седмичен преглед

странни неща се случват в абсурдистан напоследък.

– че то кви неща да се случват в абсурдистан, бре! – ще речете вие и ще бъдете напълно прави. както винаги.

батебойковците играят такъв театър, че лично аз не знам защо изобщо съществуват другите театри. що направо не ги закрият, само харчат парата на батебойковците. така или иначе катарзисът, който е стожера на театралното изкуство, е постигнат, дори само пиесата „октопод“ да вземем. знам, че ви е трудно да разберете за какво говоря, затова ще мина към по-простички теми:

промяна в климатичните условия няма, спокойно! вчера между стара гъзора и майнатаун видох двойка щъркели. щрапаха си из полето и ядяха нещо. какво точно ядяха не знам, оставям го на вашето въображение. а овошките, полузаляти от вода, бяха напъпили. вероятно новоприетия празник на либофта ги развива преждевременно, знам ли. даже и пчелите се бяха събудили. 18-ти февруари е, ей – време за либофф! а па гат се генно модифицираме – пречки нема да има! зимата най-сетне ще бъде победена окончателно и безвъзвратно!!

варна все още е по-добрият град. усилията на общинарите, които неуморно обикалят улиците и мерят дълбочината, качеството и позиционираността на дупките, очевидно дават обилни плодове. поговорих с един такъв и човекът ми обясни – значи, обикаляме всички, повтарям – всички улици и наблюдаваме! ако некоя дупка е по-плитка от 20 см. я доиздълбаваме на ръка. ако ръбовете й не са достатъчно остри я разкопаваме допълнително, та да станат. и най-важното – ако случайно между няколко дупки има проходче, през което да може да мине автомобил – веднага се поставят шахматно нови дупки, с цел постигането на оптимален ефект! операцията се извършва машинно. а пък ако случайно все пак успеете да паркирате в кв. „младост“, да речем, след по-малко от двайсетминутно обикаляне из махалата в търсене на свободно местенце – обадете се веднага! ще вземем мерки, все ще измислим нещо!!! амаха! нема само тия шопи да се фукат, че градът им бил най-мизерен!! варна форева!!!

а пък в детската градина на дъщеря ми подготвят пиеска за мамите, по случай светлия празник 8-ми март. дъщеря ми ще е врана. ще носи вест. интересно – каква ли ще е тая вест? и още по-интересно – а ако ние с майка й участвахме какви ли роли биха ни отредили? и какви ли вести би трябвало да носим?!?

а шефът ми ме вика на четири очи (за щастие – все още четири) оня ден и вика: – имаш спад от 43% съгласно таргета, който ти поставих! и не ми викай, че тоя таргет е изсмукан от пръстите, както ми викаше, щото да не стане лошо! стягай се в кръста!! иначе страшно съм доволен от работата ти, продължавай все така!!!
пък аз не бях пил и не бях взел наркотици. вероятно ще трябва да започна.

а снощи се прибирам от командировка и паркирам пред нас. свинята, която сбира храна за десетината крастави помияра, които отглежда в апартамента си, от кофите, мина покрай мене и аз отдадох дължимите шутове на питомците й. вой на патрулка ме отвлече от усърдието ми. кой си ти бе, келеш! кво правиш тука ти бе, я си дай документите, ква е тая кола, я духай дали си пил… бдят хората, вършат си работата.
май наистина трябва да започна да взимам наркотици.

а иначе мат бианко (matt bianco) ще концертират в зала едно на ендекакси. това е супер! поне за тези, които ги харесват и тези, които могат да произнесат името на вокалистката. аз ги харесвам, но името на вокалистката не мога да произнеса, поне не без сериозно увреждане на говорните органи. така че едва ли ще ме огрее. е, освен ако някой не ми подари покана…

12 Responses to “седмичен преглед”


  1. 1 vilford 20.02.2010 в 11:48

    Бате! Пепи! Навън е суперготин пролетен ден, за пръв път от сумати време съм здрава и съм страхотен фен на чувството ти за хумор. И въпреки бисерните ти формулировки, не успях да се засмея нито веднъж – ‘що ли така?!

