търсения 5

не, хора, просто не мога да не ви покажа и тазмесечните бисери😆

както викаше моканина – „божее, колко мъка има по тоя свят, божкее…“

яйца

ма ти дори яйцата ли не знаеш какво са?

защо няма зяпай.ком

недей да плачеш! просто няма!

Зяпай.Бе

ти па че ми каеш!

дълбоки пъпки

хм. за дълбоки не бях чувал.

превод на думи от бългалски

тях вероятно можеш да ги намериш в някой речник

изкуството да си олигофрен

бре! че то изкуство ли било?! еехаа – значи аз съм изкуствовед!!!

кютек

ама як ли?!

духане под вода

това е висшата форма на духането, ти първо овладей стандартния метод пък после под вода

прищипан нерв

ц,ц,ц… лошо

Спортакус прави секс

ехаа! браво на него, юнак!

Пъпки по пишката

ба! да не ти дреме – нали не са по лицето!

точки христос

нямам никаква идея. стотина? бе я по-добре попитай някой поп, те са по-навътре в материала.

служебна смърт на крава

това е много интересна тема. не бях се замислял досега.

1 яз бетовен и 2

1 и яз го аресвам бетовен! и 2 ама повече моцарт

лекарка шамари

ми нормално, като ти каже жената да си отвориш устата – отваряш, кво се правиш на отворко

parjola s gabi

oriz s gab1, g1bi s oriz и сякви други глупости ме преследват и в сънищата ми вече. естествено, благодарение на марфа

как живее кравата

кравата живее спокойно. радвам се, че си толкова любознателен/а, това наистина ме изпълва с вяра в бъдещето!

ку ку лудница

да, да, успокой се, спокойно, не буйствай! всички сме за там покрай вас..

ot kade moga da si zema кремък

ми ot mene ne можеш

янус на жена

имаш предвид бог янус какво е казал на жена си? или дали си е падал по жени? или какво?

gol klitor

е аз облечен никога не съм виждал, но очевидно има нейде по този свят широк и шарен…

обичам да пикая

хахааа – супер е, нали? а да развееш струята обичаш ли?

карти на ю-ги-ох дето с

Ъ?

и т.н. и т.н. ….

9 Responses to “търсения 5”


  1. 1 Acnapyx 04.03.2009 в 16:11

    СпОртакус кърти!🙂 Но пък и бъЛгаЛски ич не е зле.

  2. 2 Eneya 04.03.2009 в 22:14

    Ю Ги О е едно аниме, дето цъкат карти. Диалогът е горе долу следният:
    „О, трябва да изтегля конкретна карта, за да мога да спечеля. Но дали ще я изтегля? Това е.. шанс. Не, не е шанс, трябва да вярвам в сърцето на картите и ще я изтегля. О, не… той има много силна ръка, никога няма да мога да я бия.“
    „Ахахахаха, имам много силна ръка, никога няма да я биеш. Сега ще те победя и твоят дек ще бъде мой. Няма как да ме биеш… освен ако не изтеглиш конкретна карта, но това никога няма да стане, защото това е шанс.“
    „О, не, Юги ще загуби, ако не изтегли конкертна карта. Вярвай в сърцето на картите Юги. Нищо, че той има непобедима ръка, ти можеш да се справиш. Не му позволявай да спечели дека ти и да те изхвърли от турнира. Вярвай в сърцето на картите.“
    И т.н., и т.н., и т.н.
    🙂

  3. 3 vilford 04.03.2009 в 23:22

    😆
    Лека й пръст на кравата! Загина при изпълнение на служебния си дълг…

  4. 4 batpep 05.03.2009 в 13:33

    благодаря ви за осветлението, наистина се обогатих🙂

    ообачее… надушвам манипулация в тези теми. ето какви търсения визирам днес:

    батпеп, искам да вляза
    ………………

    батпеп, искам в класац
    ………………………

    батпеп, хайде де!
    ………………………..

    ааа – не! като искаш да влезеш – требе да си тъп/а. така само с искане нема да стане! то и аз искам розов кадилак с басейн и тераса, ама нема!

    ето защо еднолично прекратявам далаверката🙂

  5. 5 deni4ero 05.03.2009 в 15:02

    батпеп, прощавай, ама басейна на коя седалка да е – отпред или отзад? А терасата от ляво или отдясно? (не бъди много суров в коментара си, моля!)😀

  6. 6 batpep 05.03.2009 в 15:45

    нема бе, батюото🙂 щом си решила да подаряваш – давай! нема ся да ти трошим хатъра

    ма е задълже да има басейн и тераса, и да е розов:mrgreen:

  7. 7 Eneya 05.03.2009 в 16:46

    Розов кадилак… въх, кичът.🙂

  8. 8 deni4ero 05.03.2009 в 21:04

    поръчва се … идва!

  9. 9 Цветана 08.04.2009 в 16:09

    Хахахах, а си мислех, че до мен достигат по странни пътища.😀


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

март 2009
M T W T F S S
« Февр   Апр »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

дари живот!


