борба

а ето как мои приятели се борят…

на сичко отгоре мадамата, която освен че им е даскалка, е и математичка.

ъъ.. математичка с извинение :§

но и математикът е човек, когато се бори.

поклон, мимчо :-*

пред тебе и пред твоите ученици.

4 Responses to “борба”


  1. 1 mim4ef 16.04.2010 в 15:47

    абе напоследък съм в кръгова отбрана, ама айде🙂 добри са децата, но трябва да им се помага.
    да
    са/станат/пораснат/се покажат, че/искат да са/осъзнаят, че са
    добри
    ако може и да имат смелост и да не избягат … вече не знам за какво да се моля. ама знам, че това поколение ще ме управлява, когато аз вече няма да мога да направя нищо…

  2. 2 workshopofniili 17.04.2010 в 21:43

    евала на хлапетата! темата ми бръкна в здравето, това е тема, по която самата аз съм работила страшно много, и е… мамка му, ужасно е слаба дума да ви опиша какво съм виждала…
    филмчето е много добро – чисто режисьорски, чисто кинаджииски, много добър монтаж , изчистено и въздействащо е! още веднъж – браво на авторите и ръководителите на поректа!!!

  3. 3 Ани 18.04.2010 в 16:16

    Добър проект и изпълнение, браво на младежите!🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

април 2010
M T W T F S S
« Март   Май »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

дари живот!


