осмомартенско (ъгейн)

абе не знам аз ли съм крив или така си изглеждам.

отношението ми към осми март го знаете отдавна. тази година реших да разнообразя:

сутринта започна уж нормално. малката цяла нощ не спа и мрънкаше, но след като не бяхме спали почти цяла нощ сутринта дойде девицата и склони да се гушне между нас с майка й. добре че бяхме с гащи.

беше гореща като ютия.

39.2

честит празниик!

тръгнах за работа и пропътувах 15-те километра до офиса за час и 15. щото то верно валял сняг, ама и дупките са твърде… по път видях само три тежки катастрофи. верижни.

честит праздник!

за щастие чисто новата ми служебна дачийка сдаде багажа. нищо де, поне сервизите не за заети, та уговорихме да я вкараме веднага в бокса.

чист задник!

както и да е – тръгнах си аз от офиса без сериозни наранявания и реших – аз осми март може да го ненавиждам, ама ей сега ще кууупя на нашата мама цвете, даже и за диването ще спазаря!!!

речено-сторено. влязох в специално изграденото сдание на пазаря в „мусагеница“ и срещу скромната сума от 13.50 (тринадесет и петдесет, след пазарлък) лв. закупих цвеке с панделка плюс мънинко цвеке, без панделка.

оттам към г.м димитров, спирката на метрото. вънка виеха вуци. снегът набиваше в ямурлука.

добрах се до метрото и слязох на сердика. колелото на петицата. качих се на четвъртата по ред, че имало нещо препятствия по трасето та се бяха понатрупали. е, да, ама и хората се бяха понатрупали, да бях изчакал седмата поне.

както и да е – благополучно се изхлузих от трамвая на павлово и търтих към къщи. под една улична ламба (комай – единствената) поспрях да прегледам армаганите си.

погледнах ги пак.

наместих вградените резервоарчета, изчаках и пак погледнах.

след което отидох до кофата и изхвърлих жалките останки от няквите неща, които стисках в ръка. бяха увехнали, сплути и унили. приличаха на използвани презервативи.

бях ги купил за цветя. цветя за жените ми.

ето защо на обожаваните от мене жени тази година ще подаря това:

а на мъжете, които се чудят как идиот като мене може да има жени, на които да подарява обожаващи неща, ще подаря това:

честит празник🙂

9 Responses to “осмомартенско (ъгейн)”


  1. 2 van444eto 08.03.2010 в 22:37

    Слушай наборе, твоето отношение към твоите жени и към НЕтвоите в частност всички го знаеме и даже някои от нас го ценят. Затова ще ти кажа следното:
    Предпочитам, такъв като тебе и такъв като моя съквартирант да се прибере с ръце в джобовете, без цвеКе, но с истинска усмивка на муцуната и като вдигне чашата за наздравица, да ми каже няколко прости думи: „ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, БЪДИ ЗДРАВА!!! Стига ми толкова.
    И ще ти кажа защо мисля така.
    Няколко години подред наблюдавам или по-скоро слушам едно и също обидно явление, а именно:
    Днес на обед, реших да скокна до близката цветарница и да купя китка за мама, щото не мога да я пропущя. Някак си се наблъсках в претъпкания търговски обект, избрах една красива, парцалива Азалия за няма значение колко пари и културно се наредих на опашката. Нормално беше всичките тези наблъскани вътре така наречени мъже да ме гледат странно че си купувам цвете, но това не им попречи да си продължат коментарите:
    Малко цитати ако може:
    „Д`…ба и тъпия празник, кой го измисли. 20 кинта за нек`во тъпо цвете!!!“ ……..
    „Моите са 3 вкъщи. И на трите трябва да купувам…. И за к`во… щото имали празник… тъщата.. ще я ..`ба в /там/, на нея нЕма да купувам“
    „Ше им се незнае и социалистическия празник!!! Кой ти го празнува???“
    „От сутринта съм дал 50 лева за цветя за тъпите п..тки в офиса…“
    Направо беше балсам да чуя изказването: „ТоА гербер е колкото шише ракия…“ това направо си го приех като забавна шега на фона на останалите………..
    Ами, батка… к`во да ти кажа….. Сега разбираш ли защо ви предпочитам само с усмивки??? Сигурна съм, че твоите 2 жени не са се почувствали пренебрегнати, защото си се прибрал при тях с усмивка. Не всеки поднася цветето с обич. Ако ще отбиват номера, заради самия номер… ами мерси. Да си купят шишето рИкия и да си го … изпият.
    Съжалявам че използвах твоя блог за моите размисли, но ти си виновен, защото ми стана кофти от това че на теб ти е станало кофти!!!
    Нека са ти живи и здрави жените. Китки има винаги и без повод те са по-красиви!

    • 3 mikiblue 09.03.2010 в 18:29

      ааа Ния получи бонбон, а аз бутилка кока-кола лайт:mrgreen:

      а реакцията за цветята ми беше „трябваше да ги донесеш, не да ги хвърляш“😆

      то нЕма нищо смешно, ама карай…

  2. 4 deni4ero 08.03.2010 в 23:40

    „вънка виеха вуци. снегът набиваше в ямурлука.“ Бате, обожавам изказа ти🙂
    Живи и здрави да са ти жените!

  3. 5 гравитон 09.03.2010 в 02:36

    Пък аз съм взел да се чудя, що се разсърди тая Баба Марта? Ми с такова неглиже отношение към жените, какво да очаквам, батка?
    Взел си да се впечатляваш от служебната кола, от метрото, от дупките по пътя и тем подобни…а живеца в очите на жените не видя ли?…

  4. 6 vilford 09.03.2010 в 09:11

    Бате, ето нещо за теб и прекрасните ти жени по повод перипетиите с букети:

    http://chitanka.info/lib/text/2816/4#textstart

    Ван4е, след твоя коментар ще се пазя като дявол от тамян от цветарски магазини на празници.🙂

  5. 8 коко 09.03.2010 в 14:50

    ами човек, и в Павлово продават цвятя..


  1. 1 не мога да проумея « batpep Trackback по 10.03.2010 в 09:02

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

март 2010
M T W T F S S
« Февр   Апр »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!


