търсения 11

Георги Кушвалиев

ИНТЕРНЕТ ИНТЕРНАТ

Съдбата рано ги избъгала,

животът хакнал ги отвред

и ето ги – клечат над Гугъла

с надежда за добър съвет… 

Е като Жоро втори няма! Ня-ма!!!

Ти глей само кво стаа и тоа месец:

чушки-шипка без варене

е те това ми е специалитето! готва го само на специални празници.

кисело мляко вкиснало

стига бе! откъде го купи това?? невъзможно, те обикновено карат по три години без да се развалят..

олигофрения филм

засега само пишем, но скоро може и да се снимаме🙂

нещо за папките

нещо:mrgreen:

кичозно облекло

джиткам по дънки и фланелка. зимъс турам и един пуловер. отдоле боксерки, ама с отвор за пикане. чорапите памучни или, в краен случай, от бамбук.  най–отдоле предпочитам с обувки, че с маратонки ми е селско. добре ли е?

sms love za izvinenie

ako ma zareji6 za si skyna rizata i z go nApusna toa juotq!!!

Ко стаа

ми биа

лайното

и за него щях да пиша стихотворение, ама..

мъже бръснете ли си гърдите

лично аз – не. нищо не си бръсна. обичам като повърна да ми остане нещо, все пак. обичам да смърдя, мухите да се вплитат в къдрите ми…

пъпка на гъза

кофти, майна. особено ако си с шкембе – ич не може да си я изстискаш😦

kak se pravi kiselo zele

be ti lud li si kyf si – to se prodava! i se qde!!!

няма вече добър вечер

еех.. това ме навожда на мислата, че вече няма и добро утро…

свинска изненада

вероятно да влезеш с нож в ръка в кочината и свинята да я няма?

какъв е истинския номер на шехерезада

а де?

при къкви условия влизаш отново в здравн

..ите заведения? пий здраво спиртни напитки, произведени в софия, въпреки че и майните не се дават. също така може да скочиш от влак, примерно. в движение когато е. а може и да дойдеш в офиса ми и яката да ме ядосаш.

мухлясал кашкавал

най-добре мухлясалия кашкавал съм виждал в едно гаражче в надежда. може и във враждебна да беше. но пък и в бусманци са добре мухлясали.

до краката голи каки

глей са, каките или са напълно голи и са ти в леглото, или изобщо не ми ги хвали.

п-та

пък аз вече мога да напиша буквата „ждръ“!

лайно в асансьора

мноого е гот да е в асансьора, супер е.

НАЙ ЯКАТА МАРИНАТА ЗА МЕСО

я правя аз. точка.

концерт на моцарт

доколкото съм чувал той не концертира вече от едно известно време.

схема стълбищно осветление

кво?

гноен пръст

баце, ама верно ли пръста ти е от гной?! лелее.. представям си пишката ти от какво е!

капака на колата корема

капака на колата ти има корем? или коремът на колата ти има капак? или коремът ти има кола с капак?

омлет с яйца

 ми не знам, аз го правя с други работи.

песен за шкембето

баце, страхотна идея!

кому

ми никому нищо и все виновен.

от ка кво се ис потяваш

от такива като тебе.

my life is chalga

еми.. лоша карма, кво да прайш, деба..

спинкам

блазе ти

каква е заплатата в телевизионен сервиз

това е едно тайнство, което мога да ти разкрия срещу седемдесет лева.

какъв ми се пада брата на баба ми

ба ли го.

na mama pod polata

откъдет си излезнАл, баце, нема влизане. пробвАл съм, вервай ми! тоест – има, но не по същия начин и не на мама🙂

папки pod клепача

боже! колко мъка има по този свят, боже!!!

най цените неща за един човек

човече, ако този блог е едно от най-ценните неща за тебе – по-добре Иди се грЪмни. може и да се обесиш, разрешавам. но най-добре е и двете, като яворов (това е един поет, който очевидно не познаваш, ама то няма и как да се запознаеш, щото той е умрял вече).

и т.н., и т.н….

8 Responses to “търсения 11”


  1. 1 vilford 02.12.2009 в 18:20

    Още се смея гласно на коментара ти за „омлет с яйца“.😆

  2. 2 linbul 02.12.2009 в 19:07

    🙂 все повече се кефя на коментарите ти под безумиците… Отскоро те намерихме и сега цялата фамилия ми бръмчи кога ще е следващата ти колекция бисери. Не че подценявам собственото ти творчество де…
    А по повод „от ка кво се ис потяваш“ напоследък изумявам от странностите на б1лгарскиq език. След масовото „незнам“ дойде ред на „здравей те“ и прочие извращения… Странно какво следва, сливаненацелиизречения или раз член яване на съставните буквички.
    Щях да забравя… Благодаря!🙂

  3. 3 Ани 02.12.2009 в 19:23

    Бате, ти сигурно знаеш, че колкото повече ги блогваш дивотиите, толкова по-често чичко Гугъл ще праща хората към тебе с подобни търсения. Не се оплаквам де…

  4. 4 batpep 03.12.2009 в 09:16

    ама аз ги блогвам с определена цел. ако се върнеш назад ще забележиш, че първите дивотии в търсенията се появиха мноого отдавна, нищо подобно не бях блогвал. което означава, че дивотиите си съществуват, просто чичко гугъл се чуди накъде да ги праща и със специфичното си чувство за хумор ги праща тука.

    идеята ми беше да се получи нещо като картина на нашето общество. и при товасамо на хората, които все пак имат достъп до интернет, щото има и по-зле. и при това аз публикувам само благопристойните търсения.

    харесва ли ви картинката, а? добре ли е?

  5. 5 hinkoff 03.12.2009 в 12:08

    Свинската изненада-хахахахах.
    маамка му и прасе, гдие ли саи завряалу-представям си го като на картинка, направо сюжет за малък разказ

  6. 6 frog’n'roll 03.12.2009 в 18:38

    „капака на колата корема“

    Рискувам да разваля нечие настроение, ама тоз човек е сериозен – търси дебилското сравнение на пожарникаря относно стойността на операциите и ремонтите на беемветата.😮

  7. 8 по-ет 05.12.2009 в 19:21

    НЕКАНЕН ГОСТ
    A Assbook Yahooоoo to MySpace,
    Twitts a Google in my Facebook!


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

декември 2009
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

дари живот!


