трафик

мразовита варненска вечер. вятърът протяжно вие в калниците на паркиралите аудита (истинският варненец кара ауди, мерцедесите са за шопите, компирите, кауните и сяква там друга мърлява сган). тревожно изкряква гларус и обилно се изцвъква върху марковото палтенце на забързана дългокрака кака.

в сенките на изкуствените палми се прокрадва сянка. нервно дръпва от цигарата, гаси я и влиза във фоайето на хотела.

по-късно в полицейските сводки това лице ще бъде разпознато като батпеп.

лицето батпеп плахо попълва регистрациония лист за настаняване и с широка чаровна усмивка учтиво моли администраторката за услуга. след няколкоминутен флирт оставя на рецепцията един пакет, който ще бъде взет на следващия ден от едно лице, което ще заплати за него 15 лева.

в сводките на милицията по-късно въпросното лице ще бъде идентифицирано като тошко марулкин.

на другия ден се оказва, че тошко марулкин е в невъзможност да мине и да вземе пакета, затова трето лице, неидентифицирано от никой на този етап, минава през рецепцията, взима пакета, но не оставя петнайсе лева, а друг пакет.

батпеп, отново в късна доба и подпийнал, прибира втория пакет, благодари на администраторката и й предлага да я черпи бира. администраторката благоразумно отказва.

софия. кал, смрад, задръстване, мизерия. сребриста дачия със зацапани номера спира пред офиса на застрахователно дружество. от дачията излиза батпеп, смуква нервно от цигарата и влиза. красива амазонка (разпозната от очевидци като ванчччето) го поглежда косо и му кимва. излизат навън. от паркираното наблизо ситроенче дамата измъква трети пакет, който разменя срещу този, който батвипеп е доставил от варна. мълчаливо ръкостискане и – кой откъде е.

късна софийска вечер. батпеп, скрит под булото на мрака, се прокрадва към дома си. в полите на балтона си е прикрил заветния пакет, който е получил от амазонката. тихо влиза в къщи като внимава съседката отсреща да не го усети. отваря вратата на кухнята и поглежда жена си. тя отвръща с въпросителен поглед. батпеп незабележимо кимва.

после и двамата щастливо се усмихват и, хванати за ръка,  се отправят към хола, където диването гледа филмчето за мечо пух🙂

пп

разказът е абсолютно автентичен, нищо не е изкривено, разкрасено или преувеличено.

а сега  – можете ли да познаете какво точно се случи😆

76 Responses to “трафик”


  1. 1 Ани 03.02.2009 в 19:00

    Батпеп – в командировка – донесъл армаган на нашата майсторка на торти – хах!!!

  2. 2 van444eto 03.02.2009 в 19:03

    Нямам право да коментирам на този етап, тъй като загадката не е разбулена от зрителите…. само ще вмъкна една ВМЕТКА.
    В последния пакет има друго добре увито пакетче, което пък съдържа 300 грама белезникав прашец… който трудно се намира на свободния пазар…

  3. 3 deni4ero 04.02.2009 в 00:17

    с подсказката на ван444ето отсъждам – Ани печели🙂 А имам и снимков материал. Нали? Имам, май, а?

  4. 4 simplyblue 04.02.2009 в 10:16

    едно голямо – Цъ!:mrgreen:

  5. 5 Mari-ana 04.02.2009 в 11:25

    Идват ми наум щури идеи. По метода на изключването, не е дрога (крайност), не е съставка за торта (банално), не е армаган за Блу (отречено от нея самата😉 ). Звучи нелогично да е армаган за сладкото диване (300 гр белезникав прашец – ококорена физиономия🙂 ). Предавам се. Кажете какво ееее. Моляяяя! Ужасно съм любопитна.😛

  6. 6 Ани 04.02.2009 в 14:41

    Аз си държа на своето – нещо за тортите ще да е.
    Само не знам коя готварска съставка е чаак пък толкоз дефицитна…

  7. 7 batpep 04.02.2009 в 15:36

    категорично заявявам, че нямам АБСОЛЮТНО никаква вина за случилото се. недобросъвестни хора са използвали моята скромна и „добличка“ (тати, ти си добличка🙂 ) личност за користни цели.

    пред следствието мога само да кажа:

    жена ми ми набута в ръцете добре опакован пакет, в който нещо се лангъркаше. тежеше няма и кило.

    от варна взех друг опакован пакет, в който не се лангъркаше нищо, но беше значително по-тежък, къмто пет кила.

    ван444ето си взе тежкия пакет, а ми остави един друг, в който наистина имаше плик с белезникав прашец (колко съм наивен, как не се сетих веднага!), както и някакви неща, които удивително приличаха на свещи. и той тежеше къмто кило.

