провал

гледам – из блоговете сега пък модерна някаква инициатива срещу правителството и неговия провал.

бравос, похвално.

само дето на мене  ми дойде до гуша. омръзна ми просто.

жалко, че вече не съм във възраст, в която да си събера дърмите и да фана усвет.
отдавна подозирам, че ние, българите, сме олигофрените на човечеството. след последните избори обаче съм абсолютно сигурен в това. от двадесет години ние протестираме, борим се, бият ни, гладуваме, мръзнем и какво ли още не за да махнем поредното червеникаво правителство, което е оплюскало и окрало всичко, натрупано и задвижено от предното синкаво правителство. след това иде ред на синкаво правителство, което ще понатрупа ресурс, за да може Народа Наш след това да избере червеникаво такова, което да оплюска и окраде всичко и когато стане зле ние пак ще започнем да протестираме и да гладуваме, и да мръзнем, и да ни бият по площадите, ще свалим това и ще изберем друго, за да може Народа Наш….

аз лично помня няколко завъртания на този порочен кръг – когато гонихме оня изрод с танковете (между другото един мой колега, който тогава е бил кемаф в горна баня каза, че танковете наистина са били запалени и снаряжени и само са чакали заповед да тръгнат към площада да газят хората), после Народът Наш избра луканката (дето без война бяхме на купонна система и нямаше ток, и хляб и нам си какво), после се изредиха няколко управници, които понатрупаха ресурс и започнахме да живеем що-годе нормално, за да може Народа Наш да избере оня олигофрен виденов (когато пак нямаше хляб и мляко, и ток и нам си кво), после пак сравнително нормални управници, които понатрупаха ресурс, за да избере Народа Наш серьогата (който поради наличието на финансов борд не може да краде чак толкова, та поне хляб и мляко има засега) и Винаги, Навсякъде присъства Големият Крадец Дуган, който винаги някак си успява да мине между капките…

провал.

ми естествено, че провал.

вие какво друго сте очаквали бе, олигофрени?

17 Responses to “провал”


  1. 1 Vladimorka 27.01.2009 в 11:33

    Ех, бат пеп, по-ясно надали некой го е описал битието на българина…

  2. 2 гравитон 27.01.2009 в 12:02

    бравос, похвално, много си модерен…

  3. 3 Светла (една от всичките) 27.01.2009 в 14:56

    На мен не ми става ясно, в контекста на описаната от теб цикличност, точно как оценяваш жълтеникавото управление на гражданина Симеон Борисов Сакс-Кобург-и-Гота. Инак изборната победа на точно този… абе няма сега да ти цапам блога с това, което ми идва на ум, е яркото доказателство, че българският избирател по една или друго причина не мисли, когато отива да гласува. Но чисто субективно, за мен лично нещата тръгнаха надолу точно тогава – от самото начало на мандата на НДСВ. А сега вече съм толкова зле и водя такава яростна война за всяка стотинка, че просто не ми остават ресурси дори да се разгневя. Струва ми се, че и през Виденовата зима, при месечна заплата 7.14 долара, не бях толкова отчаяна.

  4. 4 batpep 27.01.2009 в 16:26

    всички би трябвало вече да знаете, че аз съм патологично аполитичен. пише го дори в характеристиката ми, с която ме обдариха от средното училище, за да мога да отида в гимназия. ще взема да я сканирам и да я постна някой ден.

    но това, че съм аполитичен не означава, че съм идиот – виждам всичко, разбирам всичко и помня всичко, нищо че не мога да цитирам имена и дати.

    жълтите, пембените, зелените и нам си кви не ги цитирам, защото са маловажни. това са… просто дупки във времето. нито крадат като хората, нито пък създават нещо. идват, сядат на държавната трапеза, папкат обилно, насират се здравата и си отиват. нищо за отбелязване.
    царо наистина беше малко по-гнусен, но това не е толкова защото той е гнусен, а заради декларираната всенародна любов в очакването на месия. на мене ми е чудно как никой не видя, че тоя човек е ненормален, той няма логическо мислене и не може да говори нормално. иначе човеко е един обикновен крадльо, както и антуража му. взеха това, което можеха да вземат, врътнаха неколко мазни далаверки (по-сосните бяха с бтк и външния дълг), построиха по неколко хотела по черноморието и в царювите гори, па си тръгнаха.
    стандарт, нищо особено.

