нещата хич не са добре

другаря батебойко е виден селски ашлак с псевдософийски произход, това съм го заявявал нееднократно. когато го избраха за … премиер ме зарадва единствено факта, че народеца ни некак си сбра сили да изпълзи изпод завивките си на миндерчето пред телевизора в кухнята, та да гласува поне.

па си рекох: е, батебойко може и да не е професор в сорбоната, ама поне е пич, нищо че не може да си намери жена. все ще се справи някак.

е да, ама този нещо ми се вижда уплашен напоследък. да сте го забелязали?

когато за първи път съзрях лицето симеон дянков си помислих: – баце, тоя не е сам. или ката ден води беседи с отвъдното, или жена му не му дава.

е , сега вече нищо не знам – дали някой някому не дава, дали беседите с отвъдното зачестиха но – тоя човек определено нещо не е добре. или поне така ми се струва. малко ми прилича на филип димитровия, както и на жанчо виденовия. еми я кажете – е може ли един нормален човек да сложи парите, които всички ние сме сбирали с кървав пот за здравеопазване на срочен депозит у некаква банка? и по тази причина да не може да плати на лекарите, които ни лекуват да не умрем? та сега да се чуди откъде да отреже, та да не пукясаме сите??

простотиите, които въпросното лице успя да сътвори за няколко месеца няма да коментирам. на всеки сравнително интелигентен човек му е ясно, че гадта, която ни е президент в момента, не само че е природен феномен, ами и цял живот е учил по партийните школи, за да се усъвършенства.

та си рекох – да, верно – премиерът ни може да е простак, финансистът му да не е сам, а главата на държавата ни – гад – обаче! има едно лице, което е сравнително нормално. той ще е стожерът!

цветан цветанов. цветето на държавата!

достатъчно мъж и достатъчно умен. ей ви го и него:

Кирил Вълчев, Дарик радио:

-Какво мислите за Иван Костов, г-н Цветанов?

Цветан Цветанов, вицепремиер, зам. председател на ГЕРБ:

-Ами.. Иван Костов е бивш премиер на страната, лидер на една политическа формация…

КВ:

-Това е по справка в „Уикипедия“, това не е какво вие мислите.

ЦвЦв:

– …която е парламентарно представена в българския парламент.

КВ:

-Да, това не е мисъл, това е факт. А каква е оценката ви за Иван Костов? Съвпада ли или е противна на оценките, които дава Георги Първанов, говорейки за икономическите досиета?

ЦвЦв:

-Вижте, всеки един, който е участвал в политическия живот през последните 18-20 години, малко или много той носи политическа вина за всичко, което беше допуснато да се случи в държавата.

КВ:

-Тоест имате близост с оценката на президента, че Костов е виновен.

ЦвЦв:

-Защото, ако всичко беше нормално, ако политическите партии бяха на мястото си, може би днес нямаше да бъда в това студио и преди три години и половина нямаше да бъде, да са създадени условията за създаването на един нов политически проект, който стана първа политическа сила още от самото учредяване и първото й участие на избори само месеци след като беше учредена политическата партия. Така че в тази посока аз винаги съм казвал, че за последните 20 години хората, участващи в политиката, трябва винаги, когато започнат да говорят, с едно извинение към българското общество за грешките и слабостите, които са допуснати.

КВ:

-Понеже аз ви питах за Костов, вие казвате Костов да се извини.

ЦвЦв:

-Не! Аз казвам комплексно за всички, които са участвали в политическия преход през последните 20 години. Това е…

КВ:

-Включително и за Костов говорим.

ЦвЦв:

-Разбира се.

КВ:

-Вие говорите за него не като за партньор, ами за да се извинява.

ЦвЦв:

-Вижте, аз също, когато се срещнем с избирателите…

КВ:

-И вие се извинявате.

ЦвЦв:

– …също се извинявам, ако има някъде, където сме допуснали грешка.

КВ:

-Той къде е допуснал грешка?

