ацедеце в софия

малко ме разочароваха. не говоря само за отвратителната организация и висенето по пропуските, те хората от аустрелия за тъпите балкански селянии не са вновни.

но ушевидно тази вечер се оакаха. концертът, естествено, бе на висота, която едва ли скоро ще бъде достигната, но…

не зная какво точно се случи… може би не се чуваха ли, какво ли… новата им сцена ли ги изклати, какво ли…

абе всички бичеха фалшиво. много е гадно, при това ацедецето не правят симфонична музика, както може би ви е известно.

а атмосферата…

батка, ацедецето трябва да повторят този концерт само заради атмосферата! ние мое за нищо да не ставаме като народ, ама от рокендрол разбираме и даряваме можещите със силата си!

8 Отговори to “ацедеце в софия”


  1. 1 Vladimorka 15.05.2010 в 08:38

    Абе аз нямах грам проблем с организацията – никъде не чаках дори минутка, ама и бях решил да пропусна разните „подгряващи“ и влязох към 9.
    А за звука – и от звука съм доволен (бях пред сцената), само брайън не се чуваше, ама за него си има обективни причини 🙂

  2. 2 batpep 15.05.2010 в 10:56

    ахаа – при вас дори не се е чувал брайън..

    аз бях в сектор 29, всичко наблюдавах и чувах прекрасно. бях изпил само две бири и мога да заявя – тези хора не се чуваха взаимнои свиреха кофти – брайън пееше фалшиво, а пичовете отстрани се опитваха да го покрият. абе кофти история.

    и тъй като съм бил и на други консерти на ацедецето смело мога да заявя, че това не е от групата. нещо в техниката смърдеше.

    апропо – абе, тая сцена откъде я извадиха? нова ли е? щото в атина беше съвсем различна – най-малкото беше поне два пъти по-голяма, със съвсем различно осветление, лазери и т.н.

    абе, това да не е „белградската“ сцена? дето е за малки стадиончета?

  3. 3 valshebna 15.05.2010 в 15:43

    И аз нямах проблем с организацията. Влязох към 9 ч. Имаше натрупване по входовете, но бързо се справиха с него. Доволна съм и от звука. На места се чуваше фалшива нотка, но такива моменти бяха пренебрежимо малко, а и това не е студиен запис. Сцената…. не изглеждаше зле. Не знам кой точно от всичките си сетове с техника са ползвали, но не съм разочарована, дори напротив. Стените бяха задоволително големи. Не знам защо така си се разочаровал.

    • 4 batpep 15.05.2010 в 15:54

      сцената си беше екстра, озвучаването също, за осветление няма какво да говорим. просто ми се стори по-различна от атинската – по-малка и по-маломощна.

      а брайън че пееше фалшиво си е факт. дори го забелязах, че няколко пъти въпросително си чука по слушалката в ухото (аз нали притежавам от ония, мощните бинокли 😉 )

      иначе – ние тръгнахме да влизаме някъде към 18,50 и беше ад. конкурент ги хванахме накрая, сметай колко време ни трябваше да влезем. добре че българските рокаджии се оказаха културни и чистоплътни люде, щото както ни бяха наблъскали като добитък в загражденията можеше да се издушим…

      абе, тия тъпаци няма ли да разберат, че рокаджията, който е дал сто кинта за билет и всъщност отива НА КОНЦЕРТ… няма нищо общо с футболния запалянко? кво ми се правиха на интересни вратогъзите селяни с ланци като верижка на кенефно казанче да ми ровят в джобовете? що требваше да ни блъскат като добитък в заграждението за фейс контрол?

      абе селяния, нали ви разправям..

