янус

тъкмо чанча едно моме, щото аз си имам цели, а момето нещо ми се дърпа и не ще да играе по свирката ми, та докато й пия кръвчицата влиза един друг клиент, който вече съм обработил и знае за кво иде реч и, неподготвен, вика:

– оо, батпеп! драгвам се да та вида! ти що не пишеш, бре – зажадняхме!

момето, дето го кривях по бизнес въпроси, нещо се стресе:

– ама… вие ли сте батпеп! оня с блога?! божкее… направо не мога да повярвам!!

нда. аз съм батпеп. винаги съм си бил – и оня с блога, и симпатягата на маса, и оня с костюма, който ти пие кръвчицата при преговори. единственото общо между всичките тези люде са бръчиците около очите🙂

(апропо – момента си слушам stealers wheel – `stuck in the midle`, от албума `reservoir dogs`. та исках да запитам – аз понеже поназнайвам ингилизки, даже и книжици мога да чета с протеза (демек речник), но нещо не мога да си го преведа заглавието. stuck in the midle го знам като „право в десетката“ и „да ти го начукам“, ама тука нещо не ми се връзва нито едно от тези значения. ако некой може да помага – сега е момента :)  )

та кво щях да разправям… аа, да – за безсмисленото плащане на данъци🙂

никога не съм спирал да се чудя на хората, които доброволно и с удоволствие плащат безсмислени данъци. момето, дето го чанчех да дава отстъпки, например, в края на разговора и след като задоволи изискванията ми, рече:

– не, не може вие да сте батпеп, просто не мога да го повярвам.

ами нема и да можеш, щото плащаш данък на предразсъдъците си.

аз например плащам само ония данъци, чието неплащане може да ме вкара в затвора. правя го единствено защото не ми се ходи в затвора, две години в казармата ми стигат. всякакви останали данъци игнорирам.

няма да забравя дядо ми, когато няква овца звънна на входната врата за нещо си и аз й отворих по долни гащи и гол. дядото се препоти седем пъти, пребледня:

– петре бре, как може така бре, не те ли е срам?!?!! ми земи се покрий с нещо!!!

така и не разбрах от кво има да ме е срам – тогава бях добре сложен младеж, чист и подстриган, гащите ми също бяха чисти. според мене овцата даже требеше да ми даде пет лева, щото така й отварям вратата, да приплакне око и тя, завалията. освен това как да ходя вкъщи, с расо ли?

пред – разсъдък. нещо, което предварително ти е вкопано в мозъка преди да разсъдиш и което впоследствие определено ти пречи да разсъдиш изобщо. нещо като дресировката.

срамът е данъкът, който плащаме на предразсъдъците, за да могат те да папкат. един абсолютно безсмислен данък. това е данъкът, който хората доброволно плащат на чуждите приумици, които по също по насилствен начин са им набити в мозъка. според мене плащането на този данък по никакъв начин не може да разреши какъвто и да било проблем, дори напротив.

това, че баба ми ходеше на плажа с черната си вдовишка забрадка и покрита от глава до пети дали ме задължава и аз така да ходя? какво срамно има в това да си съблека банските преди да се бухна в морето? ако бях дебел и разплут, ако имах някакъв физически недъг или не съм се хигиенизирал – да, не бих се съблякъл гол, но това са причини по-скоро от естетическо естество, не от психологично.

няма да я забравя другарката евгения, дъртата курветина. на някъв партиен излет тая се беше разчепила срещу мене (тогава бях в началото на пубертета) и аз веднага отбелязах, че не носи никакви гащи под полата. показах на майка ми за какво иде реч и тя като скочи, като се разфуча – направи дъртата брантия на мат и маскара. ма ти срам нямаш ли, ма, дърта курво, как не те е срам ма… и други наскачаха, заритаха я, направо я изхвърлиха тая.

после попитах мама защо така нарита женицата, а мама ми рече:

– защото, сине, от такива гнусотии може да се отвратиш от жените и да станеш педераст!

нямала ли срам…  ми от кво да я е срам жената, тя това си има и това излага на сергията, от кво да я е срам. а това, че не е красиво, е друга тема. и как да обясня на мама, че ако ще ставам педераст причината едва ли ще е в провисналите като прани гащи синкави срамни устни на другарката евгения, нито мък мухата, кацнала на петсантиметровия й клитор. защото за мене другарката евгения никога не е била и никога няма да бъде жена, тя си е просто едно смърдящо на манджа плужесто същество, което по една случайност живее в нашата кооперация. а жените за мене бяха дианчето, кака бонка от осми клас с плътната цица, стефчето, цецето… еехх..  абе изобщо – какво общо може да имат жените с таз креатура – другарката евгения?

но истината е, че другарката евгения беше дотам безсрамна, та пречеше на другите. на майка ми, например. ето защо намразих жените като нея и тази омраза си стои в главата ми до днес. и изобщо – намразих всеки, който пречи на другите в обществото, защото това общество си има норми, нищо че много от тях са неписани.

