Архив за 17.07.2009

търсения 7

умности от мармалад

ън те така! ще спасим света!

без гащи под полата

виж сега, те гащите ти не ми пречат. обърни внимание на другото.

рипна маца на паниците

а сега де! това и аз не го знам какво означава, моля – помагайтеее…

пейзаж с крава

застани пред огледалото до планинско поточе

мъже мисли

еми да, нали сме с две глави

коли от хартия

мисля, че марката беше „трабант“, соцвозило едно такова

прошка дупка

хм. дупката ти има нужда от прошка? вариантите са два – поп или гинеколог.

от какво се надуват палачинките

ми не знам, да ти кажа. жена ми го прави с поглед, а аз дори с помпата за колата не мога, чудна работа…

музиката на шехерезада на телефона

охооо – шехерезада е имала телефон? при това с музика??? е те това не го знаех.

що е комуникация

еми ако си изгасиш компа и идеш да пиеш една бирка с хората в градинката отсреша – ще разбереш.

колко пари е четиризначна таблица

скоро си рових в старите бумаги и – о! – познай какво открих??? ЧЕТИРИЗНАЧНИ ТАБЛИЦИ!!! начи книжката е с около 50 страници… ъъъ.  бе и за пет лева щи я дам 🙂

сурово лайно

ехааа… блазе ти! къде успя да го намериш, бе! вкусно, нали? обаче ако знаеш само как е като го опечеш…

може ли да те съблека

ми зависи, може и да може. ма то по принцип аз и сам мога.

masaj za uvelichavane na gardite

ето тука е точното място, поздравления! само да уточним датата и часа, че жена ми ..ъъ.. се притеснява да се не преработим нещо.

природен газ стихотворение

абе – вие любов не знаете ли що е, та бъш за това .. ъъ .. нящо ще пишете стихотворение?!??

дюнер.шехерезада

този дюнер ще да е омаен. ако си намерил/а нещо по въпроса – драсни два реда.

готвене на камък

камъкът е труден за готвене, поради което ние, обикновените хора, не ядем готвени камъни.

нещо което лекува пъпките за кратко

е, мислех да ти кажа кое ги лекува завинаги, ама щом не те интересува…

бих пръднал

само внимавай с ентусиазма да не земеш да предобриш

как пикаят мравки

хм. клекнали? или прави? хм…

опъване на палатка в гърция

опъването на палатка където и да било се извършва съобразно инструкцията за опъване на съответната палатка. надявам се да съм бил полезен.

recepti s1s g1bi

аа, не! – тия неща ги разбира марфа, аз съм по пъпките!

дърта кака на плажа

ский са – аре ти рЕдим една далавера: колкото дърти каки искаш, че ти ги урЕдим на плажа, обаче менкам за млади. капиш?


dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

юли 2009
П В С Ч П С Н
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

дари живот!