търсения 4

въпреки предупрежденията на приятели, че ако си публикувам изразите, по които никакви индивиди ме търсят и, съответно – намират в интернетя, то тези търсения ще зачестят, ТОВА НЕ СЕ СЛУЧВА. поне при мене. хората ме търсят по некакви.. ъъ.. невъзможни начини, но все пак ме намират, а начините са абсолютно различни всеки път! краставите магарета през девет дерета се надушват, не спа?

глей са кво става в последните дни:

и утре е ден ама друг

определено. браво, заключението ти е мъдро и некак си – дълбоко. благодаря за осветлението, не се бях замислял досега.

pta

добър ден. аз съм учтивият лос.

prevod na cigani

охоо! значи и циганите си имат нужда от преводач! което иде да докаже, че те не са българи, така ли?

„пред курника седя“

ми седи си, като няма къде другаде да седиш…

запушена тоалетна

лошо. сега вероятно ще трябва да я отпушваш.

kak boli

ми де да знам. откакто умрях нищо не ме боли по никакъв начин.

доберман

ехаа – ама зъл ли е? или е арабия? а сяда ли като му кажеш да седне? а как се казва?

кама сутра в баницата

хм. в баница не съм практикувал, ще трябва да опитам.

oligofreni

браво, мой човек! попаднал си на точното място!

развратни лелки

сори, ама аз съм батка (добре дее – чичка)

кравешки очи

да. тези влажни, топли очи.

методиката на фелпс

… е да гони каките и да пафка марихуана..

трамваи от хладилника

в моя хладилник няма трамваи, сега погледнах. не мога да помогна, съжалявам.

нов живот oktomvri 2008

ама кво стана – почваш нов живот ли от октомври? или мислиш, че аз съм почнал? или кво?

Гнойна Пъпка

ухаа! стисни я срещу огледалото, ама да цвъкне здравата!

бейби ю

иес, итс ми!

папка крак какво да правя

зависи крак от какво си папкал/а.

но ако папката ти има крак – не мога да ти помогна, дори не мога да си го представя…

русата валхала

хм. валхала, според мене, е легендарен дворец и местност, където се събират да пируват древните скандинавски богове. бях там преди известно време, пихме с бог один, че не се бяхме виждали отдавна. не виждам как един дворец може да е рус, ама щом казваш…

грях с свинско

редовно съгрешавам със свинско, това ми е специалността. най-много се кефя, когато ортодоксите гладуват в чест на бога, пък аз папкам свинско. грехът със свинско е най-сладък, когато са некакви велики пости, ти си мюсюлманин и си сипеш една голяма вратна пържола на скара, обилно полята със соса от печеното.

Голи баби

е то по плажовете на златни пясъци е пълно с такива, що ги търсиш тука.

аз съм олигофрен идио

лошо. не знам да може да се лекува такова нещо. изходът винаги е летален.

сеь анал

не разбрах какъв точно ти е проблема с анала, но ако го сееш наляво-надясно – спасение няма.

секс с увиснали косма

нее – ние тука го практикуваме само с хубавки, пухкавки, стегнатички, засукани и обезкосмени.

глупости на друг език

хм. дали пък да не направя английска версия на този блог :-/

какво липсва във варна

във варна липсвам Аз. само дето варненци още не са го осъзнали.

как се прави хашиш

еех.. ако знаех едва ли щях да си губя времето с постове…

прошнуровам

бравос. аз пък прономеровам. да спратнем един съвместен бизнес?

„билет за раждане“

лелее… вече и билети ли продават!!!

зяпай.де

добре.де!

пъпки недоебки

да, те са най-разпространените. когато премахнеш причината – изчезват.

какъв е края на сериал

абе, душата – аз телевизия не гледам, камо ли сериали.

ох как ми се

ох, и на мене!!

вавилонски хроники

това го писах отдавна, почти не помня за какво ставаше дума, тогава бях много млад…

песента kuku-ruku почивка

не я знам тая, поне не се сещам. ще затананикаш ли малко?

Хубаво ли е да се работи

категорично – НЕ. то ако беше хубаво всички кучета, например, вместо да се изтягат пред камината, щяха да работят.

marzel grad sporta stefani

Ъ?

бързашки

ее, стига де! не стига дето жена ми вика зайо-байо, ами и ти….

goli пишки

ми влез в мъжката съблекалня на някой голям фитнес и се наслаждавай!

жените изговарят на д

хм. не бях се замислял, благодарЪ.

изстискване на цирей

за беда не мога да помогна, тъй като материята ми е чужда. наблюдения имам само относно пъпките.

и т.н. и т.н.

