търсения 2

да прегледаме и тазмесечните уникати. смея да твърдя, че почти нищо не се повтаря от предния месец, въпреки предупрежденията на приятели. напротив – или блогът ми невероятно бързо се е изпълнил с невероятно богато, неизвестно и на самия мене съдържание, или търсачките нещо са се бъгнали, или пък търсещите ептен са се отвяли. глей са за кво иде реч:

скици на коли

виждал съм ги много, наистина са големи скици. сутринта, например, един дедо спрял напреко на кръстовището, изгасил двигатела да не аби гориво и си брише джамовете с парцал, щото се беха запотили.

синдром: пикае ми се м

много или малко? щото ако е много по-добре бегай да пикаш! БЪРЖЕ!

БОЛКИ ВАВ КРЪСТА ОТ ПР

виж са – нема как да е от препиване, вервай ми. виж да не е от нещо друго

КОНЧЕ & ПРЪЧКА

ха! стига бе!! верно?

какво е комата

ето този въпрос и аз си задавам вече близо четвърт век. мисля, че е симпатяга🙂

knijka pensioneri

знам, знам че и дотам ще се стигне, що ми го натякваш сега..

зяпай де

че аз по цял ден кво мислиш, че правя бе, аланкоолу!

златната рибка batpep

интересно, мислех че съм грозното пате. или йори. ама я да видим, дали ще мога да си изпълня три желания… или поне едно – да си сипя биичка…

kecove s kolelca na mat star

е те това така и не го рабрах що Е

по-надолу имаше палат

и квоо? няма ли вече?

как се махат винарки

ето това е тайнство. аз, например, дори и да не пия – пак си кръжат наоколо

5 leva i trideset stinki

аре стига, бе! аз го взех за шест!

декоративни кокошки

не знам отде реши, че тука, при петлите, ще ги намериш таквизи. нали знаеш, че дори и да ги има наоколо, джентлемени като нас никога не биха ти казали🙂

хърбав трамвай

тоя и яз го видох оня ден, скоро ще пиша по въпроса🙂

пикая

браво! юнак!! да почерпиш!!!

мивка купа

затрудняваш ме. купи за мивки се продават по магазините, има ги доста. можеш и мивка да си купиш, също не е проблем. от другите знам дама, поп и вале купа, за мивка не съм чувал.

може би имаш предвид купа, която да се мие лесно?

как да го духаме

ами да ти кажа – не съм спец, съжалявам че те разочаровам. но в този блог имама десетки приятелки, които със сигурност биха ти помогнали🙂

жестока песен балада

ми давай да я чуем и ние де, и ние сме хора🙂

как да стана униформен

много лесно – обличаш си униформата и – готовоо!

но е задължително да си тъп или поне да си с промит мозък😉

ох

нема ох! ша та скъсам!!

уй на мъж

е тука има само на жени, съжалявам🙂

циганин книга

струва ми се, че циганин и книга са оксиморони. всъщност и циганите ползват книги, но с меки страници, които предварително хубаво намачкват. но най-добре е по този въпрос да се консултираш с някой циганин, аз не съм сведущ🙂

синина под и около око

лошо, батка. грозно изглежда.

shola ama

ъъ… кво?!?

глупости за четене

има, има – иди и по другите кагегории🙂

толуп

това не е ли вид риба? или май в некой от селските спортове го използваха този термин…

kosmati jeni.com

ми, да ти кажа, тука жените дето са, не са космати или поне се поддържат. или поне тези, които познавам. е, има някои, които са космати отдолу, но има и други, които не са.

абе… сложна работа е това с жените🙂

рисувани маникюри

е сега ме хвана! ама нали на никого няма да кажеш, нали?

втвърдител за коса

много странно – та аз почти нямам коса. е, имам малко, но обикновено гледам да си я омекотявам, но както и да е…

steroid.com

ахаа – ето откъде били косматите жени!! пък аз се чудех отде ми се появиха миналия месец „увиснали пишки“…

що е мохамеданство

не тука, батюото, в корана.

