аполитично

всички, които ме познават, знаят отношението ми към политиката. то е почти същото къкто към молекулярната биология, геодезията и ядрената физика, т.е. – никакво.

обаче всички, които ме познават знаят също, че съм нормален и отговорен човек. ето защо, преди да ида да гласувам, ще помоля всички читатели на това блогоподобно – хора, моля ви, вземете си личните карти и отскочете до училището отсреща на една разходчица. пийнете по една биричка навън и идете да гласувате. ич не ми дреме за кого ще гласувате. просто ако не го направите ще ни управлява този мошеник, който е успял да купи най-много цигански гласове, а това едва ли е на добре, не мислите ли?

благодаря ви

11 Responses to “аполитично”


  1. 1 hinkoff 07.06.2009 в 10:54

    Правилно батка, и аз след малко си фащам паспорта, качвам се на колата и отивам, е не до училището, но до посолството да си „пусна гласа„ Не знам , кой е този мошенник с циганските гласове, но със сигурност няма да гласувам за кандидат на неговата партия. А всъщност по важни са изборите др. месец, тогава ще решем кой ще ни управлява.
    Успех.

  2. 2 batpep 07.06.2009 в 12:45

    хинков, шапка ти свалям, батка. бедата е, че хора като мене и тебе почти не останаха в българия, ей го – от петдесетина души компания тука останахме да влачим кръста пет и то не за друго, а защото сме сравнително имотни и с потомствени позиции в обществото. суровата истина е, че в момента българия се управлява от хора, избрани с гласовете на продажните цигани, които срещу шише мастика и родната си майка биха продали, турците (които гласуват под строй) и бившите комунисти, чийто електорат гласува не само под строй, но и бойки песни хъхри. моисей е водил четиридесет години народа си през пустинята – докато не умре и последния, който помни робството. с тази алюзия визирам и себе си, но това не ме притеснява – винаги съм бил чвор, такъв и ще си умра.просто от опит знам – апатията на мислещия води до издънка на цялата социална система. или поне до забавяне на развитието й.
    а изборите за еропейски парламент не ги подценявай – това освен барометър за бъдещите избори е и много важно за цялата ни страна. наскоро бях в гърция – човече, нямаш идея какво са направили тия с клисавата си, мизерна страна! и всичко това е с евро-пари. далеч съм от мисълта, че в гърция не крадат, ама едно е да откраднеш некой лев и да уредиш тоя-оня за държавна поръчка, друго е да ти отпуснат сто милиона, парите да ги няма, ама и нищо да не е свършено.

    нема такива тъпи цървули като сегашните управляващи, просто не са истински! и тримцата! а най-гадното е, че не им е за първи път. и на тримцата.

  3. 3 hinkoff 07.06.2009 в 21:05

    Въобще не ги подценявам евро изборите. Каквото казваш за Гърция, същото, ако не и повече, може да се каже и за Испания бил съм няколко години там и знам че няма нито една дупка и по най-забутания селски път, ако ще да води само до една къща в планината. Както и да е. Трябва да ги сменяме тзи „цървули„ лошото е, че използват всякакви, даже и технически средства да не пуснат кокала, дето се вика, държат го с нокти и сополи:))
    Оргнизацията на гласуането в посолството беше безобразна, като казвам за сополите това имам предвид.Ако те интересуват подробности скокни до моя блог, току що ги описах на бързо и не ми се пише пак. Мизерници пълни, ама и опозицията къде дреме. мамка им:))

  4. 4 bozho 08.06.2009 в 14:01

    Аз си се изгласувах.
    Ама кофтито е, че ние си четем нашите си постове, а тия дето не гласуват, те или не четат, или четат по други места, дето някой добитък се хвали, как не е гласувал и е „прецакал“ политиците😦

  5. 6 гравитон 08.06.2009 в 23:04

    batpep „…знам – апатията на мислещия води до издънка на цялата социална система. или поне до забавяне на развитието й.“
    batpep, сигурно си прав, но не е ли прав и Анатол Франс, като казва, че „Обществото се оповава на търпението на бедните?“
    Като беше в Гърцията, освен яката жица на концерта не видя ли че търпението им се е изчерпало? Показаха го и на тези избори!

  6. 7 batpep 10.06.2009 в 15:14

    анатол франс е глупендър. или поне винаги съм го виждал като едностранчив мислител. не се сърди – това е моето мнение :=)

    обществото не се уповава на търпението на бедните. ВЪРХУШКАТА на обществото се уповава на него.

