човекът с лице като сплута круша и прическа като ритана зелка

ирландецът, който обичаше блууз, се оттегли от активна дейност, детсевика.

този човек аз няма да го запомня нито покрай „тин лизи“, нито покрай „скид роу“, нито покрай нищо. ще го запомня ето така:

пп
прави ми впечатление, че Смърт напоследък доста често навестява любимците ми. което е нормално – часовниците ни си текат, при това от доста време🙂

3 Responses to “човекът с лице като сплута круша и прическа като ритана зелка”


  1. 1 Victor 07.02.2011 в 22:37

    А аз – ето така:

    Не съм от тия, които изпадат в масово-телешки възторг от вездесъщия консуматорски стил гат да блуз, но в дискографията му има впечатляващи и незаслужено неизвестни неща, които заслужават много внимание, примерно Colloseum II.

    Нека почива в мир.

    Радвам се, че съм изтъркал толкова касети през годините, осмисляйки съществуване с музиката му.

  2. 2 Victor 07.02.2011 в 22:39

    Colosseum де, да се еба у писача.


  1. 1 човекът с лице като сплута круша и прическа като ритана зелка | Bulgarian Blog Trackback по 21.02.2011 в 08:59

Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

февруари 2011
M T W T F S S
« Ян   Март »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

дари живот!