    не ме съдете – наистина нямам НИКАКВА представа какво е имало в пакетите.

    абе… „муле“, ето какво съм аз🙂

  8. 8 Acnapyx 04.02.2009 в 16:00

    Прах за пране?😀

  9. 9 simplyblue 04.02.2009 в 18:30

    бъркаш батю, бъркаш… първия пакет със сигурност имаше 1 кило😉:mrgreen:

  10. 10 van444eto 04.02.2009 в 20:01

    50 на 100 отговора е верен. Останалите 50 на 100, батПеп-клюкарА ги издаде.
    Обаче….. бате, да ти кажа какиното…. от цялата работа, ти си най-прецакан. Щото ако хората разберат че от целата работа, ти на финала занесе у къщи…… 50 бели свещи….. със сигурност ще станеш за смЕх…..
    И тъй като благодарение на тая публикация, вече станахме тотално известни, а и явката ни е разкрита…. следващата пратка ще получиш на „новото“ място. Така де….. некои сме на далавера от трафика и даже и офиса успяхме да сменим. Ха-ха-ха!!!! За прашеца…… предишния ми отговор беше леееекинко подвеждащ. Но не съвсем. „Нещото“ в пликчето е нищо особенно, просто рядко се намира на свободния пазар в такава малка разфасовка.

  11. 11 Ани 04.02.2009 в 21:37

    Ванчето, па кажи поне какво е, де, молим, сигурно дузина човеци чакат с интерес да научат?😉

  12. 12 van444eto 04.02.2009 в 21:56

    Ааааааааа…… тцъ! Не издавам аз такива тайни. Аз съвсем случайно бях участник в историята. Който си е задавал загадките, да си ги разплита…… когато си реши!!!! Или когато ме упълномощи някой от фемилито…… сори, ама……

  13. 13 Marfa 04.02.2009 в 22:02

    Ама това е ужасно! Какви далавери сте правили с участието на родния ми град и родните ми палми?!😯

    Не вярвам да си носил белезникава родна варненска пудра захар в София, нали?😦

  14. 14 van444eto 04.02.2009 в 22:10

    Мартаааа…. не следиш правилно действията. „пудрата“ беше в последния пакет – тоест в София….
    И загадката беше: КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО, А НЕ – КАКВО Е ИМАЛО ПО ПАКЕТИТЕ.
    Защото и той миличкия едва ли е знаел…..Абе, много е доверчиво това момче….. Вече няколко пакета прибира от мен, а веднъж и сериозен кашон отнесе. Никога не пита какво има вътре….. плаща каквото му кажеш…. и заминава….

  15. 15 Mari-ana 04.02.2009 в 22:43

    То, ако се сетим какво е имало в пакетите, ще разберем и какво се е случило.😀

  16. 16 batpep 05.02.2009 в 11:03

    а де?

    какво имаше в пакетите и какво стана всъщност един господ знае…

    т.е. само кака ви блу :-*

  17. 17 van444eto 05.02.2009 в 11:13

    Айде, Блу…. разкрий мистерията, че народа не е спал цяла нощ…..

  18. 18 Mari-ana 05.02.2009 в 12:10

    Хъмм… Според batpep последният пакет е тежал кило. Van444eto призна, че в него е имало 50 бели свещи + 300 гр белезникав прашец. Егати свещите – 50 бр. тежат само 700гр. Тука има нещо.😉 Пак ще помисля.😀

  19. 19 Eneya 05.02.2009 в 12:29

    Хм, каза толкова малки разфасовки. Значи трябва да измислим какво е това белезникаво прахоподобно нещо, което продават все в олеми разфасовки. А и много свещи.
    Хм?

    Прахонещото българско ли е?

  20. 20 van444eto 05.02.2009 в 12:51

    Дааааааааааааа, българско е. Или поне е побългарено….

  21. 23 Mari-ana 05.02.2009 в 18:22

    Van444eto, мила, сладка чаровнице😛 – „50 на 100 отговора е верен. Останалите 50 на 100, батПеп-клюкарА ги издаде.“ – кое от предположенията преди коментара ти, от който е цитата са първите 50%? А, миличка, сладкишче, слънчице, моляяя.😀 Кажииии.😆

  22. 24 Marfa 05.02.2009 в 19:29

    Бе да не е било някаква много специална трудно откриваема оцветена захар за торти, плюс свещи за рожден ден???

