тематично

хаха, днес отидох в кауфланд и с коледните си надбавки взех едно стъкло рикийка. ама нищо друго, само неколко сухи супички да имам да си цокам у офисо, ама те беха у джобето, а рикиката си я нося в ръка – зер, нема да давам пари за торба при положение, че съм си купил само стъкло свищовска.

тъкмо отключвам колата и дочувам две минаващи наблизо скочубри, пробват комуникация:

– лелее, ма глей го тоя алкохолик ма, глей! купил си две кила ракия да пие и влиза в колата да кара! кой го знае колко е пиян! после що толко размазани по пътищата! те тия мъжете всички са свини!

пък аз си влязох в колата и си викам:

– малее – и утре същата тая ще гласува на изборите и ще ми определя бъдещето!

та такива ми ти работи 🙂

20 Responses to “тематично”


  1. 1 Ани 16.01.2009 в 20:55

    Мда. Ако скочубрите (и от двата пола) бяха по-малко, нямаше те да определят бъдещето. Но те са мнозинство. За да бъдат малцинство, се иска здрава ценностна система и мисъл, а тези неща се възпитават. Като няма културна пропаганда и държавна политика, която да насърчава убавото у хорицата, а по всички тв-та ги облъчват денонощно с клюки и простотии, резултатът е промити мозъци.

    Та за какво се бориш, викаш? Аре, наздраве!

  2. 2 van444eto 16.01.2009 в 21:11

    Така е, батка!!! Другия път си `земи и една маруля и я носи като букет. Па` ше те дрънкат, ама поне ше кажат „Алкохолик, ама възпитан….пие с мезе…. Ентелегентно….“
    p.s: почвам сериозно да се замислям, дал` да деля една колиба с тебе…. Заразно ли е???

  3. 3 turin 17.01.2009 в 10:23

    Акаголички са били, бате, завиждали са. Прикрити пиянки, изтекли са им очите по стъклото, затуй. Аман, такива после отглеждат деца, не ги е срам. А за бъдещето казвам — „пестете родината, живейте в чужбина“. Не че аз ще се вдигна с мойта и с бебешора, ама идеята за билета, дето ме чека на некое гише успокоява понекогаш. 😉

  4. 4 ruinitall 17.01.2009 в 11:17

    А какво е туй същество „скочубра“?

  5. 5 batpep 17.01.2009 в 15:30

    ето, най-отговорно отговарам (че ме обвиниха, щото не съм си бил гледал блога; ми то кво да му гледам :mrgreen: ):

    ани, това което ме стресе е НЕ, че някви твари си правят някви изводи съобразно техните си мисловни достижения, на такива съм им обръгнал отдавна. изненада ме факта, че изобщо може да съществува човешко същество с толкова ..ъъм .. да речем – интересно ниво на причинно-следствена асоциация 🙂

    ваннччччее, уй на дядаа! ако те притеснява съжителството в една колиба – имам си палатка, също така и удобен автомОбил. ако требе и една маруля ще купя, за да я поднеса ТебЕ или пък на трапезата. мога да ти посвиря и албинони. мога и мръсен виц да ти разкажа. а мога и да си измия краката, в краен случай :mrgreen:

    тюрин, ндьей така, батюото. почти всички стари мои приятели са в чужбина. много ме боли – не за друго, ми щото само аз от целата група тегля теглото :mrgreen: НО! за себе си реших така – че им живеем тука и че им пречим. по секакъв начин!

    руин, ти не се ли спаси от черната дупка, бре! що още си руин? та: скочубра (може и скУчубра) е едно българско митично същество. лично аз го съзирам като едно същество от женски пол (условно), с боядисани проскубани косици по черепа, бледни очички (не знам дали ме разбираш точно, ама такива едни – изветрели), облечено в кожено палто от най-различни животинки, почти винаги мирише на запръжка с лук+евтин парфюм в обилни количества. под гушата – кожа от убито лисичесто животинче, закопчано с копче, обикновено синьо. ботушки в светъл цвят. интелект под секакви известни нам нива, но пък остър ум и висока активност.

    БЛЯЯ

  6. 6 van444eto 17.01.2009 в 16:30

    Ооооооооо, мене изооообщо не ме притеснява съжителството. Не се измъквай, щото нали съм ти обещала да те „пробвам“……
    Притесненията ми бЕха свързани с дечурлята, ама ….. то ш`си покаже после дали е имало поводи за притеснение…..
    А за скочубрите…… редно би било от женска солидарност да ги позащитя малко, ама…. що ли не мога…..

