Държавата Му отвръща на удара ми

Очевидно прочели предишния ми пост, модрите ни управници решиха да решат решително както проблемите със съотношението на парите, които давам за колата си относно парите, които давам за здравеопазване, така и кардинално да решат всички проблеми на обществото ни. Та ето, значи, какво зачита в пресата моята скромна личност днес:

„Паркирането в идеалния център на София да стане абсолютно забранено извън паркингите, а навсякъде другаде на територията на общината да се плаща, иска шефът на транспортната общинска комисия Радослав Тошев (ГЕРБ). Той предлага идеята да залегне в цялостна концепция за организация и контрол на паркирането.

До 2 месеца Центърът за градска мобилност трябва да изготви план, който да раздели столицата на нови зони за паркиране. В идеалния център се обмисля да се въведе „червена зона“, където паркирането ще е абсолютно забранено. В кварталите зоната ще е „бяла“, т.е. за да паркират пред блока си, столичани пак ще плащат, но това ще е най-ниската тарифа. Досегашната „синя зона“ остава, но ще се изтегли извън идеалния център. Най-вероятно ще бъде въведена и четвърти цвят зона, която ще обхване територията в широк център. Тепърва ще се уточняват тарифите в различните зони. Приходите ще отиват за модернизиране на градския транспорт.

Зонирането трябва да е обвързано с подземните паркинги, които общината възнамерява да строи, но всъщност ще започне да се въвежда далеч преди тях, стана ясно от обясненията на Тошев. Сега паркинги има само около метростанциите, но те са на груб строеж и не се използват, защото общината няма пари за довършителни работи. За всички останали общински терени тепърва ще се залагат пари в бюджет 2010 за работни проекти. Това означава, че паркирането ще стане платено за всички преди общината да е осигурила алтернатива на гражданите си къде да паркират. Вчера в комисията обаче идеите не срещнаха никакъв дебат и бяха подкрепени единодушно.

„Платеното паркиране ще важи навсякъде – булеварди, малки квартални улици, дори за пространството пред блока. „Хората разсъждават по социалистически и си мислят, че всички улици са народни, а те заедно с междублоковите пространства са общинска собственост и за да паркират, гражданите трябва да си плащат“, аргументира се Тошев. Той подчерта, че няма да има територия, където хората да паркират свободно и безплатно, като „новата паркинг политика ще обхване всички квартали, дори и Банкя“. Целта по думите на общинския съветник е да се стимулират хората да използват градския транспорт, а центърът да се освободи от коли и да се даде на пешеходците. Тошев стигна дори до заключението, че историческият център ще бъде затворен за коли. За да се ограничи огромният поток от автомобили към центъра, ще се предложи да се увеличи няколко пъти цената за паркиране в „синята зона“. В момента столичани плащат лев за един час престой.“

Хвала! Хвала, о, Премудрий!!

Ами да, ето как всъщност бате пепи ще Ви дава много повече за колата си, отколкото Ви дава за коремната си кухина!!!

Ама, кажете сега честно – не е ли Гениално? Ми ето ти го ресурса за непрестанно напълване на непрестанно празнещата се хазна!!!! Ми замислете се малко – та ние непрекъснато безплатно (засега) дишаме въздух, който не е наш! Поради липса на градски тоалетни безплатно (засега) пикаем в общинските храсти!! И безплатно (засега) си зяпаме насам-натам към грозни сгради, които не са наша собственост!!! А велосипедляците? Тая сган, дето не само че никви данъци не плаща за превозните си средства, ми и има наглостта да си кара безплатно колелата по красивите общински алеи, че даже и безплатно си ги връзват със сиджимки за общинските колци?! Да оставим настрана, че тия дишат два пъти повече от другите, зяпат като невидели и пикат из храсталаците като кучета? Апа  колко много вода пият – не е истина…

Представяте ли си?

7 Responses to “Държавата Му отвръща на удара ми”


  1. 1 Mila 19.11.2009 в 12:50

    …клаха народа така, както и турчин не го е клал…

  2. 2 Svetlina 19.11.2009 в 13:30

    На мен пък ми харесва. Колата трябва да се превърне в лукс за двама-трима избрани, ако искам да имам правнуци. Пък който иска да си ходи с колата извън града, да си вдигне гараж. Един таксиметров шофьор ми разказа как свещениците си спират колите пред църквата Света Неделя и как веднъж някакъв човек прескачал колата, защото не можел да излезе от сградата.

  3. 3 hinkoff 19.11.2009 в 13:46

    Мда, лошо батка. Тези се напъват да надминат и Лондонските „евреи„ в отношението към паркирането. Като казвам евреи имам предвид хора, служители, тарикати, мошенници,хайдуци и всякаква пасмина докопала се до някаква власт. Все „умници„ които искат да печелят дори и от „наличния въздух за дишане„ както казваш. Ще дам пример как стои въпроса с паркирането в Лондон.
    В идеалния център с размерите на София има една зона,congestione charge се казва, където за да влезеш с кола от понеделник до петък от 08 до 18 ч. трябва да платиш 8 паунда. Отделно от това за паркиране в тази зона горе долу пак от 08-18ч. плащаш по около 3-4 паунда на час, някъде може и 2,50. След 18 часа до сутринта можеш да паркираш и безплатно, НО в тази зона има места които са запазени за паркиране единственно за живеещите там.Там не можеш да паркираш, освен ако нямаш разрешение от някой от собствениците или наемателите Там. По същия начин, такива зони в по-близките до центъра райони има запазени навсякъде, отделно има места и за платено паркиране. В по-отдалечените от центъра квартали, като моя например, паркирането е безплатно по всяко време. Естественно около Бъкингамския дворец, White house,Downing street не можеш да паркираш, освен ако не си кралицата или Гордън Браун.
    Всъщност, организацията по паркирането в Лондон е доста по-сложна и човек трябва да мине специален курс докато я научи, но в общи линни е това.
    Предполагам, че идеята за паркирането в София е заимствана от тук, но в това което цитираш никъде не се споменава за задължителните места за БЕЗПЛАТНО паркиране за живеещите в центъра.
    Извинявам се за дългия коментар, но просто давам едно сравнение за да стане по-ясно.

