само за олигофрени

лани почнахме ина класация, нека довършим, па догодина – па:

са, първо, към мисли и думички: душата, понеже в момента трудно чета, па и пиша, обаче: би ли била така любезна да наминеш към ани и да ме отсрамиш, щото се оказа, че аз не мога, моля? приятел в нужда се познава, нали?
миси🙂

трето: снощи в нетрезво състояние и преди да се изпотроша от танци сбрах колегията, заредихме парчетата в произволен ред и със сляпо гласуване (всеки пишеше на листче, което спретнатата кака блу прибираше същевременно), класацията доби следния вид:

стак ин а мидъл, удивително дори за Мене, се класира:

1. гитарата на петер налич

хипарът очевидно бая мадам е вкарал с тая гитара в своя будоар.

ХВАЛА НА ТАКВИЗ ЛЮДЕ!

2. мана-мана на мъпетите

някои твърдят, че това парче е твърде велико, за да бъде включено в такЪва класация. на други пък им е тъпо. абе – свет широк, хора – тесни🙂

3. тука е малко сложно, щото две парчета имат еднакъв брой точки. опитах се да раздвоя, дори да разстроя гласуващите, ама на! – и двете парчета си имат еднакъв брой точки. точка!

3.1. ФМИ и вистата

аз съм горд.

ще ни бъде!

3.2. рокерите, къркащи кирики евъри дей (йес, уи кърк!)

стара класика, но за това ще говоря после.

и ето как на четвърто място се нареди:

4. удри, брус ли, ритай, брус ли!

абре, санданскалии – яз казах ли ви, че ше ви скъсаме шортите! а? А?

но!

ако требе да съм честен – нема таквази олигофрения, наистина е от класа🙂

дванаесето: бе нещо съм разтревожен.

не е нормално да избираме за най-олигофренски нещата от седемдесетте и осемдесетте. ТРЯБВА ДА ИМА НОВИ!

младите, въпреки че са олигофрени – дори и не са и олигофрени като хората, очевидно😦

седмо: снощи в журито участвахме не само ние, изредените в предния пост, но и още много женоря.

трябва да кажа, че:

женорята са невероятни същества, просто… невероятни! те не са особено умни (има и изключения, ефстефстфено), нито пък кой знае колко кАдърни (пак с изключенията), но те са изключително чувствителни и първични, и винаги разчитат не на друго, а на това, което притежават – деветото чувство. ЧУВСТВОТО НА ЖЕНАТА

аре чаУ, отивам да легам

7 Responses to “само за олигофрени”


  1. 1 hinkoff 01.01.2009 в 16:47

    Хъ така.Честно и безспристрастно решение на журиту, съдбъта си зне работата:)) Честито на победителя. И нова година и тя да е честита и на победителя и на батпеп и на всички участници. Успех

  2. 2 simplyblue 01.01.2009 в 17:06

    еееееееее ама трябваше и точките да напишеш

    1. 26 точки
    2. 25 точки
    3. 24 точки
    3. 24 точки
    4. 20 точки
    :mrgreen:

  3. 3 batpep 02.01.2009 в 01:02

    абе точки и класации. язе не съм си турнал най-любимите, тия невероятностни той долс, просто ми се щеше да видя докъде сме стигнали с олигофренията, ама за жалост – доникъде, комай.

    иначе снощи оптимишо яко ме халоса с едни франсета, камерни музиканти очевидно, мноого яки олигофрени, нема такива… аз ги знам от години, ама беше интересно да видя/чуя какво ново са натворили🙂

    та: темата не е затворена, чакаме нови неща🙂

    и чъ нъ гъ беллс, бейби – ю хев а посъбилити ту плеей уит ми😆

  4. 4 mislidumi 02.01.2009 в 10:56

    1. Ч/09! Здр. и други по-маловажни!
    2. Да, ще! Обаче, когато пиша коментар в блога на Ани, той ми отговаря, че не стм сметнала правилно!!! То верно, аз не съм супер математичка, ама мога 1 и 1, 2 и 3, 5 и 2…. Може блогаът да не харесва Сафарито, ама аз си го тача!
    3. Ние сме много доволни от изхода на гласуването. Даже децата се скапаха от празнуване, някои от тях преядоха без родителски надзор, горките!

  5. 5 tomalyanov 02.01.2009 в 11:27

    Здравейте и честита Нова година! Надявам се,да сте поизтрезнели вече. Аз още чувствам главата си празна,така че не знам какво друго да кажа,освен поздрав:

    Иначе парчето го предложи един приятел в нашия форум,то е оглавявало бая време македонската класация. Много от нашите фолк-песни също са на първите места по тъпотия там.

  6. 6 scanman 02.01.2009 в 11:43

    Удри Брус-Ли отнася Нобел наградата на Амнести-Алкохолишъл за мир с призива остай барем един да си пиеме. Гледам в класацията има тенденция да се подценява смисъла на посланието детсевика.

  7. 7 molif 02.01.2009 в 12:43

    @mislidumi:

    Apple Safari 3.2.1 (WinXP Pro). Току-що пуснах един тестов коментар, и математическия въпрос си сработи идеално. Пробвай пак!🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

януари 2009
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

дари живот!


