Търговски неволи

Разговор край барбекюто:

… е нема, бате, реших да спра калимерата с тия манафи, дееба и чужденците. От десет години им продавам скъпите боклуци, копам като идиот на пазара, а далавера никаква. Е, не е чак никаква, ама не ме кефи. Начи – тия ми дължат едни пари по фактура и аз им викам – аре бе, къде са ми парите?! Оня ми се пули като жаба и вика – е хубаво де, ти нали имаш наша стока при тебе, даже за повече пари. Начи праиме така – прифащаме си нашето задължение и остава да ни платиш само сто хиляди. Викам – ский сега, аре вие да си ми дадете парите, па си зимайте стоката, хич не ми е изтрябвала, бездруго само магазинаж й плащам. А оня – ее, ма тя така и така вече е при тебее, кво да я лангъркаме напред-назаад, ми то и ние не я щем, щото то тва са стари модели, ти нали затова си ги избра, щото са с по-тънка ценаа, дрън-дрън.

Абе ти разбираш ли – се едно да тръгна да се развеждам и жената не само че не ще да си събере парцалите и да се маха, ми и да иска да й ги плащам, ебаси!

2 Responses to “Търговски неволи”


  1. 1 scanman 09.10.2009 в 09:24

    Сещам се за оня разказ на Чудомир за майката и лихвите

  2. 2 Макс 12.10.2009 в 11:02

    Егати напрежението 🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

октомври 2009
П В С Ч П С Н
« Септ   Ноем »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

дари живот!