    а гресията нема нищо общо с жиците. всъщност… Великият концерт се случи именно там и това си има причина.

    маляките са странен народ – аз не ги харесвам като нация, но не мога да отрека:
    – тези хора вкупом, с общи усилия се стремят да направят от клисавата си, мизерна страна ЗЕМЕН РАЙ.
    – тези хора не крадат. или ако го правят то е почти незабележимо.
    – тези хора се стараят всичко около тях да е красиво – и мизерните им паркчета, и гадното им море, и сипеистите плажове, странните им къщи – ВСИЧКО.
    – тези хора не разрешават НИКОЙ да им ака на метеното – аре опитай се да пътуваш гратис в градския транспорт, аре да те видим как ще къмпираш диво и ще сечеш и гориш дървета, я сега да видим дали няма да спазваш ограниченията по пътищата или нещо друго от сорта… когато до мен спря полицай, докато чаках апапите да обиколят камънаците в атина, той не ме попита „кво праиме тука“, „за къде сме тръгнали“ или „какво работиме“, а просто – „да не би да имате някакъв проблем?“ (всъщност първо ме попита на гръцки и след като му обясних, че за жалост не говоря техния език той извика колегата си от патрулката, който попита само: do you have any problems и след като му отговорих отрицателно ми пожела приятен престой и БЕЗАВАРИЙНО (troubleless) ПРИБИРАНE ВКЪЩИ.
    – тези хора, меко казано, не толерират циганите и другите обществени кърлежи. не знам как го правят, но очевидно директивите на ЕС хич не им минават. лично аз не видях НИТО ЕДИН циганин, просяк, наркодилър или проститутка за целия четиридневен и две хиляди километров пробег из тази държава. само в солун имаше некви синкави негра, ма те си бяха разпънали катуните около пазара, който бездруго е турбо-мизерия (както всички пазари по света, всъщност).
    – тези хора протестират срещу ВСИЧКО, КОЕТО НЕ СА ДОГОВОРИЛИ С ПОЛИТИЦИТЕ СИ. правят го с хъс и злостно. струва ми се, че ако симеончо беше изтресъл простотията си за осемстотинте дни в гресия, точно на осемстотния ден тия хора щяха да му отрежат пикалото насред агората.
    – тия хора знаят какво е обществен договор. и ако някой си позволи да не спази този договор – обществото му го начуква, ама със страшна сила.

    мноого още неща мога да разкажа за гресията, при това доста различно от жицата на Великите. и за красивите, напърчени атинянки мога да разкажа, и за тантурестите, но поддържани солунчанки, за невероятните доказателства за човешката идиотия в метеора и какво ли още не.

    но няма.

    гресия е на един мой място, а границата се минава за две минути с лична карта. който иска – да иде и да види.

    яз немам повече време да разпраям, оти требе да одим да краднем нещо.

  7. 8 гравитон 11.06.2009 в 00:02

    А така! Усети ли се и какво трябва да правиш! Значи ставаш за политик и то не само нашенски, а европейски! Бе те и другите по света са същите, ама карай, за тях не отговаряме.
    То ако си спомняш, миналото лято бях на почивка в Гърция.септември 4, 2008
    БЕРЕКЕТ -снимки с размишления
    Не ми се видяха да са толкова цъфнали и вързали. Една страна дето се нада на раздробено земеделие и животновъдство с кози покрай пътищата е изветряло Узо. Завиждам и на борбеността и непримеримоста да защитят достойнството си!…
    Айде със здраве и внимателно с мислите, щото са начало на постъпките!

  8. 9 su 17.06.2009 в 13:14

    Около мен доста хора, които до скоро абсолютно отказваха да гласуват, сега взеха, че го направиха… И аз включително🙂 Та, може и да им видим края на тези „четиридесет“ моисееви години, а може и да не. Не знам. Само знам, че се опитвам да правя каквото зависи от мен и толкова. Пък каквото ще става – ще става🙂

  9. 10 batpep 17.06.2009 в 17:55

    е значи има надежда някаква

  10. 11 satyS 27.06.2009 в 22:24

    На мен мисълта на Анатол Франс ми харесва, макар в/у самия него подробен поглед да нямам. Въпросът нататък е, от какво зависи търпението на бедните – и какво го управлява.


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

юни 2009
M T W T F S S
« Май   Юли »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

дари живот!