гошко хубавеца

не бее, пешко съм🙂

косми по гърдите на жени

имах преди мноого години една такава либоф – перфектни цици, но с косми около зърната. не помня да ни е пречело на секса. за всеки случай иди на стероид.ком🙂

дъглас-адамс крава

ааа – НЕ! това не е крава, това е велик интелектуалец!

крави има в оборите, а също и по софийските улици

уреди za merene na кръвно н

nalqgane ili naprejenie? или пък nastaвяне??

orlando gazeto

драсти, мен, радостно ми е, че се отби🙂

най силните карти на ю

мисля, че са таро. може би има и асо спатия..

плюя кръв

е недей точно тука де, ее…

14 Responses to “търсения 2”


  1. 1 deni4ero 04.12.2008 в 15:46

    😆
    последното, което ме хвърли в луд смях как са ме намерили, беше ‘баби на колела’

  2. 2 vilford 04.12.2008 в 16:11

    😆
    Щом само по „ох“ започнаха да те откриват, твоята не е лесна! Но ако все пак излезе на яве как се решава въпроса с винарките – непременно сподели.😉

  3. 3 ruinitall 04.12.2008 в 19:52

    И мен са ме намирали покрай кецовете с колела на същата марка.🙂

  4. 4 Deltalink 04.12.2008 в 20:42

    златната рибка batpep

    интересно, мислех че съм грозното пате. или йори. ама я да видим, дали ще мога да си изпълня три желания…

    Мдам, я да видим можеш ли да изпълняваш желания?🙂 Ама първо ще помисля да е нещо по-сложно и тогава ще кажа.
    Исках един ден да пратя твоя прекрасен разказ на приятел, пък бях на компютър, на който не съм си отметнала блога ти. Чудих се, чудих се как най-бързо да се справя и ето на, произведох те в златната рибка.🙂

  5. 5 Ивката 05.12.2008 в 14:52

    Ааа… аз този месез най-много се смях на „agance prosto pilence“ при мен🙂 само не разбрах дали пиленцето е глупаво или агънцето е дотолкова опростено в Дарвиновата йерархия, че е станало на пиленце😉

  6. 6 Ивката 05.12.2008 в 15:11

    сори за правописната грешка…

  7. 7 batpep 05.12.2008 в 18:29

    няаама, на батю пиленцето, да се притесняваш. батю с удоволствие би ти я поправил грешката, но в този блог си има принципи и единият от тях е нищо да не се бара, да си стои така, натюр. ето, на бати агънцето – аз и моите грешки не си ги поправям, нека си стоят, за да си им се смее бате🙂

  8. 9 kalina 05.12.2008 в 23:54

    Хахаха. Уникален си.🙂

  9. 10 Michel 06.12.2008 в 16:54

    Много добри търсения! Качествени! Някои от тях – много разсмиващи!
    😀

  10. 11 petrov 08.12.2008 в 00:02

    Кецове с колелца на Матстар ще да е следващия хит сред модата при рапърите, които досега ходеха по дискотеките с маратонки Рънърс и алуминиеви ланци и разправяха колко пари изкарват на улицата(нищо против обувките рънърс)
    Декоративни кокошки е интересно. Поне снасят яйца, тоест от икономическа гледна точка е положително. Папагала най много да го удушиш, като те напсува на майка.
    косматижени.цом как не се сетих тоя сайт да го проверя, сигурно ще ми хареса

    • 12 batpep 08.12.2008 в 19:26

      кви колелца бе, мен, в кви филми ме фкарваш ти

      аз съм дърт хипар на около четирийсе, слушам си секъв рокец, джиткам с колело и пия рикия със салата

      смех некъв. ма да видиш новите, дето ги събирам, кви са…

      УНИКАЛНИ:mrgreen:

  11. 13 hinkoff 12.12.2008 в 01:48

    Убуу!! Засякох те при хипар, та поомачках там малко темата ти за удобствата на добре намачканата пейпър де. И за г.. става.

  12. 14 petrov 30.12.2008 в 21:08

    За матстаровете с колелца – оригиналната марка е Heelys, това са обувки с вградени колелца, нещо като ролкови кънки, много популярни сред дечурлята. Да търсиш Матстар с колелца е нещо като да търсиш 12-годишен отлежал Блек рам примерно


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

декември 2008
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!


