търсения 10

Търсенията към блогоидното на моята скромна  личност стават все по- …ъъ .. интересни, да речем. Забелязвам също, че търсещите стават все по-.. ъъ.. креативни, примерно. Трябва да ви споделя, че е голямо забавление да ги наблюдавам:

😆

ами като банката ще е забравила няма ли

няаама, миличко, няма. освен това банка да забрави е нонсенс.

Приказка без край

ПРИКАЗКА БЕЗ КРАЙ

е чух де, не съм глух!

колко време втасва джибри от грозде

еемии… колкото е необходимо, като че ли.

аа – изключително интересни са сексуалните ценности на посетителите ми:

goli babi

има ги много по плажовете на „елитните“ ни курорти – слънчев бряг, златните, албена..

Надървен Мъж

Eла да ме Видиш Сутринн!

vibratori 20lv

да не земе да те фане ток само!

под полата гола бях

охоо – вече го избиваме на поезия!

лайно от гъз на дърта

красота, нали?

gole pishki

не разбрах – горе пишки! или – доле пишки!

провиснали срамни устни

срам!

голи каки по чорапи

оппаа.. ама що по чорапи? а как ще им осмучеш пръстчетата като са по чорапи?

неплатен лизинг васил

да бе, чух че го бил закъсал човеко

обичам те

интересен и оригинален начин да ми го кажеш🙂

suleneva

ъ?

бляк найт

на бляк сабат ли? или на ричи блякмор?

по колко стотинки се изкупува хартията п

мога да ти дам информация от времената, когато бях чавдарче. тогава вървеше по шест стинки килото, ако е от списания.  ако са вестници – 3ст., а кашоните бяха по 2 ст. май.

колко живеят кравите

докато не ги заколят

твоето диваче

супер си е  дивачето ми🙂

problemi s komunikaciqta

нда. забелязва се, че са наистина сериозни.

на живо от голгота

човече, направо ме застрелваш! това предаване го правих преди повече от две хиляди години!!!

куче колкото една длан

но по-голямо ти не си ми нужно..

кольо клошара

той е голям симпатяга и добряк. всъщност ми е чичо.

atzedetze

aaaaaaaa! jako!!

информация за др. мазнейкова kolko vzima

другарката мазнейкова, както всички другари, ще ти vzeme tolkova, колкото имаш, че и отгоре.

до палатката

е точно там ли намери бе, пфуу!

плетени чорапи

този вид чорапи май го обсъждахме вече. също и съответните каки.

водата в камината ври

ми махни капака и духай!

мания грях с свинско

охоо – любимият ми грях ти е мания? бравос!

стихотворение за палачинката

още не съм го сътворил, но благодаря за подсещането, ще се заема тутакси

изстискване на ръка

ръка се изстисква трудно, поради което първо отрязваме ръката, след което използваме пасатор – тогава всичко изтича, а ако пасаторът е достатъчно мощен от костите и костния мозък на съответната ръка се получава чудна уплътняваща консистенция

чичо гърга питич

нее – кольо клошара ми е чичо, не разбра ли вече! тоя е нечий друг чичо!!

чушките на жоро

неговите чушки наистина са уникални!

как да направя подчинена папка

вероятно имаш предвид – пъпка? щото аз от пъпки разбирам, не от папки. та значи – когато хубаво разчоплиш основната пъпка, до нея обикновено излиза нова. това е то подчинената пъпка.

врачуване на лист

дотам още не съм се образовал. мога на кокали, мога на боб, а ако си младо, симпатично маце – мога и на пъп.

какво е барки

още не мога да си обясня. мисля, че е свръхинтелигентно извънземно, приело образ на куче.

болничен за дете на бащата

хм. на детето ми не искаха да издадат болнични, защото било дете. идиоти!

страхливите мъже

по принцип страхът е признак за интелигентност. при мъжете, обаче, може и да е признак за мухльовщина. трябва да преценяваш на място кое какво е и защо такова е.

qstiq bez pirjene

я пак?

папки с бели връхчета

вж. по-горе (подчинени папки)

problem s jenata

ni moj taka, bro, ako ima6 takaf problem prosto q prebii men

uik

6liok

аз и олигофрения

кажи, кажи как вървят отношенията ви. видно е, че се сближавате🙂

как да се отопляваме

де да знам, пробвай с печка. ако ти е скъпо вземи си жена, да търкате бутове. ама трябва да те предупредя, че този метод е още по-скъп🙂

сънчо e mazen

ми не го яж togava

kade jivee kravata

ако имаш предвид счетоводителката ми – в „банишора“

и т.н. и т.н. …..

9 Responses to “търсения 10”


  1. 1 Светла (една от всичките) 04.11.2009 в 10:32

    Ооооох! Задавих се от смях! И очилата си омазах – със сълзи!😀

  2. 2 hinkoff 04.11.2009 в 13:22

    аз и олигофрения

    кажи, кажи как вървят отношенията ви. видно е, че се сближавате-хахах

    Напредваш батка,посоката е вярна, то е очевидно:))

  3. 3 Svetlina 05.11.2009 в 10:54

    Нееееееееееееееееееееее🙂
    Ако някой ден ме уволнят за смях в офиса, гаранция ще е заради чичо ти Кольо Клошара! Между другото тия чорапените търсения… да имат нещо общо с мен?

  4. 4 Marfa 06.11.2009 в 19:26

    Искам си стихотворението за палачинката пък!😀

    • 5 batpep 06.11.2009 в 21:24

      палачинка-малачинка
      ще я спапкам аз докат` си спинкам!
      пък ако е с лук и майонеза –
      ще я ям дори с протези!

      а ако пък има гъби –
      даже и да няма шунка –
      ще познае мойте зъби
      още докато я цункам.

      ха! видя ли?! отне ми към 2 минути.

      айде сега ти напиши стихотворение за ориза с гъби или гъбите с ориз или каквото там беше

  5. 6 Модерната вещица 09.11.2009 в 12:18

    „На живо от Голгота“ е книга на Гор Видал. Само за информация🙂

  6. 7 Модерната вещица 09.11.2009 в 12:23

    Аз малко чел-недочел, давам информация … ти си запознат, очевидно🙂

  7. 8 Макс 09.11.2009 в 22:45

    Бате Пепи много смешно :):)

  8. 9 batpep 10.11.2009 в 09:45

    оох

    ако оставим майтапа настрана изобщо не виждам каквото и да било смешно, ама нейсе


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

ноември 2009
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

дари живот!