    виждам и следващия ни управник – една обикновена селска (аре, нека да е софийска – все тая) мутра. без мисъл, без идея – просто мутра, която си мисли, че за да управляваш добре единственото необходимо нещо е да наричаш нещата с истинските им имена.

    още един смешник. следващия.

    лошото е, че е все в гъз. и все в моя.

  5. 5 ruinitall 27.01.2009 в 17:48

    Когато Първанов спечели първия си плезидентски мандат, реших, че ако сънародниците ми изберат да ги управлява БСП, ще емигрирам, просто защото очевидно съм тотално не на мястото си сред тези хора. Тогава бях на 16. Сега съм в Англия. Тъп свят.🙂

  6. 6 Marfa 27.01.2009 в 22:24

    Колкото до българите и олигофрените – не го подозирам. Знам го.

    Благодаря ти за тая публикация!😀

  7. 7 su 28.01.2009 в 11:13

    „жалко, че вече не съм във възраст, в която да си събера дърмите и да фана усвет.“
    … наистина ли искаш да се махнеш? Или възрастта е само извинение… Когато леля ми и чичо ми решиха да се махат от бг, бяха на 40 и кусур, братовчед ми точно беше излязал от казарма. Само леля ми говореше чужд език. Събраха три куфара багаж и заминаха. Просто искаха да се махнат, не ги интересуваше на колко години са и каква реализация ще намерят навън. Важното беше да не са вътре, тоест – тук. И го направиха, още са си там. Мъчно им е, трудно им е, ама не щат да се връщат…
    А пък аз продължавам да не мога да формулирам свестен отговор на въпроса „Защо си тук“?! Еми, щото като всички заминем „там“, за това „тук“ съвсем никой нищо няма да направи…
    Хората си заслужават управниците. Червени, сини, зелени – не са паднали от Марс, ние сме си ги отгледали. Наши са си- мейд ин този същия мрънкащ, зъзнещ и псуващ народец… Търкулнала се тенджерата и си намерила похлупак. А за това, че покрай сухото гори и суровото… всеки сам си прави избора. Не е лесно, хич даже. Но е факт. Останалото са оправдания и търсене на вината в другия. Което пък е много лесно.

  8. 8 Michel 28.01.2009 в 11:46

    Привет, батпеп!🙂

    Пламенен постинг, но не разбрах целта?😉

    Осъждаш ли забавната инициатива „правителството на България = провал“?

    Или одобряваш?

    Или какво? :)))

    Идеята е всъщност далеч от политиката. Сега ще ти покажа нещо:

    http://www.government.bg/robots.txt

    В този файл съществуват следните два реда:

    User-Agent: *
    Disallow: /

    Преведено на човешки език, това означава: „Ако си търсеща машина (Google, Yahoo, Live Search, и тн), веднага напусни този сайт и не го индексирай никога“.

    Това значи, че сайтът на правителството ни и цялата информация в него е недостъпна за хората, които търсят информация в Интернет, свързана с правителството и правителствените дела и наредби.

    Което и значи, че Google няма как да има „мнение“ по въпроса за правителствения сайт, защото му е забранено да го индексира, от самото правителство, поставило знаците "Disallow: /".

    Следователно, ако хората мислят, че правителството ни се е провалило (а то е така, и обективно и субективно погледнато!), те могат да напишат така в личните си сайтове и блогове и да линкнат сайта на правителството. И тъй като правителството ни забранява на Google да има мнение по въпроса за правителствения сайт, изградено на базата на самата информация в сайта, то единствено мнението на хората има значение.

    И затова сайтът се провали. Нормално.

