сутрешно

сутрин, поради собствената си специфика (ха! интересна интертекстуална тавтология) аз съм ъъ… абе – неадекватен. но това, което наистина ме вкарва в джаза, е ежесутрешният диалог с чорлавата ми дъщеря:

– тати, ти къде отиваш?

– мнъ.. ъъ.. ми… на работа.

– добрре! и да слушаш рработата! и довечерра да се въррнеш!

8 Responses to “сутрешно”


  1. 1 deni4ero 29.11.2009 в 22:58

    😆 и испанците така натъртват на рррр-то 🙂
    А Деница казва „… и да се пазиш, чу ли?“

  2. 2 Павлина 30.11.2009 в 08:33

    Тук не мога да се въздържа и да не споделя един дочут вопъл на детската площадка. Едно момиченце, което вече можеше да произнася този тъй труден звук, го слагаше и там, където изобщо не беше нужно: “Рюрейте ме! Рюрката спира!”

    Дъщеря ми пък в началото произнасяше “р” аспирирано и казваше например “Петърх”.

  3. 3 mikiblue 30.11.2009 в 13:38

    интересно е да бъдете свидетел на този диалог :mrgreen:

  4. 4 Marfa 30.11.2009 в 15:27

    Това за „рюрката“ ми напомня на случай от мойто детство. Понеже аз докъм шестата си година произнасях р-то а ла франгата (хич не го умеех тоя звук), а братовчедка ми се научи да р-ка още от невръстни пелени, както се казва, та тя много се гордееше с тази си способност. И веднъж пътуваме с колата, при което аз виждам морето и възкликвам: „Храдостинче (хр = френско „р“), виж мохрето!“ Леля ми се обръща и измърморва: „еййй, не го научи ти това р!“. Това, естествено, предизвиква братовчедката да си покаже способностите, но от нейната страна море не се вижда. След кратък размисъл нашта се сеща как да се похвали: „Како Весе, виж ррррррребето!“

    😀

  5. 6 van444eto 03.12.2009 в 12:26

    Когато мой`та щерка се научи да казва „р“, започна да ги разменя с „Л“ и да го блъска където и харесва. Редовно имаше пРясък в маЛатонките и искаше да има собствен кРюч от вкъщи за да си откРючва сама вЛатата.
    Толкова са сладки в този период. Така се раждат бисери, които остават цял живот. До ден днешен се бъзика сама и редовно си тъЛси кРЮчовете.
    Радвайте и се, докато е такава.

  6. 7 batpep 03.12.2009 в 15:57

    хаха, ванчее…

    чеки, че щях да изтърся поредната си простотийка… :mrgreen:

  7. 8 van444eto 03.12.2009 в 17:34

    Ааааааааа, сефте комендантски!!! А, кажи си какво ти е на душата…. езика…. пръстите….


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

ноември 2009
П В С Ч П С Н
« Окт   Дек »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

дари живот!


