фсб

за новия албум на фе се бето вече се изписа бая. мненията са от „осанна!“ до „разпни го!“, естествено. аз не съм за всяка манджа мерудия или поне се надявам да е така, но по този въпрос не мога да не кажа няколко думи. което означава само едно – въпросният албум наистина е събитие!

събитие си е – и още как!

смело мога да заявя, че в бълхария в момента НЯМА група, която може да направи нещо поне подобно. нито като музициране, нито като майстория.

за да разберете какво искам да ви кажа ще споделя, че Едно Време властите за първи път ме арестуваха тъкмо на концерт на фсб. бях се качил на раменете на Дедо и куфеех.

достатъчно ли е?

сега:

песните в тази сбирка са едновременно постни и богати. постно е откъм идеи и е богато откъм майстория. нещо ми се струва като рекламен клип към студийните  възможности на фесебарите.

събитие?

да ви пи*ам на шообизнесо, щом това е събитие.

6 Responses to “фсб”


  1. 1 An 02.05.2010 в 17:42

    Всяко нещо си има своя пик. Пикът на техния талант не е сега – това всички го знаем. Остава радостта все пак, че са още живи и творят, и най-вече надеждата, че ще се съберат на концерт. Дори и без Пепи Славов.

    • 2 batpep 03.05.2010 в 11:02

      така е, аз също съм щастлив, че са живи и творят, но съм нещастен от разбирането на родните „звезди“ за шоубизнес. всички мрънкат, че тоя даунлоуд ги съсипвал и умирали от глад, а никой не ще да си напъне задника да прави турнета и да концертира. трябва да умре някой или поне да се разболее тежко, та да се сетят, че пари могат да се изкарват и с концерти.

      ето това е разликата в мисленето на нашите ъъ.. айде, от мен да мине – звезди и западняците. значи може дъртаците от ацедеце две години да обикалят света с шейсетте си тира техника и да праскат по един концерт през два дена (нали се сещаш, че тия тирове вечерта се разтоварват, техниката се сглобява, след концерта през нощта се разглобява, товари се обратно и на сутринта те отново са на път към следващия концерт), без да мрънкат срещу даунлоуда и без да забраняват снимачна и аудиотехника на концертите си, а нащите не могат. и знаеш ли защо западняците го правят? защото много добре съзнават, че шерването няма как да стане незаконно, това са глупости. ето защо големите музиканти казват така: окей пич, ти си тегли долнокачествените емпетройки, клАти глАва пред монитора, обаче ако искаш да разбереш НАИСТИНА за какво иде реч – ще ми платиш едни стотина евра и ще дойдеш на концерта ми на стадиона.

      а нашите гъзари се напундзили, че ги ограбваме, свободен даунлоуд пуснали на сайта си…

      дришльовци. да речеш, че нямат техника и възможности, а то…

      айде стига, че се дразня.

  2. 3 xunap 03.05.2010 в 21:29

    Хех, разликата между Запада и България е, че западняците движат събитията, докато нас ни движат събитията. Как да е, малко сложно стана…
    Някак си вярвам, че има някакви обективни причини разните му наши групи да не правят концерти. Да не би и родния шоубизнес да е като родната ни икономика-хаотичен, зле планиран и като следствие – с лоши резултати (без да обиждам всички труженици, дето се бъхтят по цял ден)? Айде, гледайте това видео, та да ви се оправи настроението:

    ФСБ също така твърдят в сайта си, че са имали Грами за 1990 г., което не е вярно. Абе не ми дреме дали са взели Грами или не, аз тези награди не ги уважавам, и кой ли го интересува? Но можеха да си го спестят.

  3. 4 гравитоин 03.05.2010 в 21:41

    Не като мирудия, като джоджан и аз да се размириша…
    Викаш, batpep : „…нещо ми се струва като рекламен клип към студийните възможности на фесебарите.“
    Направо позна! Ми те хората си го казаха, „ФСБ“ ПОДГОТВЯ ТУРНЕ ИЗ СТРАНАТА ! Чакаме ги!

  4. 5 Божо 07.05.2010 в 16:45

    С добавката на гравитоин става ясно, че и нашите звезди се отърсват от соц-навиците, държавата да „дава“ и се ориентират.

    В книгата за Пърпъл, която излезе преди 2-3 години, Глоувър ясно си казва, че от разните нелегални записи, бутлези и т.н. те всъщност имат полза и даже не се притеснява да се среща на приятелски лаф с издатели на бутлези.

    Е, има и от западняците разни, дето се изсилват да борят „пиратството“ , но в общи линии не са много.

    Той и Ринго Стар си беше пуснал свободно последния албум за сваляне, преди време.

    Та едни свирят, други – борят🙂

    ето графика, на тия, дето свирят:
    http://www.acdc.com/
    http://www.deeppurple.com/index.cfm/pk/content/pid/413303

    през ден, че и всеки ден. И то не е, щото нямат пари, защото трябва да подържат интереса на феновете, не да ги плюят, че са пирати, крадци и т.н.

    • 6 batpep 07.05.2010 в 21:02

      божо, ти докосваш божествената истина, батка!

      оказва се, че който може да свири и да твори – не го е страх от даунлоуд, както и от концерти, нали така?

      и обратното – който не може – го е страх, нали?

      само да кажа – свалям всякаква музика от торентите изобщо без да ми дреме. ако нещо ми хареса – отивам и купувам качествен диск, за да може да ми бучне в ушето като хората. разполагам с над триста плочи, стотици оригинални дискове и нам си кво още. за МРЗ-та и други боки не говоря. има хора, които си правят топчета от сополи, но аз не съм един от тях.

      албумът на еф ес бето няма да закупя, защото за мене не е кой знае какво.

      но на концерт бих отишъл. хората, които обичат да ходят на концерти ще разберат защо, на другите няма кво да обяснявам.

      да четат мотото на блога.


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

май 2010
M T W T F S S
« Апр   Юни »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

дари живот!


