летни 8

Аз, както е общоизвестно, съм ценител.

На тънките красоти.

Простаците викат, че съм бил женкар. Какво ли разбират простаците..

И ето – господ, простакът със странно чувство за хумор, ме обдари с дъщеричка, която е такава фльорца, че даже моето кораво сърце разбива, за младежите около нея напрао не мога да мисля.

Обдари ли ме? Или ме наказа?

Днес моята малка фльорца, бъррборана, философка, художничка и генералисимус навършва цели четирри години.

Вече е голяма, нали!!!

Аз няма да й пожелавам нищо. Просто ще я науча да язди вълните, да свири на пиано, да пее, да се смее искрено и да мисли.

А като поотрасне още малко ще я науча и на най-болезнените ключове от айкидото, така че, ухажорите – аре ако обичате …

Аз казах!

Хау!

12 Responses to “летни 8”


  1. 1 frog 11.08.2010 в 14:13

    хи-хи, татко ревнивец отсега😛

    да ти е здравичко детенцето и много щастливо да го правите!🙂

    • 2 batpep 11.08.2010 в 14:46

      ревнивец?

      едва ли. това чувство ми е твърде слабо познато🙂

      но кандидатите ще трябва да са доста добре подготвени. иначе просто ще ги скъсам от подигравки, горките. дори и да се въздържам – просто съм си такъв🙂

      блягодаря за пожеланията, да ви се враща🙂

  2. 3 Блага 11.08.2010 в 14:43

    Жива, здрава и щастлива да е, малката фльорца на тате🙂

  3. 4 вили 11.08.2010 в 14:54

    хи хи хи… Жива, здрава, весела, игрива и много приказни моменти за Ния!
    Не си рвнивец, нееее!😛

  4. 5 An 11.08.2010 в 18:34

    Еееей! Да ви е жива, здрава и най-слънчева! Ясно е, че няма да им е лесно на кандидатите, а също, че на тебе ще ти рита бастунчето!😉

  5. 6 Niili 11.08.2010 в 21:35

    най-вече – да е здрава малката мома! аз й желая щастливо детство, дързост, разум, сила и хармония😀 а на теб, тате-тате, много мъдрост и емпатия от тук насетне😀

  6. 7 Божо 12.08.2010 в 00:09

    Бравос бравос
    Нали знаеш за майсторите…

    Да ти е жива и здрава!

  7. 8 Ивката 12.08.2010 в 08:45

    Честита ти рожденничка, тате! честита и на мама!🙂 Жива, здрава, усмихната и щастлива! Пък те ухажорите като дойдат най-малко теб ще питат!🙂

  8. 9 Лора 12.08.2010 в 09:30

    Освен да се смее искрено, убедена съм, че на много други неща, които да прави искрено ще я научиш! Защото това прави всеки родител, учи детето си да е искрено и истинско във всичко което прави!

    Ухажорите остави настрана, тя сама ще се справи с тях! Ти ще й трябваш, когато се появят „искрени“ „доброжелатели“ в живота й, та дори да трябва да се подхожда с чувство за хумор и подигравки!

    Макар и съвсем малко, ей толкова даже…;-) ама си ревнив, няма как да убедиш в противното! А то си е нормално!
    Да ти е жива и здрава бърбораната философка!🙂

  9. 10 гравитон 12.08.2010 в 22:32

    Батка, да Ви е жива и здрава рожденничката и Вие край нея! Под щастлива звезда да е родена и най-вече радости да Ви носи! (В това число и зет като мед!) За нейно здраве гълтам една с кристалчета! Пък между нас да си остане: готин внук имам…знам ли…

  10. 11 Marfa 13.08.2010 в 13:57

    Бачо, да ви е жива и здрава кака ви Ния!😀 Дай Боже много да ви радва! Гушнете я от мен, ей!🙂

  11. 12 Ани 13.08.2010 в 15:33

    хех, бате – това ти е един от най-готините блог-постове… така типично „татковски“.😉

    Целувки на малката разбойничка!


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

август 2010
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

дари живот!