    Все си мислех, че успоредно с остаряването (респ. – поумняването), човек успява да постигне онази максима на Кърт Вонегът: „Господи, дай ми силата да променя нещата, които мога да променя, спокойствието да приема тези, които не мога да променя и мъдростта винаги да виждам разликата между двете.“. Обаче откакто си дадох сметка, че повечето неща попадат във втората категория все по-често се сещам за друг цитат: „Бил съм на много места. Виждал съм хора, които живеят много по-добре от вас и други, които живеят много по-зле. Но никъде не съм виждал хора, които да живеят толкова глупаво.“.

    Да взема да млъквам, че небето над София замрачня от черногледството ми.

    P.S. По това време на годината щъркелите освен да дъвчат желирани жабки „Харибу“ – клъвнеш една и после я джвакаш цял ден.😉

  2. 2 Ани 20.02.2010 в 14:45

    Вили, не ти си черногледата, а Батето. Определено започват тежките изменения, дето при повечето хора си идват с възрастта, но мислим, ако може, да не го допускаме да се пързаля по нанадолнището отсега, че все пак – приятелче е, и то готино.
    Седмичният преглед, бате, да го прекръстиш на „Седмичното Ръмжене против Де Що Има“.😛
    Па понеже животът и без това дава повече поводи да се озъбиш, отколкото да се усмихнеш, е па точно поради това аз слушам мама. Мама, която ме е научила на следното – ако нямаш какво хубаво да кажеш, по-добре си трай.

    Аз за Ния искам да ми разказваш, по-хубаво ми е.🙂

  3. 3 deni4ero 20.02.2010 в 15:01

    аз … такова … като Ани – за ръмженето и Ния, не за друго …

  4. 4 frog 20.02.2010 в 15:20

    Е аз пък, баце, викам, че си ужасно прав и за ръмженето, и да си черноглед. Духом съм с тебе. Само за едно не си – и аз наблюдавам с едно почти научно любопитство гранде театрото „Октопод“, като все се чудя като кога, аджеба, ще гръмне ръждясалата пушка от стената. И по кого. Но ще гръмне де, поне за това съм оптимистка.:mrgreen:

  5. 5 batpep 20.02.2010 в 15:58

    айде сега, пак за годинките ме захапахте! кат`чели няма за какво друго🙂

    аре като сте толкова умни и млади, и позитивни да ми кажете:

    мартеница се слага на първи март, нали? и се маха като видиш щъркел, нали? или ако не видиш щъркел я слагаш на напъпило плодно дръвче, нали?

    е, а яз като видох вече и щъркел, и напъпило дръвче – къде да си я турна мартеницата на първи март?

  6. 6 vilford 20.02.2010 в 17:48

    хихихи!
    Относно последния ти въпрос се сетих един виц (не знам защо???):

    „Поручик Ржевски и целия хусарски полк са поканени на бал в дома на Наташа Ростова. Преди събитието поручикът провежда кратък инструктаж, че подобно място не бива да използват цветущия хусарски речник. Поемат към дома й и по пътя обират де що видят цвете – все пак хусарите са галантни! Наташа ги посреща на вратата и виждайки букетите ахва:
    – Ах, колко много цветя! И къде да ги сложа?
    На секундата поручик Ржевски изръмжава към полка:
    – Хусари, МЛЪЪЪЪК!!!“

    А за позитивизма към който призоваваш съм склонна да обявя: с ПОЛОЖИТЕЛНОСТ взе да ми писва от глупостите наоколо! Ама колкото и да избягваш средствата за масова информация, някоя новина все се промъква през цедката.

  7. 7 Божо 20.02.2010 в 19:06

    Бате,да знайш – излъгал те е човечеца.Дупките са по-дълбочки – и то заради водата.Та като мине някое по-големичко превозно средство през такъв малък гьол,докато кротко си стоиш на спирката – получаваш 2 в 1. Кален душ – полезен е за кожата,бръчките,косата,…. и може безплатно да разгледаш какво е обитавало локвата.А тъй като спирките за нищо не стават, дъжда се гриже да отмие това което локвата е оставила по теб…. Картинката е чудна – особенно рано сутрин.Ей какво знайте вий, дето живеете на умерено континентален климат🙂
    На последък си спрял да пишеш.Незнам по какви причини – ама вземи се в ръце.
    Комбинацията от снимка на делфини и зелен четящ гущер е супер :mrgreen:

  8. 8 гравитон 20.02.2010 в 23:19

    Тъй то batpep: „Светът е театър – животът сцена“ – не съм го казал Аз и пак е вярно! За туй съм си избрал, да гледам на действителността от комичната и страна. И ми е весело, весело!Сам си се смея! Ми то тази седмица за много клоуни, кукли и куловоди се изприказва!Объркването – голямо. Еди разбери кой каква роля е играл и играе? Не можеш? Е тогава забрави голямата дупка в която изпадна булгаристан и заобикаляй малките. Свиркай си пролетно и гледай да го вдигнеш (таргета), поне с 43%, щото иначе лошо. Не няма да има къде да ги закачиш, ами направо без мартеници ще останеш…И най-важното гледай да си по надалечко от мътните пролетни води, че голямо топене на „лански“ снегове предстои и нови гергьовденски дъждове… Та да не те отнесат наводненията,де! Изоках се!