  4. 4 batpep 19.11.2009 в 14:02

    е аз не коментирам. само констатирам. за съжаление главното, което констатирам, е липсата на всякакво движение в междуушието на .. ъъ.. „новите“ ни управници. батебойко от години иска да забрани на колите с регистрация, различна от софийската, да влизат в града изобщо. да се били направели паркинги и хората от провинцията, които имат дела в софия, да ползват градския транспорт. аз бях съгласен донякъде с тази идея, ама как ще дискриминираш хората по този начин? а при тоя смотан градски транспорт как тия хора как ще се придвижват? няма как.

    отделно – ми аз съм си кореняк софиянец, ама кво да направя, като работя за варненска фирма и служебната ми кола е с варненска регистрация? и ти мани, ми и с нея работя по цял ден и ходя къде ли не из града. а без кола не става, щото работя с тежки стоки и пари, и ако ме надушат апашите ще ме обират през три минути, ще се храня предимно с бой, а може и новия мохамед да родя.

    но стана дълго. прекратявам. работодателите ми плащат за друго, не да решавам проблемите на държавата и софия (която всъщност и за жалост е половината държава) в частност.

  5. 5 Marfa 19.11.2009 в 20:04

    ВЪН СОФИЯНЦИТЕ ОТ ВАРНЕНСКИТЕ ФИРМИ!!! НО ПАСАРАН! ВЕНСЕРЕМОС! ПУЕБЛО УНИДО ХАМАС СЕРА ВЕНСИДО! И пр.😀

    Са, аз колите нема ги коментираме. Обаче отдавна го мислиме най-официално да внесеме предложение България да се раздели на две части: София и Провинция. От своя страна Провинция че я разделиме на неколко по-малки полуавтономни области с центрове Варна, Пловдив, Бургас, Благоевград и да речеме, Велико Търново. Последното дори си има и запазени крепостни стени, с които да се варди от разни навлеци. Некъде около Мездра че издигнеме Великобългарската противомакедонска стена, която че ги дели двете държави. Провинция че плаща васален данък на София, в замяна на което провинчаните че имат правото да влизат във въпросната, обаче само ако ползват некакъв местен транспорт.

    Съответно сметаме, че е уместно и правилно отново да се въведе военната повинност с цел жителите на новообразуваните държави да се вардят едни от други.

    Ъъъъ… Извинете ме. Ядох май повечко печена тиква и ето го резултатът.😳 Бацо, ни ма бий!😦

  6. 6 hinkoff 19.11.2009 в 23:00

    батка да не ти пука. тези въпроси с паркирането са кошмара на големите градове и всеки град си го решава сам . лондонския пример го давам като екстремна изцепка в грешната посока. но все пак има и добри неща които могата да се взаимстват, просто трябва да помислят тези тикви, поне малко
    макар че това което предлага този ми изглежда още по-авангардно обирджийство от лондонското:))

  7. 7 batpep 20.11.2009 в 09:01

    хаха, марфе, като каза вън шопите от варненските фирми та се сетих за фатмака в казармата, дето една сутрин на развода вика на капитана – дай ми, вика, двама софиянци за днеска. е що па софиянци, вика капитана. абе трябват ми софиянци – инати се оня. по-интелигентни са. я, що па да са по-интелигентни – кодоши се капитана – на добричлии, да речем, кво им е. абе дай ми двама софиянци, тия мое и да са мърди, ама само от четенето на афишите са по-интелигентни😆

    фатмак, кво да го прайш.

    та в тоя ред на мисли да ти кажа как станах служител във варненска фирма. беше ме стегнала нещо шапката и бях споделил с неколцина приятели, че искам да се махам от фирмата, в която работех (между другото тя пък беше козлодуйска, даже се кодошиме с приятелите, че точно аз никога не съм карал служебна кола със софийска регистрация😆 ). та по едно време звъни един апап и вика – баце, има едни медузи тука, търсят си човек, ако искаш иди ги виж. що па не, отивам на интерву аз, лъжем се квото там се лъжем с хората, по едно време шефчето вика – я да излезем да пушим по цигара. излизаме и той вика – бате, ако искаш и имаш възможност – можеш да почнеш още утре. бре, маамустара! – чакай бе, човек. аз не съм некъф измушляк, имам си условия, дай да говорим за пари. парите – вика шефчето – ги имаш, и процент отгоре щи дам даже. абе ти ако знаеш с какви олигофрени правя интервюта тука от три дена вече, направо се бях отчаял!

    та така – работа има, кой да я върши няма. матряла е лош, дето вика батебойко, очевидно гледайки се в огледалото🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

ноември 2009
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

дари живот!


