търсения 12

това е новата година, с която започваме:

ич пич мак
оо, да!

златна тоалетна чиния
иес, бебии!

котка маха опашка
хм. а ти някога виждал/а ли си куче?

каково трябва да яде 4овек за да стане п
спанак!

сравнение между за какво се карат жабите
.. и за кво се карат криворогите жабалозъби унуфриевци?

къде живее маслената риба
ми щом е риба… сигурно в планините?

ох много боли
така е. живите ги боли.

истинския мъж не предлага втори шанс
истинският мъж напрао бие шамарите. така са истинските… ъъ… мъже.

shortcut,работодател
ха!

„ако имаш две ризи, продай едната на бли
шалом!

tam tarara ram
ръмм-тируриру-уап!

ВЕСНИК ТРУД
а не ти ли цапа задника?

колежките пикаят
ми пикай и ти

двуъгълник
интересно…

подскачащи гащи
тия и аз много ги харесвам🙂

инструмент за пъпки
все още го разработваме

джингал бел фрог
куа-куа?

НЕГРАМОТНО СЪРЦЕ
еех…

песни за сутрешно напиване
въррвя си по моста и гредам в дола-
момиченце малко пече си гъза…

стихотворение за pederasite
ау. не се бях досещал досегиш, заемам се тутакси

каквоозначава компир
незнамномислим да е гъз.

pola без гащи
екстра е. udobno.

чем не
епа я па чем!

папка на светла
в папката на светла има страхотни неща! трипер, сифилис, спин…

лайното крушка
баце, ти си нашата надежда! акай и – ще бъде светлина!!!

мухлясали обувки
добри са. никога няма да ти ги откраднат.

как да проверя дали имаме стар ток
ми.. питай го на колко години е

гледат пикая
хе. ми нека си гледат. а ти си пикай🙂

какво значи прищипан нерв на лицето
значи, че не е добре. а да се усмихваш можеш ли?

бял сос за пълнени чушки софия
в софия белия сос е особен. и чушките са по-други.. тайната ще получиш ако пратиш смс на 088..

жена ми и жената на брат ми
закъсали сте го, батки. ама вие нали сте си братя, бездруго сте си близки..

всички мислят само за ебане
така е. но не само.

ko staa brat pesenta tekst
truden e bro nema da go sxvane6=

плетени чушки
любимата ми гостба. правя я с млко хвалипръцляк, стрит с щипка екстрагон. замесвам с егоистниче.

тоалетна с тоалетна хартия от пари
а златна ли ти е чинията?

пикае ми се
ох, и на мене

ПАНУДА ДНИ
да, популярни са в пануда. инджой:)

balgarska literatura
интересна е. препоръчвам ти да я.. четеш, ако можеш.

Нямам проблем с комуникацията с хора.
оо – със сигурност имаш.

zaeti mesta za ac dc
ми доста са.

гол клитор
не съм виждал. клиторите обикновено са облечени.

ot kade moga daya isteglya kufurbaz hayd
ne znam

какво се прави когато грeха трудно увира
повтаря се:mrgreen:

2 Responses to “търсения 12”


  1. 1 vilford 06.01.2010 в 21:27

    😀
    Мнооого съм горда със себе си, че научих нова дума – дългата и сложна „незнамномислим“. Така е като влезеш в блог на филологист! Ако решиш да съставяш речник, моля те обмисли кандидатурата на „говоримбездамислим“ – любим глагол ми е.😉

  2. 2 Макс 25.01.2010 в 11:14

    Хахахах. Браво за коментарите. Винаги, когато чета „Търсения“ се смея на глас.


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

януари 2010
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

дари живот!


