изстискването на пъпка

– тоя па – ще речете вие – толкова ли няма за какво да пише, все пак е коледа, време за джингъл белс и тюбюлар белс, и бейлис, и дюърс, и все такива възвишени работи!

е да, ама язе не видим нищо възвишено в това да се посереш от плюсканье и пиенье в чест на човек, който се бил родил по времето, когато са се раждали секви такива пророци, а после по някое време умрял за честта на човечеството, и на чийто кървав гръб е построено нещо толкова паразитно и отвратително като църковната институция. и ако се спазарим, че така е нормално тогава аз предлагам в чест на Христо Ботев, например, да плющим прижоли и да лющим рикии поне двадесет дена, най-малко.

вчера, например, проседях край различни маси над десет часа от живота си. в резултат на което днес проспах още десет часа от въпросния живот, проклечах в кенефа още три часа от него, изпих две бири и ядох мазничко. сега ще ида да проспя още няколко часа от същия този живот, щото след това требе да ида да проседя още н`ам си колко часа край други маси, след което да пия бири, да клеча в кенефа и да ям мазничко, па и да поспя, тъй като после трябва да ида да седя край едни други маси маси….

ето: трябва да гладя, обаче ми е толкова пияно, че не мога, ще се изпоосакатя, па и парцалите ще изпосъсипя. има още стотици неща, които е добре да свърша, ама не ми се ще, за да не разруша къщата. тръгнах да чета блогове, щото книги не мога, буквите ми се размазват. обаче и блогове се оказа че не мога да чета, щото и там е с букви, дейбиш.

и така реших да седна да пиша пост, че по-лесно. и понеже скоро ме бяха търсили с „изстискването на пъпка“, пък се оказа, че в нетя уж имало всичко, обаче се оказа, че сериозен материал относно изстискването на пъпка няма, проверих. и ето – в чест на този светъл празник и аз реших да направя нещо за човечеството, а именно – да попълня тази празнина в човешката култура.

някой може би ще си помисли, че изстискването на пъпка е проста работа. всъщност, на пръв поглед, наистина изглежда така, но не и за специалиста. истината е, че изстискването на пъпка изисква дълбоки познания и пределна концентрация.

необходими инструменти:

за качественото изстискване на пъпка не е нужно кой знае какво, само тези три неща: добре узряла пъпка, поне два пръста (независимо на коя ръка, но все пак е добре да са на ръка, не че съм опитвал да го правя с крак де) и огледало. по принцип може и без огледало, ако толкова ви е проблем, но се губи част от красотата на процеса.

пъпките:

пъпките биват много видове, те кожните лекари затуй по пет години търкат банките из университетите. верно е, че не съм кожен лекар, нито пък съм лекар изобщо, ама знам, че пъпките за изстискване, не са чак толкова много. нека конкретизираме:

1. пъпка с бяло гнойно връхче

този вид пъпки се изстискват най-лесно, тъй като са узрели и готови за обработка след манипулацията. те са няколко вида, като най-трудни за изстискване са малките. големите, сочни пъпки са значително по-приятни, те и цвъцкат по-красиво като ги изстискаш.

(ох, ше продължа друг път, че май се оказва че и пост не моа да пиша..)

14 Responses to “изстискването на пъпка”


  1. 1 vilford 26.12.2008 в 12:49

    Хихи! Сега хиляди тинейджъри с проблемна кожа ще те нападнат с конкретни въпроси по темата! Да се надяваме, че ще можеш да облекчиш трудният им младежки живот.🙂

  2. 2 Mari-ana 26.12.2008 в 14:47

    Недей спирай сега де.🙂 Представи си, че някой тинейджър точно по празниците требва да се отърве от пъпките. Помогни му.😉

  3. 3 xunap 26.12.2008 в 23:47

    А аз като пубер бях много пъпчив и с противен характер. Ама май повече пъпив, отколкото противен. Мажех се с хума като индианец срещу пъпките-недоебки. Не знам дали това даде резултат, но се махнаха чак като бях в казармата.
    Христо

  4. 4 Светла (една от всичките) 27.12.2008 в 06:29

    Батпеп, ти си велик!
    Едно от най-ценните неща, които ми се случиха тази година, беше да намеря твоя блог. Благодаря ти за всичкия смях, който ми подари!
    Щото аз нещо напоследък не се смея, даже и не се усмихвам, а само се зъбя.

  5. 5 batpep 27.12.2008 в 11:28

    светле, недей така, батюото, натъжаваш ме. единственото нещо, което отличава човеците от другите животни, е смехът. даже модерният философ хойзинха ни определя не като хомо сапиенс, а като хомо луденс.

    изгубиш ли си смеха просто се зъбиш, както всички останали животни…

  6. 6 Светла (една от всичките) 27.12.2008 в 13:08

    Ами усмихвам се, даже с глас се смея на твоите писания. И докато ги чета, отново се очовечавам.

    А шебешкият граватар ме кефи повече. Тоя дедо Колю нещо ми се разминава с представата за батпеп. Нали като приключат коледните безредици пак ще си намъкнеш собственото лице?

  7. 7 simplyblue 27.12.2008 в 15:43

    Светла, лично аз ще имам грижата, не се притеснявай😉:mrgreen:

  8. 8 Богомил Ветров 29.12.2008 в 00:52

    Абе Батпеп, то твоето описателно преживяване може да се сравни с всякакви възвишени литературни емоции. Ние сме свине, особено по празниците. Аз го разбрах докато се облекчавх по голяма нужда с елемент на хълцане. Ако Исус, в чието име се тъпчем, ни види ще стане будист.

  9. 9 batpep 29.12.2008 в 09:30

    ние сме свине – и не само по празниците. всъщност не виждам защо трябва да обиждаме свинете с такова сравнение, какво са ни направили животинките.

    преди време, баце, отивам аз на едно кръщене на лапето на приятели. божият служител беше толкова пиян, че ми идеше да ида да му обърша един шамар и аз да изблея службата. па си викам – макяаа, аз ако се появим в тъкова състояние на работа, шефа на секундата ще метне гръм и мълнии и ще ме изтрие от лицето на земята. явно на тия … паразити или шефовете нещо им ги няма, или са същите като тях.

    та така🙂

  10. 10 Ивката 29.12.2008 в 11:30

    Ти нали се сещаш, защо въпросните Божи подчинени са все такива „освободени“? Щото всяка сутрин виждат шефа си, разпънат на кръст🙂

  11. 11 tomalyanov 02.01.2009 в 12:04

    Не е зле да продължиш изследователския материиал върху пъпките и тяхното третиране…Живо се заитересувах,така да се каже.

  12. 12 lylu 02.01.2009 в 12:08

    Ето една мутирала в цирей гнойна пъпка. Как ли се лекува това?
    http://zazz.bg/play:5bf8f935

  13. 13 batpep 02.01.2009 в 17:44

    лекува се с шут в

  14. 14 plastic surgeons 10.02.2014 в 05:27

    excellent issues altogether, you just won a emblem new reader.
    What may you suggest about your post that you
    made some days in the past? Any sure?


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

декември 2008
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!