да не ви губя времето повече 😆

15 Responses to “търсения 4”


  1. 1 tsvetkoff 08.02.2009 в 13:12

    😀

    „папка крак какво да правя“

    според мен това е „пЪпка“ ама на някой не му понася кирилицата… 😀

  2. 2 batpep 08.02.2009 в 15:45

    мислиш, че нечия пъпка има крак и той се чуди кво да я прави?

    хм, интересно..

  3. 3 Marfa 08.02.2009 в 17:40

    За пта и пъпката си има очевидни причини, обаче кама сутрата в баницата, както и папката с крака са ми малко трудни за обяснение. Ше зема да пробвам в гугъл да видя какво ще излезе 😆

  4. 4 Marfa 08.02.2009 в 17:42

    Имах предвид за изтискването на пъпка бе! Не дали папката била патка, която имала пъпка с крака!

  5. 5 Acnapyx 08.02.2009 в 17:43

    Споко, други вместо със свинско съгрешават с пиле 🙂

    Пресно компилирах дивотиите, чрез които стигат при мен, оказва се, че смятат, че при мен военното оборудване е на аванта. Плюс това са открили, че майка им ги е родила, и им трябва стоящ бойлер и банковата сметка на Дейвид Бауи 🙂

  6. 6 Marfa 08.02.2009 в 17:49

    Аз пак да оспамя, че отдавна не съм 😀
    Значи, при мен отчетът е следният:
    Оня ден питат „kak se pishe neznam“
    Освен това търсят рецепта за agne6ko but4e
    А абсолютния хит са различните съчетания „gabi s oriz“, „oriz s gabi“, „gabi sas oriz“, „recepti sas oriz“ и разбира се „g1bi s oris“.
    Сигурно това са китайците.

  7. 7 deni4ero 08.02.2009 в 23:36

    и вашта не е лесна, ейййй, хич не елесна …

  8. 8 Acnapyx 09.02.2009 в 02:41

    @marfa: надявам се, не се казваш Габи? 😀

  9. 9 Marfa 09.02.2009 в 08:59

    Хич! Обаче днес от четири търсения трите са:
    рецепта за гъби с ориз
    recepta za gybi s oriz
    rezepta za gybi s oriz

    Мисля да направя достъпа до рецептата платен.

  10. 10 batpep 09.02.2009 в 10:17

    боожке, каква скука

    (апропо – свалките си правете некъде другаде, има хиляди начини 😉 )

    при мене днес ме изненада:

    ПАПКИ ПО ПРЪСТИТЕ

    сметай, на некой му растат папки по пръстите! тоя човек спокойно може да си отвори книжарничка и да папка само от папките, без да вложи един лев!!

  11. 11 Marfa 09.02.2009 в 13:00

    Тая история с папките по различни крайници при теб почва вече да придобива притеснителни размери. 😐 А гъбената мания при мен прерасна в супа от гъби. Боже! Няма ли някой да потърси нещо по-такова и да попадне на блога ми? А??? Гъби! Пфу! 👿

  12. 12 batpep 09.02.2009 в 14:03

    хаха – марфа целата в гъби, пък аз с папки по всичките крайници или пък всичките ми папки са с крака, а и пъпките ми освен че имат крака, имат и папки, които – о,боже!- също имат крака, да оставим че папкам крака всякакви, хахах

    голема двойка можеше да сме като експонати в музея на кожната клиника, микробиологията и психиатрията едновременно, а също така би могла да се вреди и клиниката по мутациите 😆

  13. 13 vilford 09.02.2009 в 19:40

    Oбяснявам: „Мързел град“ – детски филм по JETIX; Спортакус и Стефани – главни герои във филма.

    Ама Ния още ли не се е научила да работи с дистанционното?! Скоро ще се препитваме за началните часове на всички детски сериали (че и на повторенията)!!! 🙂

  14. 14 batpep 09.02.2009 в 20:26

    маалии..

    а язе се мислех за ентилогентиен чиловес, пък таквиз фундаментални неща да не знам…

    ц,ц,ц,ц..

    нищо, дъщерята ще ме научи, дет викаш 🙂

    абе… дупе да ми е яко!

    иначе за момента с ния наблягаме на книжките, пеем песни и свирим …ъъ.. „свирим“ на разни инструменти. тя рисува, щото аз мога да рисувам само ..ъъ.. абе…

    абе тюрлювизията е на заден план, засега 🙂

  15. 15 gezatop 25.07.2009 в 04:03

    Трамваите от хладилника са номера 9 и 12 – да помогнеш другия път.


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

февруари 2009
П В С Ч П С Н
« Ян   Март »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

дари живот!