  7. 7 Deltalink 17.01.2009 в 23:00

    Що ли и аз не мога ги защитя? Скочубрите де. Ми ето що – две такива са ми останали и на мен в главата и то от едно далеееееечно лето господне, по-точно, една зима, в която президент беше не Гоцето, а Пешо Стоянов.
    Та навръх Нова година президентО е поканил хората да си кажат наздраве пред президентството. Поизвадили са известно количество шампейн и чаши, нали требе да се пие в нещо, па всички от бутилката може да е заразно и първите са чули стъклено-шипящ звън от тънкостенни чаши.
    На първи гледам, интервюират по тиви-то две скочубри. Къде бяхте? Пред президентството. И какво? Оооооо, разочарование голямо, казаха по телевизията, че ще раздават чаши, а нямаше, всичко беше лъжа.
    На тия двете навръх нова година това им беше радостта, това им беше разочарованието – две стъклени чаши, дето ги „раздават“.
    Е те тия, Batpep, също ще гласуват. Надеждата е да са същите две, дето ти си видял, та да са по-малко. И да не ги псуваме – та да не се размножават. 🙂

  8. 8 tomalyanov 18.01.2009 в 22:43

    Пилците се броят наесен,Батка;скочубрите напролет.Аз работя на място пълно с подобен тип същества от почти 5 години.Това,че напълно полудях и изкукуригах тотално го остави….Хубавото е друго.От пролет на пролет намаляват…Умират от самосебе си някак.

  9. 9 vilford 19.01.2009 в 13:04

    Хихи! Ти бъди благодарен, че компетентните лелки не са забелязали сухите супи в джоба ти. Представи си само от тях какви умозаключения биха извели… 😛

  10. 10 batpep 19.01.2009 в 13:44

    хаха, напрао си представям:

    – ма глей го тоя, ма, бахти свинята мъжка! сега че иде да се скатае до некой парк, че си разтвори сухата супа в ракия, че се насмуче като казак и че спи у багажнико, селянина мръсен (служебната ми кола е с варненска регистрация 😆 ). еей, напълни се тая софия със селяни, ей!

  11. 11 Ивката 21.01.2009 в 09:18

    🙂 Усмихна ми деня, както винаги, Бат`Пеп. Щото то… напоследък нали само сутрините имам време да се докопам до компутъро (заразяваш с шопския, ей!) Пиши по-честичко, че да не показвам беличките си зъбки само за озъбване. Аз обещавам пак виц, ама като имам време. Бай – отлитам да поработя. Че то нали маймуните требвало да работят, за да станат хора…

  12. 12 ruinitall 21.01.2009 в 19:03

    Благодаря за пояснението. Името е по-скоро житейска философия и не се влияе от настроението. 🙂 Разбра ли за ACDC в Атина?

    • 13 batpep 21.01.2009 в 21:34

      стига бе

      в атина, туй дет е на един *уй место?

      че аз дотам пеши ще ида, дет са вика, сега ще проверя, макяяяаааааааааааа

      дай повече инфо, молА!

      ивка, немой така, батюото. убавата мома си показва белите зъбки единствено в усмивка, иначе се превръща в бивша убава мома 🙂

  13. 14 tsvetkoff 22.01.2009 в 12:21

    Ти пък си намерил каква ракия да пиеш… тя свищовската най-главоболяща… 😀

  14. 15 batpep 22.01.2009 в 14:16

    екстра си е свищовската, ти в количествата прицели критиките си 😆

  15. 16 ruinitall 23.01.2009 в 12:35

    28-ми май. Пускат билетите в началото на февруари. Не знам обаче къде ще се продават…

    • 17 batpep 24.01.2009 в 11:15

      очз ще знаят, ма нямам време да мина оттам или през рок кафето, а другата седмица съм в командировка… ще помоля консилиере да мине и да пита, па ако са на нормални цени направо да купува, на него кантората му е на две крачки от рок кафето 🙂

  16. 18 batpep 24.01.2009 в 21:44

    относно вресльовците – нема далавера за ценителя. тикетстрийм и тикетпро.
    е са вече се сбихме.

  17. 19 ruinitall 07.02.2009 в 12:33

    Сигурно вече знаеш, но реших все пак да ги пусна:

    http://www.katehizis.com/news/shNews.php?id=10330
    http://www.katehizis.com/news/shNews.php?id=10340

  18. 20 batpep 07.02.2009 в 19:51

    знам, ама ние вече закупихме ценните хартишки за олимпийския в атина.

    иначе малко ме е яд, щото в белград имаме приятели (т.е. къде да спим), ама пък в атина има плаж (т.е. къде да спим 🙂 )
    тъй че – все тая \m/


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

януари 2009
П В С Ч П С Н
« Дек   Февр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

дари живот!


