търсения 8

чей да ви разпраям:

начи ей преди малко в моя скромен офис влиза една кокона. аз леко се притесних да не земе да си закачи балконите в нещо стърчащо, щото ако се разплиска оня ми ти силикон – нема миене, братче. та влиза момата, върти перхидролена главица насам-натам, демек – разглежда. иначе – епилирана, парфюмирана… блещукащите в злато чехлички на висок ток съм ги виждал много пъти, тяхната идея е да удължат визуално късите крачка, ама не разбрах що беше навлякла тия дънки, дето твърде ми мязат на потури. да си скрие увисналия задник сигур.

отвън татито, със свеж вид на провинциална мутра, отворИ капако на мерцедЕсо, извадИ жисиЕмо и почнА да врещи на Геле, че таа помпа, да ти Ебем и помпата, е те таа къде вчера ми я турИ бе, гей, ми таа не помпа нищо и  като се върнем че я фАнем и че ти я зАврем тая помпа у гъзО и т.н.  през това време от колата се изнизаха две дечица. деца като деца – симпатични. облечени в крещящи цветове от китайски полиетилен с пайетки.

– Анджелика, Шон – бързо обратно в колата! БЪРЗО!! – изчурулика силиконката.

начи както се бях надървил да им резна тиквите на тия, така ме напуши смях… представих си дедо им Грую от Мало Цръцлево как вряка: – Шончо бе, немой дърпа така козата за бозкитете, дедовото! Анжи, ма Избърши си сополите, ма! и си дИгни гащите!! и немой стъпа така по жабата, що че земе да те напика!!!

па ми стана жал за ората и вместо да им резна тиквите им дадох нормални цени – зер, сто и деветдесетката има нужда от поддръшка, силиконката също, както и шон и анджелика, нъл тъй?

абе бунак съм си аз, ама наистина много ме развеселиха тия🙂

друго обаче щях да разпраям:

ако някой си мисли, че олигофренията по света е свършила – дълбоко се лъже. докато ние скитосвахме из нашата рОдина свидна (казвам свидна, шото очевидно на управляващите им се свиди да отделят какъвто и да било лев за народонаселението) ето как въпросното народонаселение ме е намирало из интернетя този месец. ще речете – каквото народонаселението – такива и търсенията. па и управляващите. и ще бъдете напълно прави:

папки по краката и в дупето

ха! папките вече освен под клепачите, по ръцете, краката и къде ли още не, на някои вече и в дупето навлизат! интересно, това ще да е некакъв нов канцеларски синдром. ма сигурно е доста кофти да имаш папки в дупето, еле па ако са от ония с твърдите кори…

ЕТО

КЪДЕ?

alkoholni demoni

и тебе ли те нападнаха! марш навън, демони с демоните, чиба, гад!! но ако спреш (или намалиш поне) алкохола те ще спрат да те посещават, вервай ми🙂

какво правим след като изстискам пъпката

обърсваш си лигите, дето са ти потекли и забърсваш огледалото, което си нацвъкал/а

cherche la fame

жената, братко мой, жената..

дори във древни времена

ловец, излязъл из гората,

се стряскал, види ли жена.

макар и мускулест, и строен,

макар добре въоръжен

със нея губел той двубоя

от красотата й сразен….

а после… мрак, взаимна скука,

дела, скандали и деца…

– къде го чукаш – де се пука! –

ловецът мислел си с тъга…

страхотна песничка на тодор колев, горещо ти препоръчвам да я чуеш🙂

на младини обичаме мъже

а на старини какво обичате? кифлички?

надпис на стената в кръчмата

и квоо?

имам ли циганска магия

ако те мързи безпределно и гледаш само какво да откраднеш, ако обикаляш града с каруца и сбираш разни неща от кофите, ако не ти се учи, щото и да учиш – се тая, ако те задоволява да гниеш в кирпичена  къщурка с парцаливи найлони вместо прозорци, ако работодател, който не ти дава илядо лева, за да не правиш нищо е нарушител на човешките права, ако тия, къде дебнат да се не крадне ток са душмани, ако това, че едното от децата ти умря от дизентерия не те притеснява особено, ако… очевидно да – имаш циганска магия. да не кажа направо, че си си циганин.

когато загубим любим

ми… надявам се да не съм аз🙂

кога се разбира за олигофрения

ами в момента, в който решиш, че моят блог ти харесва

дърта но палава

чшш, какее…

кокошчици ком

привет от петльовци бг!

филми за олигофрени

тези филми вървят всеки ден по телевизора, при това абсолютно безплатно. спокойно можеш да си купиш или да си откраднеш един телевизор и да си го включиш някъде.

причина за папките

не съм я открил все още но вероятно е организиционирането или нещо такова

изстискване на сиси

много неща съм изстисквал, но сиси още не съм.

най якия ролс ройс

е как бе – моя е най якия, нали рзбирш, дееба!

помпичка за дупе

а сега де? никога не съм се замислял, щото моето дупе си е напомпано и не спада

забранено влизането

къде?

