за кръстьо

преди неколко дни беше кръстовден, та реших да звънна на кръстьо. е да, ама се оказа, че с поредното затриване на жисиема съм му затрил и номера. доядя ме и реших да напиша пост в негова чест.

––––––––––––––––––––-

с кръстьо се запознахме в казармата. едро момче, малко над два метра и не повече от сто и петдесет кила, картечарче. не помня точно откъде беше родом, трявна ли, троян ли… абе некъде от балканя. симпатяга, усмихнат и благ. минаха години след като се бяхме уволнили и кръстьо, естествено, цъфна в софия. да учи или нещо подобно.

––––––––––––––––––––-

една нощ звъни жисиема, сам не знам кък успях да го чуя. вдигам.

– ъ?

– копеле, кръстьо се закла!

– ммнъ?

– кестен, помагай бе, копеле – кръстьо се наряза кат свиня!!!

– аа.. ъъ.. и кво кат се заклал.. кой се заклал? а ти кой си бе, педал?!

––––––––––––––––––––-

кръстьо беше, меко казано, едричък. имаше си комплекс човека – щото е едричък и бая се поти, та страдаше от фобията, че и бая мирише (лично на мене никога на нищо не ми е миришел, ама нейсе. е, като пръднеше… ама това вече е друго). та човекът страдаше от мания за чистота, даже така се запознахме, в ареста. аз бях там, щото бях избягал, за да… ъъ.. абе както и да е, а той беше там, щото също избягал, но за да иде до градската баня да се изкъпе.

след години, когато цъфна в софия, се наложи да го водя на лекар. беше се обринал целия, пък на един много близък приятел баща му беше най-известния алерголог и го заведох при него. след тежка серия турбосложни тестове и нам си кво още отиваме на среща с Доктора.

– хм.. ти, момче, с какво се къпеш? – погледна изпод очилата Доктора.

– амии.. със сапунчета, понякога с шампоан.. – мънка дебелия.

– а какви сапунчета, шампоанът какъв е точно? – не мирясва Доки.

– еемии.. квито си намеря, купувам от аптеките предимно…

– мхм… и колко често се къпеш?

– аамии… четири-пет пъти на ден… е не мога по-често, съжалявам!!!

да не разпраям по-нататък, ама Доки тогава му забрани да се къпе повече от веднъж на ден и обривите минаха, и кръстьо ми беше страшно благодарен, и така.

––––––––––––––––

та кво станало оная нощ. били на купон и се изпонапили. имало само един кенеф и сичките го ползвали…ъъ .. обилно, щото бирата била развалена, ако може да разберете какво имам предвид. на кръстьо му било гнусно, обаче по едно време го напънало и – ще не ще – влязъл в кенефа. понеже обаче защото го било гнус от мизериите човекът  вдигнал седалката и стъпил с двата крака върху чинията. тя обаче била пукната и се поцепила, а кръстьо със сичките си два метра и стоинамсиколко кила се нахендрил отгоре на развалините й. когато отидох там сичко беше в кървища и месища. и пак добре, че не си беше разпрал ректума и ташките си му бяха по местата. тоя човек сигурно курбан прави на тая дата.

––––––––––––––––––––-

та такива ми ти работи. честит имен ден, кръсте!!!!!

пп
абе всъщност не помня точно дали човекът се казваше кръстьо или фамилията му беше кръстев, ама карай да върви🙂

2 Responses to “за кръстьо”


  1. 1 Макс 17.09.2009 в 09:01

    Много реже порцелана от тоалетна чиния. Направо се е разпрало момчето. Относно чистотата, аз в казармата не се бях къпал 4 месеца и естествено след тези месеци с мен стана нещо, та след като се уволних се къпех по няколко пъти на ден. Обаче за няколко години това отмина и сега съм в нормите. Всеки си има своите налудности , които се оправят с времето, защото постоянно се променяме. Готино си я написал статията🙂

  2. 2 Pippilota Mentolka 18.09.2009 в 14:20

    Ужас, Бате! Аз се чудя как така има жени, дето се катерят по ръба на супника, ама за мъж не бях и помисляла! Ужасен смях😀


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

септември 2009
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

дари живот!


