да ти го поддържаме, ние тука сме сервиз за автомобили!

та такива ми ти работи🙂 очевидно има различни степени на трошки, в които влизат и чисто новите :)

6 Responses to “вместо коментар”


  1. 1 vilford 11.11.2008 в 13:34

    😆
    Пичът има уникален речник. В „съоръжение“ и „реставрация“ има тонове подтекст.

  2. 2 deni4ero 11.11.2008 в 16:35

    много се забавлявах и аз😆 А съм фен на такъв речник.

  3. 3 astilar 12.11.2008 в 11:20

    🙂 А аз съм фен на професията Автомонтьор.😛

  4. 4 van444eto 18.11.2008 в 21:44

    Мога само да кажа, че „нещото“ наречено ДАЧИЯ, не ти отива на фейса. ВЕрвай ми! ВидОх го с безпристрастното си око.

  5. 5 batpep 19.11.2008 в 12:26

    знаех си аз.

    мисля, че на мене най-много ще ми отива масленозелен „хамър“ с вграден тристаен апартамент с джакузи и басейн.

    иначе тая дачийка, дето я видЕ, е служебна и е чисто нова. ПЕРФЕКТНАТА КОЛА!

  6. 6 van444eto 21.11.2008 в 00:36

    То… това за Дачийката го разбрах….. всъщност от многото нечленоразделна реч която изля, /айде да не те цитирам тука че ще станеме за смЕх пред чужденците/, само това се разбра…. А за Хамъра…. мога да допълня: „…. с две липи отпред“….. Айде, желая ти го от сърце, па като се поФалиш, ш`ти кажа къде ще го застрахУваме……


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

ноември 2008
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

дари живот!