    След като и правителството ни се е провалило…🙂

  9. 9 scanman 28.01.2009 в 19:35

    Кат прочета нещо такова и ми се привижда дъртия цигански барон от филма „черна котка бял котарак“ да дава свръхточен изстрел от бързодвижещата се по наклона инвалидна количка с позлатения си револвер и последвалата изстрела реплика изречена от внука му. ПРЕЦИЗНООО! с ударение на е-то. Посланието в цялото послание е именно думата „прецизно“

    А колкото до това, че се квалифицираш като дърт и затва не ти се мърда, не споря. Сещам за един познат който като питал брат си що не му носи цигари в затвора оня му рекъл. „Абе нема страшно, ти си куче, ше избуташ некакси“ и същото нещо може да се каже и на тебе, но детето къде ще расте, помисли ли? Да речем, че не си излизал от Цуцурлево, ама ти се пак си видел тва-онова, та нема кво да ти се обяснява. Как я мислиш тая работа?

  10. 10 djgeorgie 30.01.2009 в 00:52

    ruinitall го е казал, за тези които искат промяна – куфарите и към Англия, Щатите или въобще някъде далеч на запад където няма газови кризи, мръсни пътища, спиране на тока и водата и където ако министър председателя нарече някои от колегите си „циркаджии“ би получил такъв як шут, след който не би си намерил работа дори и в Mcdonalds.

  11. 11 lylu 30.01.2009 в 10:34

    Аз пък си мисля,че 40 години е най-подходящата възраст за емиграция. Половината,че и повечето живот се е изтърколил,напълно си наясно какво търсиш,децата са поотраснали….Отиваш да видиш как живеят и другите,стига си киснал само тука.Веднъж се живее,ей,стига чакане,компромиси,нерешителност. Самолетните билети са винаги в комплект,един за отиване и един за връщане.

  12. 12 Michel 30.01.2009 в 16:29

    Поне един ефект имаше от шумотевицана – променили са robots.txt😉

    Напредък!

  13. 13 Michel 30.01.2009 в 16:30

    (шумотевицата)

    къде ли съм гледал…😉

  14. 14 batpep 30.01.2009 в 19:56

    привет-мривет

    почти жив съм, на линия отново🙂

    ще ви отговарям, ама друг път🙂

  15. 15 batpep 31.01.2009 в 12:13

    сега:

    това, че не се махам е защото не искам. бях танцьор доста време и по тази причина съм обиколил почти целия цивилизован свят, па и малко от нецивилизования. и трябва да ви кажа, че винаги с удоволствие съм се прибирал в българия, винаги. има(х)ме страхотна страна, софия беше един чудесен град – защо да се махам?

    за беда от петнайсетина години нещата се променят към все по-лошо. софия вече е просто една клоака, както и по-голямата част от страната ни. продажните ни политици, като няма какво да крадат(защото почти никой вече не произвежда нищо), продават. продават нашата страна и си тъпчат парите незнайно къде.

    мишел, нито осъждам, нито одобрявам, аз не съм съдник или апологет. просто споделям неща, които съм констатирал. в исторически план осъждането и борбата срещу.. ъъ.. фашистката социалдемокрация, примерно, води до създаването на комунистическите тоталитарни системи, което едва ли е повод за гордост на който и да било нормално мислещ човек. ако човешката енергия, изхабена за борби, създаваници и нам си кви още дрязги беще насочена към креативност – отдавна да сме населили цялата слънчева система. може би природата ни е вменила простотията, за да се пази от нас, знам ли.

    лулу, сканман, сю, руин – АМА АЗ НЕ ИСКАМ И НИКОГА НЕ СЪМ ИСКАЛ ДА ЕМИГРИРАМ, РАЗБИРАТЕ ЛИ? нито от българия, нито от софия. самият факт, че подобна мисъл изобщо минава през ума ми, ме депресира. това е някакъм особен вид духовен мазохизъм, само дето не изпитвам никакво удоволствие от това,даже обратното.

    ае стига тегавиня, чакай да ви разправям за варненските кръчми🙂

  16. 16 batpep 05.02.2009 в 14:41

    вижте това: http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=3365&sectionid=5&id=0001101

    очевидно не само аз мисля така🙂

    дано станем повече!


  1. 1 unleashed: батпеп за провала - edno23.com Trackback по 27.01.2009 в 11:32

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

януари 2009
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

дари живот!