ЦвЦв:

-Защото, защото, недейте да смятате, че ние като политическа партия сме безгрешни и няма да допускаме някъде грешки в управлението. Въпросът е…

КВ:

-За какво да се извини Иван Костов? Нека да изчистим въпроса, защото президентът много вчера… колкото пъти каза Дянков, толкова пъти каза Костов. Та в тая връзка да изясним Костов. За какво трябва да се извини Иван Костов?

ЦвЦв:

-Аз се чувствам леко пренебрегнат от вашата оценка, защото не бяха…

КВ:

-Да, споменаваше ви, сега, наистина не ги преброих, но имам чувството, че останахте на второ-трето място.

ЦвЦв:

-Не беше малко споменавано и моето име, защото, така задавайки въпроса, ме правите малко по-незначим в изказа на президента вчера и оценката му.

КВ:

-За вас е много важно да бъдете значим за президента ли?

ЦвЦв:

-Ами, все пак да, персонализация, да.

КВ:

-Та какво да се извини Иван Костов, казвате?

ЦвЦв:

-Вижте, нека да не бъда човекът, който да дава какъв да бъде подходът към всеки един политик като извинение към българското общество!

КВ:

-Защото казахте да се извинява Първанов, без никакви съмнения, нали?

ЦвЦв:

-Аз това ви казвам и това, което правя и аз като политик, който от три години е в политиката. Винаги, когато се срещам с хората и когато говоря с тях, и когато те са прави в оценката си за дадени действия, които сме предприели, а всъщност ние сме взели друго решение, естествено, че се извинявам. Защото няма нищо лошо в това да се извиниш за това, което си направил.

КВ:

-Може би не ме разбрахте, аз ви питах, защото… ви питах за Иван Костов, вие заговорихте за извинение. Да кажете той какво да се извини.

ЦвЦв:

-Ама това е… той трябва да каже за какво трябва да се извини. Защо трябва аз да го казвам?! За мен това, което обаче аз ви казвам, и това, което съм го казал многократно, в последните 20 години на преход българското общество не получи това, което беше дало като кредит на доверие на българските политици в началото на прехода. Оттам всъщност тръгнахме в една изключително грешна посока за управлението и структурирането на държавата, и начина на функциониране на държавния апарат.“

и т.н., и т.н…..

не знам за вас, но аз лично виждам едни празни, уплашени хора. нещо като в забавачката, дето питат пешко – ти ли счупи прозореца, бе! а пешко отговаря – ами може и да съм аз, ма той тошко ме бутна и аз залитнах, и тя топката отхвръкна, и намсиквоси…

празни и уплашени хора. и със смачкано хиперего, което неминуемо ги подтиква към правенето на още повече глупости…

а това не е добре. ама хич.

3 Responses to “нещата хич не са добре”


  1. 1 гравитон 15.03.2010 в 15:43

    И аз да се извиня, дето сасипахме земеделието, дето унищожихме промишленоста, дето разбихме държавността, дето……здравеопазването,дето ……образованието, дето …..спорта, дето …..човечноста……. и само да не кажете, че гласувайки за Бойко – получихте Костов?

  2. 2 hinkoff 15.03.2010 в 17:02

    Не е. Ама, хич не е на добре, напълно си прав.
    Проблемът е, че за момента алтернатива няма и надали в близките години ще има.

  3. 3 гравитон 15.03.2010 в 23:57

    Що бе, колко му е, сега както му писва на народеца, дето го изстискват като потна кърпа, да вземе да се юрне. Ред е на ляв, социален, единствен в момента застъпник на народа! Какво ? Масмедии ли няма или неадекватна политика на управляващите? Или бат Бойко това му беше ролята? Знае ли се? Да сме живи па ще видим! Стягайте коланите! Хер Флик Ви го казва! И не мислете за гръцки и тем подобни варианти! Правителството е в кръгова отбрана! До социалния Еверест има само една крачка, а от там пътя е само в една посока…..
    Батпеп, извинявай, ама пак се развихих ! Като си помисля, че идва пролетта, че като нарамим пушките и в Балкана на чевермета! Нъл тъй!


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

март 2010
M T W T F S S
« Февр   Апр »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

дари живот!


