свет – широк, `ора – тесни

всичко започна оттам, че кака ви йели ме халоса с няква извратена чалга тъкмо по времето, когато се наслаждавах на разнообразни песни, създадени от най-различни еврейски и индиански групи по света. империята отвърна на удара с още по-гадна чалга, а каката реши да ме тушира с една песен на сибиряците:

каката, обаче, не ме познава. джъст интернет, нищо лично, дори до презервативи не сме стигнали, детсевика. без да подозира въпросната кака хвърли семенце точно където не требваше (или требваше, то въпрос на гледна точка).

отдавна си мисля, че човекът като такъв е съвършената биомашина. в човека има всичко – и бате шварци, и брус ли, и мерилин монро, и ван гог, и моцарт дори. просто различните неща излизат наяве при различни обстоятелства, често съпроводени от странното чувство за хумор на Създателя. ей го жан-пол белмондо, да речем.

както и да е – аз се запалих по чудното пеещосвирещо представяне на дивите хора от изтока – монголи, китайци, ескимоси.

тези хора буквално пеят на два гласа, докато си акомпанират с различни инструменти, дори и духови. човеци оркестри, детсевика.

ето този бард го прави така:

а тоз юнак – иначе:

а има и свръх-специалисти:

ако спечеля някви милиони от тотото или от другаде – не ме търсете да ме обирате. няма да ме намерите просто – ще бъда някъде по света, за да слушам и гледам как хората..

.. пеят.

4 Responses to “свет – широк, `ора – тесни”


  1. 1 ellyst 17.02.2011 в 16:28

    Пепи, на ден по лъжичка. За утре съм ти приготвила нещо, което със сигурност ще оцениш.

    • 2 batpep 18.02.2011 в 10:23

      в тремор съм от ожидания. ама тоя път съм се подготвил психически😛

  2. 3 Маркуча 18.02.2011 в 00:10

    Ха, ам’чи аз първата я знам, ама с по-друг текст. Техниката е следната — удряш три големи, за разпявка «Брала мома къпини» и «Калугер ме гони, мамо», цапваш още една голяма, изжабуркваш се с една малка и докато още държи, почваш да пееш. Едно време бях сущи експерт, но сега стигам само до «Калугер ме гони». Младежът обаче го бива, добре докарва исото.

  3. 4 Ирония Идиотова 18.02.2011 в 07:37

    От както ги слушах в невръстна дестска възраст, нешо се случ с психиката ми и сега всеки ден , в главата ми присъства едно“аааааааа еееееееееееееееее..“- монотонно и вдъхновяващо. Особено много ми харесва втория куплет на първите младежи. Подозирам,че се „говори“ за „как да си изловите рибата,когато няма тюлени покрай вас“.


Вашият коментар

dino-reading-animated

Байк Зона

Stop

лиценз

февруари 2011
M T W T F S S
« Ян   Март »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

дари живот!


