грешката си е грешка

– ми аз се насрах – вика спиро, бърникайки си из джобовете.

– ми като си се насрал ще си го избършеш – злобно гледам аз как си бърника из джобовете. – ще работиш в неделя!

– аа, не сме се разбрали така, шефе! аз в неделя съм с пенчовите на риба, ше дупчиме леда, от две седмици сме се уговорИли. в трудовия ми договор не влизат такива клаузи – да работим и неделята!

нека поясня за какво иде реч:

значи, произвеждаме ние едни неща. хубави, качествени, за целта поддържаме иновативен екип, стараем се. работата върви добре. изпаднал ни е чуждестранен клиент, с когото се договаряме, човекът плаща и си чака продуктите до договорената дата. говоря аз със спиро и той вика – немаш грижи, шефе, два деня по-рано от срока ти правим нещата, да имаш време.

а време ми трябва, защото стоката е за износ, има хиляди документации да се оправят, хората да си пратят транспорта, да се стиковаме и така.

днес звъни спиро и вика:

– шефе, нема да стане до 21-ви.

– как нема да стане бе, нали се разбрахме!

– е ние ги направИхме, обезмаслихме ги, ама забравИх да поръчам боята. сега требва да я поръчам да дойде от софията, после да пръснеме, да печеме и така. ако искаш да ги събЕрем и да ти ги пратим небоядисани?

– абе ти идиот ли си, кво?! ясно ли ти е, че не го ли направиш като хората в определения срок няма да си получиш заплатата?

– немой  така, шефе. грешката си е грешка а заплата – заплата! две деца имам, жената я мани –  с що че посрещаме новата година?!

– ми като си се насрал – с нищо!

– ми аз се насрах – вика спиро, бърникайки си из джобовете.

– ми като си се насрал ще си го избършеш – злобно гледам аз как си бърника из джобовете. – ще работиш в неделя!

– аа, не сме се разбрали така, шефе! аз в неделя съм с пенчовите на риба, ше дупчиме леда, от две седмици сме се уговорИли. в трудовия ми договор не влизат такива клаузи – да работим и неделята!

––––––––––––––––––––––

та така. матр`яла е лош, дето вика батебойко.

5 Responses to “грешката си е грешка”


  1. 1 Павлина 18.12.2009 в 15:18

    Понеже си падам по анализите, ще си позволя да кажа, че тази публикация онагледява много нелицеприятни особености на нашия матр’ял, който:
    1. Лесно дава обещание (два деня по-рано от срока ти правим нещата).
    2. Не дообмисля и не си планира нещата – във вид “първо, второ, трето”(забравИх да поръчам боята).
    3. Поставя работата на заден план – първо да си изконсумирам удоволствието във вид на риболов.
    4. И нещо интересно, но не неочаквано: уговорката с Пенчовите за риболова е с по-висок приоритет, отколкото спазването на срока, за което настоява шефът.
    5. Знае си правата, когато му изнася (в трудовия ми договор не влизат такива клаузи – да работим и неделята).
    6. Изобщо не очаква да бъде санкциониран за грешките си (грешката си е грешка а заплата – заплата), особено преди празниците.

    Не че не си ги знаем тези особености… batpep, очаквам цялата справедливост на твоя гняв да се стовари върху Спиро.🙂

  2. 2 batpep 18.12.2009 в 15:29

    лошото е, че по-добър от спиро не мога да намеря. няма.

    невероятно, но фактор🙂

  3. 3 Mila 18.12.2009 в 17:02

    Грешката си е изцяло твоя, бат пепи. ТребвАло е преди да отпочнете, да каеш на спиро, че ти трябват за дата с десет дни по-рано от тази, на която ги искаш.

    М-)

  4. 4 batpep 18.12.2009 в 17:33

    както казваше вуте: пливай, пливай – не е риба!

    сега сериозно – не е моя грешката. на Създателя е.

    абе не мое да има такова говедо като спиро, а човек да не може да открие по-нормално същество, на което да плаща.

    шизофренее ми се, ама яко.

  5. 5 Божо 18.12.2009 в 18:53

    Баси, тоя директно да го сложите за дирек(тор). По-точно на дирек в тора.

    А стига бе, като не се плаши от уволнение плащаш на двама апапи да му обяснят играта и т’ва е😡


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

декември 2009
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

дари живот!


