търсения 6

преди да изчезна задълго предлагам да се насладим на най-новите хитове, с които хората са намирали моят скромен блог в огромното интернет моренце:

мерак по тъщата

закъсАл си го, баце, ама не мога да ти помогна

аз съм учител

за тебе важи същото

чорба с камъни prikazka

е дай рецептата де! аз откога се опитвам да сготвя такава чорба!

циганска магия с клеч(ка? ки?)

е това ще да е много интересно!

плетени чорапи

ама шаренки ли? ама нали от вЪлна?

радио мила го няма

еми да. и ретро радио го няма. също така и бай тошо.

последен модел нокиа

здрасти, селски! отдавна не беше наминавал!

dqtkovci geiove

да ти имам правописа, гейче🙂

гащите под полата

това е интересна тема, сметам да я разработя подробно. ама друг път🙂

изключително интересни места, където може да има пъпки и папки направо втрещяват:

пъпки по краката и дупето

а така! втасахме я!

пъпки между пръстите

?

пъпка под клепач

?!!??!~!!!

папки между пръстите

банкерче? адвокат?

изстискване на гнойни папки

хирург?

умря от пъпка

еми така е като не си ги изстисквате..

недоебки лечение

има, има🙂 е*ане му е майката😉

на мама под полата без гащи

ухаа, яко, нали?!

маслена риба къртицата

ама и къртиците ли ядат риба!? не знаех🙂

голи баби

има ги много по нудистките плажове, тука се намират само готини голи каки :)

как се махат синини

ми не знам, аз само мога да ги правя

Къде живее Орландо?адрес

а сега де! успя ли да го намериш? че аз не мога да ти помогна

яко ядене

бравос! само така!! и пиенье!!!

очи които се въртят

леелее… ма верно ли!!

вибратор 1902

ии, тоя точно модел не съм го пробвал, как е?

рунтав гъз

и ти ли, баце. нема спасение, ша знайш!

спали с циганка

може би трябва да попиташ някой циганин?

елтън джон и блу

оппаа! абе знаех си аз, че има нещо мътно около кака ви блу, ама чак пък с елтън джон…

silikonovi vibratori za 20 lv

пфф, къде е тая евтинийка бре, сподели, моля!!

Ко стаа

ам бива🙂

ходещи човечета

ехаа! тва е ного яко!! ама аз обичам и подскачащи!!!

показах си гащите

и квоо? видя ли се насраното?

приказка за лайното

ще ти я разкажа някой друг път, става ли?

strannoto v jenite

че то има ли нещо, което да не е странно в тия жени?

индиански обичаи и песни

за да ти ги покажа ще трябва да ме издебнеш когато съм на три ракии и в приятна компания🙂

има ли нишесте в хартията

а де?

мръсни чорапи

има много, ама ги продавам скъпо. имам и скъсани, те са по-евтинки🙂

5 Responses to “търсения 6”


  1. 1 deni4ero 20.05.2009 в 13:42

    кво ли не давам да видя индианските обичаи и песни😀

  2. 2 Albizia 20.05.2009 в 16:34

    E, той Google има доста странно чувство за хумор понякога. Обаче за хората, сътворили половината от търсенията, направо не знам какво да кажа. При мен най-често търсят слънцето (сякаш мога да им го дам…)и информация за шизофренията (сигурно от първа ръка). Само се чудя какво да правя с тези, които търсят инструкции за употреба на физическа сила (ехааааа!) и пищови за държавен иСпит по соц. дейности (как ли са го докарали до държавния, като дори не могат да пишат?). Пълен ужас😀

  3. 3 mikiblue 20.05.2009 в 16:43

    айдее, хубава работа, и мене намесили цъ цъ цъ

  4. 4 ludipari 22.05.2009 в 17:09

    Какви хора щъкат само из нашето Интернет прастранство!

  5. 5 Marfa 23.05.2009 в 22:28

    Бацооо, няма спасение. Гледам, при теб преобладават по-пъпчивите търсения, а аз собствен обмислям да направя рецептата за gabi s oriz с платен достъп. Обаче твойте са по-интересни от мойте, няма как да скрия този факт!

    Гащите под полата!!!😀
    АХАХАХАХ!!!!!!😆


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

май 2009
M T W T F S S
« Апр   Юни »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

дари живот!