  9. 9 Marfa 21.02.2010 в 11:12

    Прав си, бацо! От варненскити дупки по-дълбоки няма и туй то!😆 А аз към момента се чудя и мая на следните казуси: от Нова телевизия облъчиха хора, каквито не следва да бъдат облъчвани, с поредната глупост, дето, видиш ли, някакъв механик ли беше, какъв беше, изобретил начин да лекува рака с нанодиаманти. И се почват едни ми ти клетви и петиции България тутакси да почне да произвежда чудото… Без да си направят дори елементарния труд да отворят на прима виста pubmed и да проверят срещат ли се там научни публикации относно темата на другаря Ставри Ставрев и ако да – какво пише. Щото ако се бяха разровили, щяха да установят, че има експериментални изследвания в много начален стадий, в които са включени нанодиамантите в борбата срещу страшната болест и всъщност не те са лекарството, ами… Как да е.

    Другото – пушенето. Нищо против пушачите и пушенето. Тоя кръстоносен поход в световен мащаб срещу пушенето ми е тъп и безмислен. Обаче намерихме за кво да се опреме на Европата. Тоест, ако Европата поиска от нас да изплатим репарации на гърците, задето ни блокираха границата, ще ги изплатим двойно дори преди да е посикала. Ако Европата поиска да се намали минималната работна заплата два пъти, ще я намалим четворно. За всеки случай. Но цигарите ги не даваме. Понеже щяло да вредяло на туризма и не знам какво си. Напослоедък Слънчев бряг в тоя си вид стана предпочитана дестинация за всякакви лумпенизирани отрепки от чужбината, които идват на алкохолен туризъм, сега викам да увеличим смисловото съдържание на пакетите ол инклузив и да прибавим към тях и тютюнев туризъм.

    Бе не си е работа.

  10. 10 Djgeorgie 22.02.2010 в 11:42

    Абе и аз четох за тая простотия с цигарите – това наистина е много ама много тъпо, честно! Какво значи, всеки щял да си решава дали да разреши пушенето в заведението си или не? Какви са тия двойни стандарти, или е разрешено или е забранено, точка. Докато не го забранят тотално, нищо няма да се промени (то не, че като го забранят промяната ще е по-голяма, ама поне навитаците дето пушат по 2 кутии цигари на ден, ще го правят навън и няма да осмърдяват душата на непушачите), ама тогава ще стане като тук – ще се появят частни клубове за пушачи и ще се получи нещо като спийкизи явлението от двайсетте години в щатите. Иначе за всичко си много, ама много прав. Даже към обзора, ама вече за тая седмица може да добавиш и това.

  11. 11 Светла Илчева 23.02.2010 в 22:05

    Относно: Абсурдистан и „защо изобщо съществуват другите театри“.

    Наскоро гледах „Апокалипсисът идва в 6 вечерта“ и „Шведска защита“ в МГТ „Зад канала“.

    Защо, batpep, не разнообразиш черните си мисли с посещението на една театрална постановка? Не че много ще се разведриш, но със сигурност ще погледнеш от друг ъгъл на сложните житейски проблеми.

    Sorry, ако съм те засегнала, но мразя да наричат държавата ми Абсурдистан. Аз живея в България. И я обичам.

  12. 12 batpep 26.02.2010 в 20:16

    оу! да ида на театър? изобщо не се бях замислял досега над тази възможност, благодаря!!

    дъще, разликата между мене и тебе е в това, че и двамата живеем в българия, и двамата я обичаме, ама само на един от нас му пука какво се случва тука и заема активна позиция.

    да – абсурдистан. и театрална постановка за лековерните. друго аз не съзирам на този етап.

    not at all🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

февруари 2010
M T W T F S S
« Ян   Март »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

дари живот!


