търсения 1/2010

Покрай г-жата Желева и другите патиланци-гербери се присетих колко прост народ сме. А като гледам част от коментарите, които кака ви Бу предизвика с нейните радости около това, че е жена, съвсем се убедих в това. Викам да турнеме точка с търсенията, довели някой от читающите тоз блог до неговите порти:

смъртта се усмихва

така ли? все още не съм виждал.

бургаски речник

изключително полезно пособие. йеле пък ак си на гарата – ина удъ ни мой си рекнеш. за ткси да не говорим – трябва да владееш мургавия бургаски диалектус, иначе минаваш в другата тарифа, а може и да те заколят.

жена ми на жената на брат ми

абе, вие да не сте в някъв турски/бразилски/цигански сериал. я дай пак, че нещо не можех да ти прослЕдим мислата.

как се вика на жената на брат ти

е все пак недей да й викаш „чшш, краво!“

гимнастика при тендовагинит

начи първо праиш шпагат. след това усукваш дясното си задно ходило около лявото ухо. ако и тогава продължава болката в китките – значи или е време да спреш чикиите, или е време да си ги отрежеш. а ако ти се свиди – може да минеш на опияти.

imaneta v vitoha

имам стара карта, която показва къде точно са закопани. мога да ти я продам, ама много пара ще ти искам. само.. ми не знам къде е това vitoha. иначе карта имам, вервай ми!

как мога да пусна обява в jobs.bg

оо – трудна работа.

пилеshka kasha

като гледам как убаво се справяш със словесната – нема да имаш проблем.

гнойна papka

хм. такава папка не ми е позната. питай яне янев, той е по папките.

Проблем

ама голям ли? или малък?

imali neshto pod polata

винаги. но ще се удивиш колко различни неща съм откривал там! ето защо лично аз предпочитам да проверявам, не да предполагам 🙂

prikaznata za sekerazad

търси, търси! все ще изскочи нещо!!

grax cac cvinsko

майко, майко – МАЙКООО…

как палите камината

ами… с удоволствие.

млякото е потта на кравите

това не го знаех, благодаря!

летящи ануси

да, това е интересен феномен. наскоро учените открили дори и къде гнездят.

rikiq poweri

ха! е бъш тая рикия не съм я пил.

ще бъде ли хубав ден

ба ли го.

papki po gaza

хм… интересно.. да не би да са ПОД гъза въпросните папки?

Герой от „Приказка без край“ свил

стига бе! точно той ли я сви?!!

izvinenie na maika

е я поне нали съм си прос, та знам саму пцувни

пиано с кученце

е, моето е с клавиши, не мога да помогна. освен ако не говориш за другото пияно, къде на пияно с кучето бееме заспали доле пред блоко.

с какво пикаят жабите

ха! ми сигурно имат няква пишка, не знам…

4i4o kolio papka

ехаа! значи ще порастне още по-голям!!

цигански чехлички

ноо са яки, нали? те са магията, която ще ти позволи да се ожениш/омъжиш на 12г., а деца да имаш на 13. поне три.

кашкавал причина за расизъм

така е. това е една от основните причини за расизма. и ако наистина искаш да не си расист – в никакъв случай не яж кашкавал, особено поразтопен!

prijeni gibi
при жените гъбите са естествено явление. лекуват се трудно, но затова пък лечението е скъпо.

наи наи готините чалга от деветдесетте

ей! я да ми се разкарате от блога, щото… не знам дали познавате добри ортопеди, ама и хирурзите нема да ви помогнат!!!

11 Responses to “търсения 1/2010”


  1. 1 Светла (една от всичките) 05.02.2010 в 15:12

    Ох, ще ме умориш! Ще се удавя от смях! Паднах от стола, омацах си очилата със сълзи, а сега хълцам!

  2. 3 vilford 07.02.2010 в 14:35

    😆

    Бате, крайно време е да започнеш рубрика: „Отговори на всички въпроси“

  3. 4 ellyst 07.02.2010 в 16:12

    Бургаския речник да не се бърка с варненския такъв, че сме много чувствителни на тая тема 😀 На юг от Слънчев бряг турят по едно „ь“ в не-то, а нагоре, в посока Калиакра- „й“. Варненка, например, би те отрязала със лигавото „нйе“. Бургазлийката да не е луда, просто би заменила не-то с твърдо „да“, за да не се изложи!:D

  4. 5 batpep 07.02.2010 в 17:06

    хаха – е, върху бургазлийки нямам толкова широк поглед, колкото върху варненки, но при това категорично твърдение – смятам да поработя над проблема!

    вил, струва ми се, че все още съм неопитен, батюото. нека щерка ми накъдри едно поне пет годинки, па тогава 🙂

  5. 6 вили 07.02.2010 в 21:27

    Kашкавал причина за расизъм? Интересно търсене! 😀

  6. 7 Макс 08.02.2010 в 10:26

    Колко мъка и неграмотници има в България, боже 🙂 🙂
    „grax cac cvinsko“ 🙂 🙂 Този стринг за търсене ме разцепи.

  7. 8 Маркуча 15.02.2010 в 13:24

    Така е, за теб кашкавал и свинско, за другите — gibi cac oric.

  8. 10 linbul 21.02.2010 в 15:09

    Само една забележка…
    Не знам защо те учудва едно от търсенията, явно не си разговарял с китайски сервитьори скоро, но „гракс цац цвинско“ си е напълно реална манджа! 😉
    Поздрави! И има ли начин „търсенията“ да станат седмични например? (пуста лакомия)

    • 11 batpep 26.02.2010 в 21:00

      нема начин. на този етап нърся начин да си чета коменарите веднъж седмично 🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

февруари 2010
П В С Ч П С Н
« Ян   Март »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

дари живот!