  23. 25 van444eto 05.02.2009 в 20:23

    Първо: Не кълва на комплименти и подмазване – особенно от жени!
    Второ: Що се молите на мене, като аз съм само лицето „Х“, дето случайно се забърка в аферата и се опита да ви помогне със жокер.
    Трето: Захапахте го тоз` прашец и нема пускане…… Има още два пакета в историята. Що не ги дъвчете тех.
    Четвърто: Цитирам си мнението, дето го пуснах преди малко на едно друго място на останалите действащи лица, с идеята да СЪПРИЧАСТВАТ за ситуацията:
    „Докога ще мъчите хората със загадката? Накрая ше ни наритат и тримата и то заради /многоточие/. Така де, ще вземе да дойде у офиса да ме арестува некой от четящите, ше ме смачка в некой ъгъл и ше ме мачка докато призная…. и после още толко ше ме мачка, като разбере за к`во става дума….и както вика малкия : ПОСЛЕ ТИ ЩЕ МЕ ПЛАЩАШ!!!“
    край на цитата!
    Отговора беше: ред търкалащи се от смях човечета…..
    Пето: пето нема, щото направих к`вото можах за вас. Оправяйте се сами.
    АМИН!

  24. 26 simplyblue 05.02.2009 в 20:34

    първият пакет тежеше около 1 кило и 200 грама. срещу него батето получи пакет около 5 кила без 30 грама (ако питаш мене тук е на далавера, оставя по-малко, получава повече:mrgreen: ), НО радостта му е кратка, щото ги дава без бой тези 5 кила без 30 грама и взима пликчета 2в1 тежащи около 1 кило и 500 грама:mrgreen:

    аааааааааа и пратките имаха почти една и съща цена 😆

    пп забравихме да споменем тайната бележка, залепена за тайнственото пликче, пълно с 300 грама белезникава прах😆

  25. 27 simplyblue 05.02.2009 в 20:36

    ппп имало коментар преди моя😆

  26. 28 simplyblue 05.02.2009 в 21:01

    иначе казано:

    кило маса, макара тел, калъп, свещи и белезникав прашец😆

  27. 29 deni4ero 05.02.2009 в 23:24

    аре, бе, дайте информация, кво се скръндзате …

  28. 30 van444eto 06.02.2009 в 09:04

    Marfa – /първия път съм те прекръстила без да искам/ – този цитат:
    „Бе да не е било някаква много специална трудно откриваема оцветена захар за торти, плюс свещи за рожден ден???“ – НЕ СЕ ВРЪЗВА НЕЩО С „БЕЛЕЗНИКАВИЯ ПРАШЕЦ“
    Цветна захар се намира лесно, ама тя не е белезникава и не е прахообразна. Опитай пак!
    И само да кажа, че из идея си нямам какво е имало в ПЪРВИЯ пакет. По време на следствието тука, подразбрах.
    И сега разбирам, че някой по пътя ме е ощетил с 30 грама от втория пакет. Защото ми беше пробутан за 5 кила…… а съм получила 5 кила без 30 грама, което си е направо кощунство…..
    Подавам нов жокер: Втория пакет прилича,… ама много прилича на блокче ИТОНГ.
    А сега да ви видя…….

  29. 31 batpep 06.02.2009 в 09:57

    хаха, добре се забавлявате, гледам😆

    само да вметна, за следствието:

    втория пакет като го взех бая се зачудих де да си го турна и реших в багажника на колата. обаче ми бе забранено, защото било много студено и щял да се одърви. да съм го турел в коридора или на балкона, да е на хлад ама да не е и на топло в стаята, че щял и така да се прецака. да, ама стаичката в хотелчето нито коридор имаше, нито балконче, та го държах у кенефа, върху затворения капак на тоалетната чиния при отворено прозорче, та да е на хлад и да му се запазят качествата:mrgreen:

  30. 32 molif 06.02.2009 в 10:43

    това, дето прилична блокче итонг и щяло да се одърви, освен маджунец да е или що ли?

  31. 33 van444eto 06.02.2009 в 12:06

    Цък! Не е маджун.
    Бате, направо съм потресена, възмутена и огорчена от твоето отношение към моето блокче ИТОНГ. В кенефа МИ ГО ТУРНАЛ …. От цял хотел…. до кенефа ли опре да ми го турнеш….. Бооооооожеееееее…… Недей говори така пред хората бре човече…… Това е светотатство…..
    И къде са ми 30те грама? Къде ги пласира гад такава?

  32. 34 batpep 06.02.2009 в 12:26

    е къде да ти го турна? аз щях първо у хладилника да ти го турна, ама и там не можело, щел да се одърви.

    освен това кенефът беше ъъ.. ами.. сравнително чист, при това вече бях пуснал водата и затворил капака:mrgreen:

    ае сега пък ти… триесе грама… ние, мулетата, не сме ли хора?