и т.н. и т.н…

смятам да прекратя следенето и публикуването на простотиите, с които ората ме намират, защото тази тема очевидно е необятна. т.е. ще си ги следя, щото ми е интересно, но няма да ви занимавам и вас с тях. ай доскоро🙂

21 Responses to “търсения 8”


  1. 1 Vladimorka 20.08.2009 в 15:39

    Хахаха, нали се сещаш, че всяка публикация за търсени пъпки, ще ти докара поне още няколко цъкания по същата тема :-))))

  2. 2 vanya 20.08.2009 в 23:59

    И на ‘ората (мен) им е интересно🙂

  3. 3 Светла (една от всичките) 21.08.2009 в 05:21

    Тази грамадна доза смях още преди изгрев-слънце ми напълни душата. Благодаря за което.

    • 4 batpep 21.08.2009 в 10:54

      хахаха, сега като си го прочетох – верно голям смях, хахах…

      сметай тая/тоя с пъпките в дупето как ли си ги е видял/а, хахаха

  4. 5 Светла (една от всичките) 21.08.2009 в 19:14

    Ми набарал си ги е сигур…

  5. 6 Божо 21.08.2009 в 19:50

    Бат Пеп,то от такива имена циганската махала стана италиански квартал.Иначе това с пъпките е блестящо🙂 Само коя е тази Сиси дето ги изтисква ? Да не е патентовала някаква нова техника “ Изтискване по Сиси“? А може да има и „Изтискване по Павлова“.Ей как се развива светът….

  6. 7 Щирлиц 22.08.2009 в 19:28

    🙂 и какво излиза сега – който не те търси в интернет, ти идва на крака и ти пак недоволен. Няма и няма угодия …

  7. 8 Силвина 23.08.2009 в 00:31

    Не спирай да ги публикуваш, моля – винаги се смея от сърце на този тип публикации!🙂

  8. 9 batpep 23.08.2009 в 08:44

    бе и аз се чудя дали да ги спирам. вчера знаете ли по кво са ме намерили?

    как да си удалжа краката😆

    щирлиц, айдентифицирай се, щото нещо не мога да те разбера🙂

  9. 10 неиндентенфицируем 23.08.2009 в 09:52

    шегички бе @Batpep🙂, Щирлиц иска да каже че описаната фамилия (кокона, мерседез и поколение) едва ли са те търсили по и-нет и пак са те намерили, пък ти се цупиш на тези дето са те намерили по отличителни белези (ключови думи)🙂

  10. 11 UZUMAKI 23.08.2009 в 13:55

    Ахахаха, да. И аз пусках на няколко пъти ключовите думи, довели ордите олигофрени из Нет-а до блога ми; има няк’ви особено скандални.

  11. 12 Макс 27.08.2009 в 07:52

    Хахаха. Аз се доведох до тук от блога на Графа и с усмивка на уста (заради статията)се светнах, че е настъпила промяна в модата за детските имена. Едно време бяха:Зоро, Армандо, Рамбо и тн.

  12. 13 Ivet 28.08.2009 в 05:34

    хахахаха, голям се смях, никак няма да се разсърдя на следващи емисии, макар и да докрват все по-откачени орди.🙂

  13. 14 van444eto 28.08.2009 в 13:00

    Батка… не знаех че си си удължавал краката…. мислех че на море си бил…. а то, к`во…. и що па точно краката???? А, всичките ли крака???… ъъъъъъъъ….. шЪ мА прощаваш, ама…. любопитско ми е….

  14. 15 Nautica 31.08.2009 в 04:42

    хахахаха, голям се смях, никак няма да се разсърдя на следващи емисии, макар и да докрват все по-откачени орди.🙂;. All the best!!

  15. 16 batpep 01.09.2009 в 09:27

    ванччче, кака, нали знаеш, че дължината и степента на косматост на всичките ми крака можеш да си я провериш и самичка, щом чък пък толкова те интересува, батюото🙂

  16. 17 van444eto 01.09.2009 в 21:25

    Е, след т`ва еротично ми ти предложениЙе, изобщо не сЪ чуди, че блога ти ще стане „ОПЪЛЧЕНЦИТЕ НА ШИПКА 2“ Ей, сЯ, ш` видиш ти прииждащите орди!!!!! И ще имам късмет, ако изобщо успея до се докопам до нЕкой крак…. камо ли па космат….

  17. 18 batpep 02.09.2009 в 14:26

    ъ.

    ноо мъ уплаши.

    ти ако знайш кък ма търсят из нетя – ща идиш и ща са завийш презглава. нали казах още в началото, че ще публикувам само тези, които според моите морални норми са ъъъ.. нормални. или си забравила?

    дреме ми на крака кък щели да мъ търсят

  18. 19 legrandelf 09.12.2009 в 19:18

    Не обръщам внимание на думичките (щото съм им свикнал), но виж историята (макар и не трудна за намиране в ежедневието ми/ни) е с финес по приятному разказана🙂

    Чудничко, както обичам да казвам🙂

    П.П. Поздрави, Ако че арната марфирона се е угнявила засукано у офисо ти в края на огъстиньо каледнарен🙂

  19. 20 Албена 04.12.2010 в 05:41

    Току-що се разбрах за олигофрения. За пръв път попадам на „търсенията“ и са наистина разтърсващи.


  1. 1 Нещо интересно за четене (избрано от блоговете) | Пост-скриптум инфо Trackback по 23.08.2009 в 20:33

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

август 2009
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

дари живот!