  4. 5 mim4ef 15.05.2010 в 20:59

    пепи, имаме проблем! бяхме първо в атина… на ОЛИМПИЙСКИЯ стадион!
    концертът си беше страхотен и мога да си отрежа глажата – такова нещо тук не се е случвало.
    публиката беше страхотна!!! при толкова народ гъз до гъз буквално.. и малки деца… поне аз бях с моите, макар едното да не е в категория малко вече. хората даже избягваха да пушат, за да не си пречим… а като почна – може би за да се кефят не изключителното шоу. шоуто си беше същото от миналата година!
    обаче: 1.стадиончето ни е като сапунерка. то нито буферна зона, нито нясто вътре, нито място вън… и всички наблъскани като в час пик.. щото то консервите вече не ги блъскат така. така всички си влизаме в личното пространство, за да се изнервим и да правим глупости. поне аз не срещнах глупости. затова мисля, че бг рокагжията е велик.
    2. боклуците! и гърците имаха кебапчета и бира, и пикаеха по храстите, ама чистеха и не ни заливаха боклуци отвсякъде /как ги правят тия работи за нас си остана тайна/. ама това и защото, както казах, имаха и пространство! нашего брата се беше постарал да си събира боклука на купчинки, какво му остава. все пак да отбележа, че на другия ден преди 10 часа целия район беше облизан! даже клошарите и техните боклуци. ..при гърците нямаше опашки, но там ИМАШЕ ПРОСТРАНСТВО! в тоя ред на мисли:
    4. полицията! гърците не ни взеха и пари за паркинг… полицията ни помагаше! насочваше всеки къде да паркира.. у наше село паркомясто край стадиона се търгувало 30-50лв за 24 часа, пишеше по нета! няма да коментирам! иначе там и тук за сигурност.. е трудно да се сравнява. не, че нямаме желание, просто бяхме много маймуни на едно доста тясно за нас място. иначе организаторите се бяха постарали много. но все пак в гърция се чувствах бял човек – никой не ме опипа на влизане, минахме през 1 вход, където ни провериха билетите… не ни караха да минаваме през тесни проходи, не ни караха да си махаме капачките, не ни ровеха в багажа даже 😀 . имаше охрана, тя се различаваше, виждаше се навсякъде, и не досаждаше. беше при нужда, и ако имаш нужда.
    3. сцената. тя явно е за сапунерки-стадиони.. гледах си снимките от атина.. „почти“ същото е, ама размерът има значение! тая мижава камбанка ме разочарова най-много, страшно много!
    4. пеенето, звукът.. абе аз съм музикален инвалид, не чувам фалшиво ли е, или -не. за мен има значение дали ме грабва, или -не. на 1вата песен направо си мислех, че е плейбек и не можех да повярвам! имаше разминаване звук -картина. после се пооправи. от други места казаха, че при тях било перфектно. на мен ми беше малко нещо липсващо, не разбрах какво – сила или друго. но пък в атина високите стени връщаха звука.. все пак мисля, че чичко брайан имаше проблем, подпираше си дупето на сцената да подиша.. и когато беше в кадър.. ама и той е човек, да не го забравяме. все пак, даде възможното от себе си!! въпреки камбаната – много скромно люлеене беше :-(! между другото, чувало се е на повече от 5 км прилично, а това за нашите размери си е доста. та съм склонна да отдам някои неща на размера.
    5. Let there be light не се състоя… и тук си мисля, че управляващият прожекторите на стадиона е за линч!! аз за това си купих билет да го гледа отгоре… знаех си, че в софия не може да стане, ама много ми се искаше.
    но… БЕШЕ СТРАХОТНО, НЕВЕРОЯТНО, УМОПОМРАЧИТЕЛНО!!! направио ми беше мъчно, че не мога да ги последвам! знам, че следващото ще е различно и сигурно ще го сравнявам с 1вото, и сигурно 1вото за мен в атина ще е най – хай – нормално! Но всяко си е уникално!
    10 годишната ми дъщеря заспа изтощена час и нещо след началото, останала без глас и сили. но беше най-щастливия човек. прибра се на собствен ход нагоре по баира с невероятен блясък в очите! батко й… беше шашнат, защото каквото и да си говорим: едно е да слушаш, друго е да гледаш, трето да участваш!
    БЕШЕ НАЙ-ДОБРИЯ КОНЦЕРТ У НАС! направо си беше концертно-музикален оргазъм!
    нашето знаме им хареса!! знам, че идват, пеят и заминават, и единственият им контакт със страната ни е чрез публиката. като гледам колко развяваха знамето – оцениха публиката.
    само ми е кофти, че ако някога си построим към 90 хиляден стадион като гърците /и не само те/, ацдц няма да са живи, ние сигурно също.
    ама то и няма за какво да се борим за такова вложение – да играе някой на него футбол ли? или освен музиканти за концерти, ще си внасяме и футболни мачове?
    мразя да пиша коментари, ама днес съм доста възбудена май 😉

    • 6 batpep 15.05.2010 в 21:18

      абе днес пак сме добре – след предишния концерт два дена не можехме да говорим нормално 🙂

  5. 7 midnight 03.06.2010 в 12:09

    batpep, аз бях в сктор В, при това още рано-рано – няколко часа преди официалното начало. успях да чуя част от саундчека, както и „подгряването“ на Конкурент. също така бях пресовано-овесена на оградата пред фен зоната, та смело мога да твърдя, че и тук (както на Мейдън) проблемът беше в озвучаването.

  6. 8 batpep 03.06.2010 в 16:00

    хаха – ей, недей да сравняваш дришльовците от мейдън с ацедецето! визирам озвучителите, естествено. концертът на мейдън беше един от най-тъжните и скучни концерти, на които съм присъствал. зле си беше отсекъде. докато при ацедецето беше зле за мене, щото видях изкъртването миналата година в атина. ако знаеш какво е стрелбата с пищак „макаров“ и с РПГ ще ти кажа – в атина стреляха с РПГ, а тука – с „макаров“. което е обидно за мене, защото малаките са само едни торби с лайна, а българският рокаджия е просто … не знам, страхотни сме просто, не сме истински, не знам как да го кажа!

    а озвучаването на ацедеце – няма такова открито, няма такова открито!

    дори това, презназначено за цигани като нас, беше уникално.

    знаеш ли, в атина имаше четири кули, издигнати на определени места, които направо ти обръщаха вътрешностите, но без да пукат тъпанчета. имаше сто милиарда вата осветление. имаше невероятни лазери. имаше неква тарикатщина, която непрекъснато показваше ангъс и брайън, които търчаха като невидели напред-назад, в близък план на плазмите.

    абе кво да кажа.. и така беше супер.

    като за сто кинта билет – толкова.

    (в атина беха по двеста..)


Вашият коментар




dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

май 2010
П В С Ч П С Н
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

дари живот!