  33. 35 Тошко марулкин 06.02.2009 в 20:18

    В интерес на истината аз тотално не съм на ясно кво оставих на рецепцията на хотела, щото на практика най-тежкият пакет биде закупен от трето лице. Аз само го транспортирах и оставих на рецепцията и си взех за буля Маруля пратката.
    В цялата история са забъркани трите каки и по мое скромно мнение те са в основата на интригата, подозирам ги, че са глави на стари кланове, а ние жертвите като бат Пеп работим само за една топла манджа, блага дума и тейзи три неща.

  34. 36 batpep 06.02.2009 в 20:25

    бе батка.. вкъщи топлата манджа предимно от мене излиза, топлата дума – и тя… а за третото..

    мани

  35. 37 Тошко марулкин 06.02.2009 в 20:29

    Ми ти сам го каза – мулета.

    махам

  36. 38 Mari-ana 06.02.2009 в 20:53

    Имам една идея пък да видим. Та, блокчето итонг е някаква среда за цветя – пръст, тор и пр.. А белезникавия прашец е изкуствен тор за цветя. Доколкото знам май не го продават в малки разфасовки. Виж побългарено не знам как се връзва с изкуствения тор.
    Е, вече ми пуши главата. Очаквам скоро да отиде към то замръзване.🙂

  37. 39 van444eto 06.02.2009 в 22:28

    Бат`Тоше – задочни благодарности за твоето съпричастие и участие.Бих те цунала, ама си много далече….. Айде, ше цуна батето, па той ще ти го занесе другата командировка. Или па ше чекаш до края на май. Тогава и мене ш`мъ командироват за неколко дни при палмите….. А ти, цуни буля Маруля за нейното съпричастие…..
    Айде, пак по същество…..
    Това май се очертава най-дългата тема в тоя блог….. Незнам докога шЪ ви мъчат тия двамата…. и докато ше заплитат плитката, и дали изобщо ще се стигне до разплитане, щото Батю може и да забрави дотогава какво е станало…. Така де, ЕГеНеТо не прощава никому…. дори и на богоизвестните, боголюбимите и богоизбраните като наш Бат`Пеп….. Нали наборе???
    А пък аз не мога да разбера, що чоплите и дърляте само моя пакет….. Що не разчоплите малко първия….. И той е интересен…. Ама, не!!! Само мене ме нищите…….Добре де, признавам се за виновна. Айде погризете ме още малко….. Но не отговарям за ничии зъби…..

  38. 40 Marfa 06.02.2009 в 22:39

    Добре де, шоколадово руло ли си пренасял от Варна в София, мама му стара?! Изобщо не мога да си обясня кво друго може да бъде заплашено от разтопяване. И после някъде в сцената се появява и… барут? М?

    Е айде стига де! Садисти долни!👿 Това вече взе да ми образува нерви! Сега ще се окаже, че Изабела е бременна, а Хосе Леонардо е с амнезия и не помни, че е мъж, пък не му казват, щото да не му стане нещо от шока, и просто не знам!

    Пледирам за милосърдие и хепи енд!!!!

    P.S.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  39. 41 van444eto 06.02.2009 в 22:55

    Добре де! Жокер: Блокчето ИТОНГ….. е….. е…. е……. е……..е…… и то е…… белезникаво на цвят…………..

  40. 42 inspektor_gadjet 06.02.2009 в 23:06

    Ако питате мене отговорът е толкова прост, но именно защото е лесен не се сещаме, тъй като сме се вкопчили в прашеца. Не е той отговора… Разбере ли се какъв е първият пакет, ще се разбере, какъв е и последния. Но всичко това не отговоря на въпроса – какво се е случило. Предполагааааамммм….че е станало следното….. Като го измисля може и да го напиша, но самия разказ е много объркващ….

  41. 43 Mari-ana 06.02.2009 в 23:33

    Добре, първия пакет – кило и 200 грама нещо лънгъркащо се… Направо усещам как леда пълзи по мозъка ми. Айде не ни мъчете още де.😦 Разкажете!!!!!

  42. 44 Тошко марулкин 06.02.2009 в 23:38

    Истината е една! Доня маруля е бременна и пакета първи е за нея…

  43. 45 van444eto 06.02.2009 в 23:47

    Драги зрители, все повече участници се включват в ефира!!!!! Гледам че вече и от Прокуратурата ни следят…. Уважаеми Инспекторе, очаквам и двамата ви колеги Инспектор Дюдю и Инспектор Стрезов да се появят и да ви помогнат!!!!
    Батка, прецакахме се душко!!!! ТрЕбваше да пуснем загадката през некой импулсен телефон. Да джиткат еСеМеСи…… Далаверата щеше да е пълна….
    Та…
    Драги зрители, изпратете СМС със отговор: „БАТ`ПЕП“ /моля пишете на кирилица/ на номер +3598…../изберете мобилен оператор/ …… Цената на СМСа е …. лв без ДДС. /за ДДСто можем да ви издадем фактура, но с СМСа сте отекли отвсякъде/……………………………………………

  44. 46 Michel 07.02.2009 в 00:25

    последно предложение от Анчето-молифче, която не може да заспи от терзания – да не би някой от пакетите да е с желатин? той е доста белезникав прашец… мм?

