ауреа медиокрета

на попрището жизнено в средата…

.. така разпраяше едно време колегата алигиери. ДАНТЕ алигиери.

в превод на колегата петров. ВАЛЕРИ петров.

всъщност аз доста смело се самопоставям в средата на въпросното поприще – суровата статистика показва, че уекинко вървиме къмто неизбежния му край…

мементо мори, дет викат гореспоменатите колеги.

ама нищо де – нали все още сме живи и, както пееше тодор колев –

„млаадите не знаят, не знаят ала мооогаат.
стаарите пък знаят, знаят но не мооогат….
……
а всичко може мойта възраст средна!“

остарелият човек по презумпция би трябвало да е помъдрял. или поне да е мирнал. или нещо такова. обаче понеже май не съм помъдрял кой знае колко а като че ли не съм си седнал и на задника, да оставим настрана, че не мога да почерпя както си му е реда, тъй като няква баба е решила, че четиредесеттака не се поливал и не се ядяло (а какво всъщност се прави, бих попитал аз!), щото така било приличало на изнасяне на четиреесе от момента на настъпването на смъртта…

.. та ето защо днес ще черпя с песнички.

остарелият и помъдрял мъж би трябвало да си е седнал на задника и кротко да припява нещо такова:

а може пък помъдрелият мъж да е осъзнал, че е нищо повече от характерен средняк, който не може да каже нищо повече от това:

ето, нали виждате – тук откраднатата от миста харисън композиция е приятно украсена от двамата чернокожи – вокалистка и басист. може да не е гениално, но не е и зле, нали?

ама нищо де – нали поне Дъртите Смрадливци чък от аустрелията додоха да ми посвират на празника. на мене и на кака Мара, едно приятелче, тя е на 16-ти. поне с тия австралийци си се уважаме от край време, нищо че вече не са в пълен състав…

мементо мори, нали така беше?

но ние сме живи. и за нас остава да правим това, което можем:

20 Responses to “ауреа медиокрета”


  1. 1 deni4ero 13.05.2010 в 21:56

    ти, пък, що се хващаш на тва за 4-те, че не се черпело? Те ще ми кажат на мене кога ще си пия и кога ще празнувам! Минорно ми звучиш, ама пък чух, че Любо те разсмя, друго ако не … или е било фалшивото пеене🙂

  2. 2 batpep 13.05.2010 в 22:33

    а ти кат ни найш за ко иде реч – за ко са зафащаш?

  3. 3 гравитоин 14.05.2010 в 00:15

    Бат Пеп, да си ни жив и здрав! И на стотака пак да почерпиш!
    Честно да ти кажа с голям кеф се почерпих и с почерпката ти за четиридесетака. Един след нощ е минало, а аз вися на терасата с лаптопа и се кефя на почерпката ти с песни! Много ми е кеф! Блогодаря Ти!

  4. 5 workshopofniili 14.05.2010 в 01:20

    жив и здрав! мир със себе си, хармонията да те носи на крилете си, и въобще, харе кришна отвдсекъде, а лично от мен – да пораснеш голям. ама така, че като си стъпиш на портфейла, да си висок поне два и двайсет, а като си го сложиш в джоба, да натежиш с пет кила. честито, баце, желая ти всичко най-най-хубаво!😀

  5. 7 workshopofniili 14.05.2010 в 11:54

    е, а да ти е дано тогава!😀

  6. 8 frog 14.05.2010 в 12:11

    честито, живот и здраве!🙂

  7. 9 Victor 14.05.2010 в 12:43

    Жив, здрав, прав и особено корав.

    • 10 batpep 15.05.2010 в 10:37

      както се казва – размерът няма значение, само честотата🙂

      да оставим, че имаме пръсти, езици…

  8. 11 mikiblue 14.05.2010 в 14:10

    разсъждения на „глас“: мдам, дори и за специален повод, явно съвсем трябва да спра да правя торти за батето. не стига, че апнА само едно парчe (не повтори естествено, ама така е като се радвам предварително), па и не се пофали😦

    :mrgreen:

  9. 13 Светла (една от всичките) 14.05.2010 в 18:23

    Батпеп, „Nel mezzo del cammin di tua vita…“ най-сърдечни благопожелания, а най-вече – да съхраниш високия дух и неспокойното си сърце (задължително условие за което е да е здраво тялото и прочия). И всички около теб да са добре, за да те радват и да ти се радват.

    Хех, а защо в заглавието е „медиокрета“, не е ли „медиокритас“? Е, средата, казваш, е златна – ами да си остане златно и това, което ще последва.

    • 14 batpep 15.05.2010 в 10:45

      ми, да ти кажа – старогръцки учих само една година, а имам и силно влияние от другарите богдан богданов и саймън хаджикосев.

      може и да греша в спрежението на определението, но едва ли :-Р

  10. 15 Michel 15.05.2010 в 10:27

    Бате, поздрави от нас с Молифчето – ти и сам се досещаш, че ти желаем само прекрасни неща – ако и половината от тях се случат, пак няма да е зле, нали?😉

    (а това с не-празнуването и аз не съм съгласен, аман от бабини деветини значи!)

    • 16 batpep 15.05.2010 в 10:47

      добре де, според мене ти казваш – когато ти отшуми шума в мозъка от кончерто на ацедецето – да идем да пляснем някъф тенис и да почерпя с бира?

  11. 17 Michel 15.05.2010 в 16:19

    Бе аз казах точно каквото казах, но и това, дето го предлагаш, също звучи добре. :-)))

  12. 18 Павлина 16.05.2010 в 21:20

    Да илядиш, batpep, направо да милиониш, ако може!🙂

    • 19 batpep 17.05.2010 в 15:06

      е де, е де!

      знаеш ли – мисля, че тези, които искат да живеят дълго всъщност са живели бавно, когато им е било времето да си поживеят. ето защо те изпитват неутолима жажда за живот, нищо че живеенето им на стари години си е чиста мъка, особено за околните. тези хора не са си изживели младостта, зрелостта уекинко са подминали, а може и направо да са си се родили дърти – познавам и доста такива хора.

      а тези пък, които не искат да живеят повече, са нещо чалнати, особено младите. те обикновено са слаби характери, които смятат, че скапаният свят не заслужава тяхното височайше присутствие. а пък тези от тях, които дори не смеят да се обесят, най-често стават наркомани.

      а аз…

      аз бях келеш, когато ми беше времето за келешлък. бях отличник, когато му беше времето. ядох луканка, когато имах зъби и пих много вино и ракия, когато дробът ми беше във форма. айде да не продължавам да изреждам, че мое да има и мали дЕца тъдява, става ли🙂

      единственото, което не съм довършил докрай, е отглеждането на децата и пълното ощастливяване на жената, която обичам.

      ето защо просто се надявам Смърт да изчака още някоя година. не много, достатъчно.

      пък после…

      каквото-такова.

      по точно: когато – тогава🙂

      а милениумите нека останат за вас, на мене не са ми нужни🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

май 2010
M T W T F S S
« Апр   Юни »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

дари живот!


