„спектър“

от сергей лукяненко.

задължителен!

и не заради разказваческите му способности. не и заради сюжета, въпреки че и двете са на ниво. а и преводът не е лош, като се замисля.

разсъжденията ме грабнаха.

2 Responses to “„спектър“”


  1. 1 vilford 12.12.2009 в 22:07

    Ссссслушам! Ще го пррррочетем!
    Той Лукяненко пише добре. Само дето брат ми има навика да ми го пробутва в оригинал, че има претенции към преводите от руски. Там е работата, че аз имам претенции към познанията си по руски – недостатъчни са. Та с радост бих го чела на родния си език.😉

    • 2 batpep 13.12.2009 в 14:41

      в ориджинъл е още по-добре, ама щом недознайваш русския по-добре превод. то не за друго, ми има специфични сленгови препратки, както и доста интертекстуалност. преводът е сравнително зле, но бива, хванал е смисъла почти навсякъде. за „Спектър“ на „ИнфоДар“ говоря, преводач Васил Велчев, да мъ прощава и да се не сърди на капризниците🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

декември 2009
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

дари живот!