  45. 47 batpep 07.02.2009 в 08:43

    суровата истина е, че ние с бат тошко марулкин, чиято доня наистина е бременна (да е здрава и щастлива), нямаме ПСАЛУТНО никаква представа какво имаше в пакетите, дето ги разнасях из цяла българия. доня маруля и ванчето имат частична представа – всяка една от тях знае какво е имало в два от пакетите – този, който е изпратила и в този, който е получила. но в дъното на тази конспирация, лицето, което може да сглоби цялата мозайка, злият мозък на операцията, е кака ви блу. в момента тя се укрива в банята, пък след като излезе оттам смятам да я подпитам за онова, третото; пък после, ако реши, ще ни разкрие мистерията🙂

  46. 48 simplyblue 07.02.2009 в 08:48

    😆😆😆

    аз мога само едно да напиша – вече изплюх камъчето по-нагоре, ама никой явно не чете както трябва:mrgreen:

    всеки един от пакетите е индивидуален и принципно не би следвало да имат връзка помежду си😀

  47. 49 Mari-ana 07.02.2009 в 09:20

    Блу, не знам какво камъче си изплюла, ама не мен не ми станаА ясно, въпреки че сичкото пак го изчетох.🙂 Блонди, какво да се прави.😉
    „simplyblue 05.02.2009 в 21:01
    иначе казано:
    кило маса, макара тел, калъп, свещи и белезникав прашец :lol:“ – е, те това ми се струва най-конкретно, обаче пак ми е мъгла.
    Michel, не е желатин.🙂 Него си го продават в малки разфасовки и го има у секи магазин – супер или бакалия.
    Да е жива и здрава Доня Маруля и от мен.😀 Пакетите имат ли нещо общо с прекрасната новина, че е бременна?😉

  48. 50 van444eto 07.02.2009 в 11:27

    Абсолютно всичко е казано вече….. Нищо не е преувеличено или префасонирано. Имате цялата информация по случая. Само трябва да си я сглобите нЕкак си /съчувствам ви, щото и аз почнах да се обръквам/. Пакетите нямат нищо общо с ОБРЕМЕНЯВАНЕТО на Доня Маруля.
    С какво инфо мога да помогна още??? Я да помисля……. ммммммда!!! Втория пакет се появи инцидентно, спонтанно и неочаквано даже. А пък третия пакет промени съдържанието си поради наложителност…..
    Аз знам какво има във втория и третия пакет, но вече и предполагам на 99% к`во има в първия. Доня Маруля знае какво има във първия и втория пакет, но има само бегла и смътна представа какво има в третия. Двете мулета, дори и да знаят к`во има в пакетите, едва ли знаят кое за какво служи. Блу знае всичко, ама си трае гадината….
    Още въпроси?

  49. 51 Marfa 07.02.2009 в 11:32

    Да. Аз имам. Случайно да имате роднинска връзка доктор Менгеле?👿

    Зли садистични типове, това сте вие!

  50. 52 Mari-ana 07.02.2009 в 12:40

    Може да не и е роднина Marfa, но със сигурност и е учител.😛 И като гледам, тя е прилежна ученичка, задминала учителя си. В главата ми започва да се мярка мисълта за отмъщение. Дали само в моята?😉

  51. 53 van444eto 07.02.2009 в 12:40

    Ще те разочаровам…. не е от моята рода. Роднина съм на Доктор Тайс и на Доктор Ох`Боли. Имам близки-неинтимни отношения с Доктор Йоткер, Децата ми се наблюдават от Доктор МАРИО. Лични лекари в детството ми са били Доктор Щросмаейер и Доктор Спок….. но с тоз` джърманец нЕмам нищо общо!!!

  52. 54 Marfa 07.02.2009 в 13:51

    Е, а аз имам. Поне духовна връзка със сигурност. Приемете го като предупреждение, заплаха, а всъщност, обещание, мама му стара!👿

  53. 55 van444eto 07.02.2009 в 14:05

    „НУ СТРЕЛЯЙ, ГАД!!!!!……“
    ……………………………
    Споменах ли Доктор Дулитъл???

