найс, а?

официално писмо от бате ви пепи до Цецко Гламавия
с копия до:
Бацко Дюнера
Пицко Малкия
и други

уважаеми г-да,

днес в електронната си поща открих две писма от американското правителство – едното е, че съм спечелил „зелена карта“ от лотарията на сащ на случайния принцип и ако до пет деня не се стегна да преведа едни 800 долара по уестерн юниън на некъф пич, резидентствующ в лондон – губя всякакви права 🙂

а второто е, че във връзка с това, че тъй като съм спечелил бленуваната зелена карта, едикоя си самолетна компания ми предоставя безплатен самолетен билет до щатите 😀

найс, а?

само дето, уважаеми г-да, не разбрах откъде американското правителство се е докопало до всичките ми лични данни, дори телефонният ми номер е съвсем истински…

А?

пп

забравих да отбележа, че никога не съм имал дори намерение да кандидатствам за зелена карта, нито пък съм отварял какъвто и да е сайт, свързан с ш*баните им карти поради простата причина, че съм бил в щатите и там не ми харесва.

11 Responses to “найс, а?”


  1. 1 Rogger Dojh 28.01.2011 в 17:41

    Това е, щото американското правителство ти следи интернет трафика.

    Между другото, може на мен да ми преведеш парите, вместо на онзи в лондон – аз хем и отстъпка ще ти направя, като на сънародник – само 500 долара ще ти струва, да не си загубиш правата. За допълнителни инструкции бъди точно в нула часа и нула седем минути до седмата колона на трети перон на централна гара София. Бъди сам, с червена шапка и изкуствени мустаци, инак сделката отпада.

    Поздрави,
    Злият Дълъг

    • 2 batpep 28.01.2011 в 18:09

      става. рабатът е приемлив. но нямам червена шапка, ще дойда с черна с прозирка само за очите. и дълъг до петите шлифер с цвет на бел лиляк.

      апропо – абе как се коментира при тебе бе, човек? цъках, цъках.. не ще

  2. 3 Rogger Dojh 28.01.2011 в 18:43

    ако така се облечеш, много лошо – щото аз ще носим същите дрехи, няма да има как да се отличим един от друг.

    не беше много удобно направено. сега съм пуснал хората да могат да пишат анонимно… па да видим руските спамери до кога ще утраят.

    • 4 batpep 28.01.2011 в 21:31

      има то как да се отличим – като разтворим шлиферите ще се види кой – кого

  3. 5 Rogger Dojh 28.01.2011 в 23:41

    мен ми викат злия дълъг, и не само заради ръста 😛

    я думай ти, къде се научи да пишеш така, че да ми е забавно да те чета 🙂 нямаш ли някакви литературни опити?

  4. 6 batpep 29.01.2011 в 08:56

    на мене пък ми викат Любезният Лос – и не само заради възпитанието 🙂

    литературни напъни не съм имАл, немам и надали ще имам, обаче оня ден попълвах един апликейшън за работа в една компания и напрао се изумих – баце, оказа се, че съм учил в различни елитни училища усилено и с отличен успех цели 18 години и кусур!!!

    ти представяш ли си?!

  5. 7 scanman 29.01.2011 в 20:16

    Бат Пепи, пайсе младоко мое да те търкаля по гарата, щот е и башкъ джудист, ама ти си па командос то си ебало и екшъно детсевика, сакън да го не изпуснем :)))

  6. 10 scanman 02.02.2011 в 13:33

    О йе, силно, силно детсевика

  7. 11 batpep 02.02.2011 в 17:47

    абе вие се ебавате, ама те на това те му викам аз сгодна мома! уй на дядааа!!!

    ай честит ви празник 🙂


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

януари 2011
П В С Ч П С Н
« Дек   Февр »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

дари живот!


