по детски

от известно време като тръгваме да се цункаме за лека нощ татината щерка ме посреща с широко отворена уста, съвсем като шаран. а снощи гледаме неква тъпня, дето шарънката се лигави с бат ръсел кроу и сички се пуцат с пищове и така. та по едно време шарънката и ръсел се сграбиха да са цаливат и диването рече:

– тати.. мамо… виж, виж как се.. ЛАПАТ!

9 Responses to “по детски”


  1. 1 deni4ero 14.09.2009 в 13:52

    😆
    а Деница преди питаше: „Тоя чичо какво прави на лелята?“

  2. 2 mikiblue 14.09.2009 в 18:01

    точната реплика беше: тати, мамо, виж.. тези се лапат:mrgreen:

  3. 3 batpep 14.09.2009 в 18:47

    хаха… е, аз очевидно съм спял повече дори и от вас двете, взети заедно😆 ама си спомням, че ми идеше да отвърна:

    – ми щото искат да се изядат, малко сънце🙂

  4. 4 Ани 14.09.2009 в 20:26

    Бате, батее… порадвай й се още малко, че бързо расте, по-бързо от нас навремето, бавноразвиващите се мадами.

  5. 5 вили 14.09.2009 в 22:37

    Ха така пишете, за да си спомняте с умиление след време колко сладко детенце е било. Колко бързо научават всичко! Или може би ние сме били бавно развиващи се? 😉

  6. 6 Макс 15.09.2009 в 10:13

    Ааа, растят си децата. И ние навремето растяхме🙂 Понякога задават такива въпроси, че направо се чудиш какво да отговориш, и ако ги финтираш нещо, веднага се усещат🙂

  7. 7 Павлина 15.09.2009 в 18:15

    Продължение на коментара на Макс, подкрепен с пример. Най-добрият отговор е директният, обаче родителите, кой знае защо, си мислят, че децата не са дорасли да го чуят. А те понякога просто искат да получат от по-висока и авторитетна инстанция потвърждение на нещо, което знаят.

    Една вечер, както си седим и си говорим за ежедневни неща (вероятно дъщеря ми е била на около 5 години тогава), ни беше зададен от упор следният въпрос:
    – Какво значи да покажеш на някого среден пръст?
    – Амииии… това е много обиден и лош жест.
    – А какво значи точно?
    След кратко замисляне пак продължаваме да увъртаме:
    – Все едно че казваш много обидни думи на този човек, на когото показваш среден пръст. И ти не бива изобщо да го правиш.
    Следва замисляне от страна на Божена, а после:
    – Хм, аз пък си мислех, че значи пенис.

  8. 8 batpep 15.09.2009 в 18:50

    ние с ния си говорим направо. аз не се опитвам да я пазя от неопазваемото, нито пък тя ме жали. не знам какво ще стане, просто знам, че не лъжа и ми е спокойно. струва ми се, че единственото, което мога да направя за нея, е да й покажа ясно какво одобрявам и какво – не. както и да й докажа, че човек трябва да се бори за това, което одобрява и харесва. това е – простичко, нали🙂


  1. 1 ниини лафове (поредица) « mikiblue Trackback по 27.09.2009 в 15:25

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

септември 2009
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

дари живот!