  54. 56 Mari-ana 07.02.2009 в 16:16

    Van444eto, теб те оставям на Marfa.😛 Аз шъ се целя в Блу.🙂 Не бегай де. Стой мирна за малко. Ей ся шъ дръпна спусъка.😆

  55. 57 Marfa 07.02.2009 в 16:42

    Ами, спусък! Ще я целя с много малки песъчинки до смърт! Хем ще трае повече!

  56. 58 simplyblue 07.02.2009 в 17:05

    оппа, е сега вече пък съвсем нищо няма да ви кажа:mrgreen:

    :-X

  57. 59 van444eto 07.02.2009 в 17:58

    Такааа….. осъдения има право на последни думи и желания….. И докато MARFA си зареди втория пълнител, ще се изкажа:
    Моля, да се отбележи в протокола на следствието, че се отправят заплахи, заплашващи житието на някои от участниците. Освен това, моля да се добави в същия протокол, че прокуратурата работи избирателно…. Основните обвинения са само към мен и Блу. Доня Маруля се отърва поради „обременителни“ причини. Дон Марулкин обаче е също толкова виновен колкото всички тук. Но него никой не го разпитва и никой не го държи на прицел. И въпреки че му дължа нек`ви благодарности, това не пречи да го посоча с пръст като съучастник, съмишленик и СЪизвършител…. А най-интересното е че, главния интригант БатПеп, който забърка цялата тая каша, някак си така лееееееекинко се измъкна и от главен заподозрян се превърна в жертвено агне или изкупителна жертвичка….. Усещам че се намесват някакви пристрастия тука….. и тия пристрастия нямат нищо общо със женската солидарност, а имат нещо общо с някаква друга солидарност, с която обаче изобщо не съм наясно……
    Блу – така между откосите автоматична стрелба, да те светна нещо: Снабдих те със застраховка „ЖИВОТ“, с поръчител: батПет и ползвател – НИЯ. Така че, ако случайно те светне некой заблуден куршум, детето поне ще е осигурено докато любимия ти дава обяснения защо е направил застраховката и к`ви са тия двете дами дето се целят в тебе…… Аз казах: ХАУ!!!!
    Апропо…. к`во стана с блокчето ИТОНГ, телта и белия прашец?????
    ХА-ХА-ХАаааааааааааааааа

  58. 60 Marfa 07.02.2009 в 18:05

    Аз пък няма да си играя вече с вас!😥

  59. 61 batpep 07.02.2009 в 18:30

    леле,леле,лелееее

    Остави повече от една жена на едно място и след малко Ела да видиш какво става…

    що се биете, бре:lol:

    човек на една кръчма с кумата не може да иде на спокойствие…

    първо – блу не е гад мръсна. е, поне със сигурност не е мръсна, билийв ми🙂

    второ – в тоя блог не разрешавам саморазправа – ако некой има излишни емоции – да си пусне екшънче, или порно или квото там иска.

    трето – не мойте пипа ван444ето, тя е приятелче🙂 освен това нищо (или почти нищо) не знае за целата конспирация.

    айде сега да викаме: блуу, блууу

  60. 62 van444eto 07.02.2009 в 18:47

    „ТРИ ДЕНА Я БИЛИ….. НИ ДУМА, НИ ВОПЪЛ, НИ СТОН….“

  61. 63 simplyblue 07.02.2009 в 18:58

    вече казах: повече нищо нема да кажа, само ще покажа една снимка, тя потвърждава всички мои думи по-горе:

    ЦЪК-ни

    точка.

  62. 64 van444eto 07.02.2009 в 20:11

    Време е за заключителни думи:
    Знаех си че справедливостта ще възтържествува в нЕкакЪв даден момент!!!! Знаех си че не съм дошла на тоя свят за да си ида млада /или не чак толкова/ и зелена /или тамЪн започнала да зрее/ от нЕкЪв си куршум!!!!
    Щото аз продължавам да пледирам за НЕВИННОСТ, в краен случай НЕВМЕНЯЕМОСТ, зависи кое ще ми е по-изгодно накрая….
    По време на цялото следствие АЗ се опитвах да бъда съпричастна, помагателна, полезна и удобна на драгите зрители, постоянно им подавах жокери, вметки, подсказки и даже секретна информация, обаче… какво получих в замяна??? Неистински комплименти, опити за подкупи, чат-пат обиди /макар и не дЕректни, но аз четЪ между редовете/, заплахи получавах…. а накрая и атентат преживях….. След като прочетете края на историята, която се надявам Блу или БатПеп да напишат….скоро или поне някога…… имате право да ме отстреляте, АКО някъде из моите постове намерите нещо невръзващо се с истината… Обаче ако не намерите….. Тогава се ЗАКЛЕВАМ че ще изкарам еРПеГе-то и дупе да ви е яко……