и ето – не ме е срам да казвам това, което мисля и да правя това, което считам за правилно и красиво. независимо как изглежда в очите на околните. ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВИЛО, КОЕТО СПАЗВАМ, Е ПО НИКАКЪВ НАЧИН ДА НЕ ПРЕЧА НА ДРУГИТЕ. единствените две причини, поради която не се разхождам гол по Царя е да не ме арестуват милицунерите и да не земе някоя мома (или пък гейче) като ме зърне и да земе да получи сърдечен пристъп🙂 и когато ми се наложи следващия път да вляза в една от най-смешните институции в бълхария – съда – ще бъда бос и по бански. и когато ме изхвърлят ще ида до колата да си облека смокинг, но ще бъда бос. така ще мога да си свърша работата, но ще имам и удоволствието да им покажа колко са тъпи и ограничени. защото в австралия през летния сезон дори полицаите ходят с кратки гащи и сандали, нищо че е срамота и е смешно.

та такива ми ти работи🙂

пп

и да, не ме е срам да кажа, че en seng om sorg och gledje е значително по-добро парче от one song. нищо че и двете са на абба. нищо, че това е една и съща песен.

7 Responses to “янус”


  1. 1 Ани 10.01.2009 в 18:19

    Stuck in the middle with you – винаги съм смятала, че човекът се чувства заклещен някъде с някого… иначе Google предлага всякакви други обяснения, някои дори намесва евреите:

    http://www.songfacts.com/detail.php?id=3769
    (чети в коментарите надолу)

    а за останалото – шапки долу. важното е човек да е верен на себе си.

  2. 2 batpep 10.01.2009 в 20:07

    хаха

    цимерман е точно толкова евреин колкото и аз съм ядрен физик🙂
    но истината е, че едва ли има съвременно парче, което да не е повлияно от някой от членовете на травелинг🙂

    благодаря за осветлението, то и на мене така ми звучи, ама аз да си питам🙂

    а шапките си ги дръжте на главите, че ного тудено, ногооо…

  3. 3 Светла (една от всичките) 11.01.2009 в 22:32

    Амии, то и аз бих се държала почти кат момето, дет си го изчанчил, ако някой голям батко с кастюнчи внезапно се окаже батпеп. Не бива дори да се изключват ексцесии от калибъра да измъкна от раничката си разпечатката на някой от култовите постове на батпеп и коленопреклонно да помоля за автограф.

    Колкото до разсъжденията относно предразсъдъците, срама, за това, че всичко може, стига да не пречиш някому и прочия по-долу в горния пост – бих се подписала под тях с най-голяма охота. Даже и бих написала нещо подобно – по смисъл де, но не толкоз сочно, живо и убедително, понеже съм стар мухлясал сухар.

    Ааахъм, батпеп, а може ли, моля, да си обуеш пак шебешкия аватар, че тоя дедо Колю верно ме шашка и ти разваля имиджа, а? Моооля… Мрън!

  4. 4 Светла (една от всичките) 11.01.2009 в 23:30

    А, маймунякът се е повърнал! Бравос!🙂

  5. 5 su 14.01.2009 в 09:17

    Мдам…
    И на мен ми е омръзнало да обяснявам какво му е хубавото да се къпеш в морето без бански… Ама не ме ли било срам?… Че от какво да ме е срам?! Анатомията човешка е нещо естествено, дрехите са допълнителна необходимост, ама малко хора виждат така нещата🙂 Еми да си се стягат в банските, какво да ги правя. Особено последните години, когато женско горнище без подплънки в магазина не можеш да намериш… Бе как си го представят тия хора, да кисна с мокри компреси на плажа?!
    Опа, отплеснах се, извинете🙂 Така де, прав си🙂

  6. 6 Богомил Ветров 15.01.2009 в 18:00

    🙂 батпеп! Оправих си настроението🙂 даже забравих, че съм бацал цял ден. евала!
    аз обаче мисля, че трябва да спрем да плащаме и другите данъци! щото ги ползват за заплати на прости говеда в уМиформи. тия дето хем ти пречат, хем не ти помагат и бият хората с палки:) ама това е друга тема и не искамда си развалям доброто настроение.

  7. 7 batpep 16.01.2009 в 20:14

    хаха, днес отидох в кауфланд и с коледните си надбавки взех едно стъкло рикийка. ама нищо друго, само неколко сухи супички да имам да си цокам у офисо, ама те беха у джобето, а рикиката си я нося в ръка.

    тъкмо отключвам колата и дочувам две минаващи наблизо скочубри, пробват комуникация:

    – лелее, ма глей го тоя алкохолик ма, купил си ракия и влиза в колата да кара! кой го знае колко е пиян! тия мъжете всички са свини!

    пък аз си викам:

    – божкее – а утре същата тая ще гласува на изборите и ще ми определи бъдещето!


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

януари 2009
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

дари живот!