  63. 65 Marfa 07.02.2009 в 21:20

    Никого няма да стрелям😦 Аз съм 0бидена, огОрчена, възмУтена, порОгана и изУставена. Дори няма си хабя куршумите. Нито пък песъчинките, ако е на въпрос. И въобще не мога да разбера що Блу е връзвала със зелена тел някво си там тесто. Или сирене. Домашно. То какво, опитвало се е да избяга? Ко няма да бяга, и аз да бях тесто (респ. сирене) във вашта къща, и аз щях да бягам. При такова отношение…

    Искам само да знаете, че ме разстроихте дълбоко. Покрусихте ме и ми докарахте тежко психическо разстройство. В понеделник имам час при психиатър. Човекът каза, че нищо чудно и да ме приберат. И ВСИЧКО Е ЗАРАДИ ВАС!!!!!!!!👿 Да, и заради теб, батпеп!!! Не се крий зад Блу, виждам те!

    Вече дори нямам желание да ви измъчвам. Ето какво направихте с мен. Докарахте ме до пълен нервен срив, бездънна депресия и… Момент да си пия хапчето… Какво щях да ви кажа? Не помня. Все едно. То няма значение. Нищо няма значение вече на тоя сив свят! Хлип!
    😥

    Сбогом!

  64. 66 van444eto 07.02.2009 в 21:59

    Marfичкеееееее,
    имам желание да ти помогна. Сиреч да ти покажа че ти съчувствам. Да видиш че зад цялата ми злобна, несправедлива, свирепа, проклета, инатлива, и прочеие душа има зрънце добротийка….. И с риск да ти причиня още по-голямо душевно и друг вид разтройство, ще ти кажа че още повече се оплете и обърка. Няма сирене, душко….. и тесто нема…… и нищо вързано, овързано и овъртяно няма. То… това нещо…. просто така си е фабрично или заводско или гаражно…. знам ли къде е „сделано“….
    И за да ти докажа, че не тая лоши чувства, и че нямам ник`ви злонамерености, ще рискувам и ще те ДОДУШЕРАЗТРОЯ, тоест…. ше ти попея….. /имаш 10 секунди да се спасиш/….9…..8….7………късно е….. почвам:
    „НЕДЕЙ ДА ПЛАЧЕШ,
    НЕДЕЙ ДА СТРАДАШ…
    НЕДЕЙ ДА ПЪЛНИШ ОЧИ СИ СЪС СЪЛЗИ…..
    НЕ СЕ ИЗМЪЧВАЙ,
    НЕ СЕ ПОГУБВАЙ,
    ЗАРАДИ ЕДНАААААААААААА…… торба…. /с разни неща/….
    …………..
    Ужас! Чак себе си изплаших!!!!! Е, т`ва с пеенето, не го мога.
    Моля да се отбележи в протокола, че поне имах желание……

  65. 67 batpep 07.02.2009 в 22:09

    ндьей рива, марфе, чеки да ви разправям😆

    начи, тъкмо сгащих кака ви блу в ъгъла (с нечисти помисли, признавам) и се оказа, че нечистивите ми помисли не могат да бъдат осъществени по ред обективни причини (фазата на луната, цикличността в битието ни и други такиви). обаче, нали вече я бях сгащил, викам:

    – ти или казваш какво точно се случи, или не!!

    и я изгледах страшно.

    та: кака ви блу (която всъщност е моя съпруга), марулка (която не е моя съпруга, тя е съпруга на тошко) и ванчччето (която не знам на кого е съпруга, но не е моя, нито пък на тошко), преди време се запознали по някакви пътища, които са толкова объркани, че нема разплитане. така.

    оказало се, че в софия има две-три потайни магазинчета, в които се продават неща, които ги няма във варна. във варна, обаче, имало някаква борсичка, където се продавали неща, които в софия ги нямало ли, по-евтини били ли – не разбрах точно. така.

    кака ви марулка (която е софиянка, обаче е родена в казанлък ли, къде ли – не разбрах точно, но затова пък е съпруга на тошко, който е варненец и поради тяхното благоразумие си живеят в по-добрия град и изопще не им пука), като разбрала, че ще ходя накъм тях, помолила кака блу да й прати някви неща по мене, та да не дават пари за куриер. нещата били некаква тел, с която се правят красоти по тортите, която моята благоверна (?) си закупила в големи количества от потайна книжарничка некъде зад църквата „св. седмочисленици“. цената определили на метър тел. освен това в пакета имало и част от некаква моделираща маса, с която също се творят красоти по тортите, която благоверната ми (?) закупила от друго потайно магазинче, некъде в кв. „гео милев“. от друга страна ванчччччето, която искала да си купи от варна некаква шоколадова маса, която се продава на некаква тайна борсичка там, рекла – бе я ако може тошко да я купи тая шоколадова маса, пък пепи да я вземе насам, ще си платя каквото, да не даваме пари за куриери. обаче блу разбрала, че ванччччето намира отнякъде си евтини и качествени свещи, пък и е надушила готин екстракт, от който става страхотен крем брюле, та си поръчала. обаче се оказало, че пакетът, който занесох във варна, струва петнайстина лева, а пакетът, който трябваше да занеса на ванчето – и той. та ванчетто нагласила и нейния пакет да струва и той петнайстина лева, да няма преливане на капитали, дет се вика.
    та така, в общи линии.

    само дет` не разбрах нашта далавера с тошко марулкин каква е, ама следващия път като ида там ще го обсъдим на по бира при каките на главната.

    нали, тоше:mrgreen:

  66. 68 Marfa 07.02.2009 в 23:36

    Тъкмо се канех да се самообеся и да изчезна безкрайно, но, батпеп, благодаря ти! ТАЯ НОЩ НАЙ-СЕТНЕ ЩЕ СПАААА! Ама аз значи почти познах за шоколадовото руло! Нищо, че не е било точно руло, поне материала уцелих!

    Оле Боже, не мога да се нарадвам!!!! Чакай пак да го прочета, че да доразбера квот има за разбиране и отивам да празнувам. Въжето от врата си после ще го махам!😀

  67. 69 van444eto 08.02.2009 в 11:09

    Marfичке???? Мари-анчен-чен-чен-це?

    МИР????? …..А?????

  68. 70 Mari-ana 08.02.2009 в 13:06

    😆 Нема ме снощи, щото ходих на купон и кво гледам днес – сичкото сте си го казали. Явно заплахите действат (притеснил си се за благоверната, а батпеп😉 ).
    Мерсииииииииии!!!
    Благодаряяяяяя!!!
    Тенк ююююююююю!!!
    Шъ запея и аз. Може да е банална и прозаична истината, ама като не я казвате и, аха почти бях достигнала състоянието на Marfa. Спаси ме батпеп. И затова пак горните три.😛 Ако некой ден ми стане тъжно, кофти, депресиращо и пр., шъ идвам да си чета ей тия горните иpписаници от нас. И шъ ми е смешноооооо, ама много.😆

  69. 71 Mari-ana 08.02.2009 в 13:15

    Van444eto, ти единствена от всички заподозрени през целото време се опитваше да помогнеш.🙂 Затова и на теб:
    Мерсииииииииии!!!
    Благодаряяяяяя!!!
    Тенк ююююююююю!!!
    Прости за заплахите, и подмазването, и подкупите, и обидите „не дЕректни“. Пробвам сичките похвати. Не знаиш кво ше подейства.😉
    Молим те, прИбери еРПеГе-то и продължавай да пееш.😛 Шъ ти пригласям за дует.😀

  70. 72 Marfa 08.02.2009 в 17:41

    Мир ами! Световен! Вселенски! Междугалактически даже!!!! Много мир и навсякъде!😀

  71. 73 molif 09.02.2009 в 10:14

    направо не мога да повярвам, че не се сетих за моделиращата маса! А за телта – тююю, на всичкото отгоре два пъти одихме за нея заедно даже😉

  72. 74 Тошко марулкин 11.02.2009 в 16:27

    Да се истипосам и аз кат един завършек нещо. Щот предложение имам си за по бира, само седнал съм и чакам един път Бат Ми Пеп, да доди по нашия край и зафащаме биропийене и какогледане, па ако ще и хич пакети повече да няма!

  73. 75 Тошко марулкин 03.04.2009 в 20:16

    Ноф ТРАФИК, batpep !
    Позволявам си да те информирам, че в най – скромно бъдеще ще ни се наложи да си спретнем рандеВу, ил` пък соаре на бирена основа обаче у софето… каки там ше гледаме. Балговерната ми Доня Маруля и твойта ти благоверна blu са решили отново да трафиканстват разните му неща пакетоподобне дето съдържат и консистенция и цвят и мирис различни. На да ме предвидиш кат трафикант № 2 за идущити дни.
    До две бири!
    чао

  74. 76 batpep 03.04.2009 в 20:30

    тука сме и ви ожидаем, бири има, па и други нищя🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

февруари 2009
M T W T F S S
« Ян   Март »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

дари живот!


